in plus czy in minus ?SToRM pisze:Roznica miedzy pierwszym a ostatnim max 4 KM
kręcenie TDI 110KM, 2 opcje do rozpatrzenia
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Tzn im dluzej hamowane bylo, tym mniej kucycowboy pisze:in plus czy in minus ?
Wynik 155 czy 156 KM jest z ostatniego pomiaru, juz baaaaardzo goraco w dolocie - dlatego taki podaje.
Pierwsze dwa pomiary dawaly cos ponad 160 KM - totalno zimno w dolocie - z tym ze uysy sprawdzal jeszcze w miedzyczasie cos w sofcie, wiec nie moge powiedziec ze napewno to wynik jakie auto na ma zimnym dolocie.
no widzisz, to juz wiesz czego możesz oczekiwać po założeniu FMIC-a i kolektora ssącego z 130/150 PDSToRM pisze:Wynik 155 czy 156 KM jest z ostatniego pomiaru, juz baaaaardzo goraco w dolocie - dlatego taki podaje.
Pierwsze dwa pomiary dawaly cos ponad 160 KM - totalno zimno w dolocie - z tym ze uysy sprawdzal jeszcze w miedzyczasie cos w sofcie, wiec nie moge powiedziec ze napewno to wynik jakie auto na ma zimnym dolocie.
na drodze w upalne dni będzie to odczuwalne ! bo rozpędzanie auta do 170km/h to jednak nie trwa 10-12 sekund jak pomiar na inercji
SToRM pisze:FMIC na hamowni koni Ci nie doda i ma sie on nijak do wyniku imho
?SToRM pisze:im dluzej hamowane bylo, tym mniej kucy
Ostatnio zmieniony wt lut 03, 2009 17:08 przez cowboy, łącznie zmieniany 2 razy.
W upaly nie jezdzilem, okazji nie bylo.. Za to temperatury w okolicach 20 stopni + jakies wyscigi na 1/4 (kilka biegow, bez zdazenia wystudzenia maszynerii) nie owocowaly w jakies starszny puchniecia auta. Po calych modach przejechalem narazie 10 000 km - i narazie jest git
Zreszta to i tak nie wazne, bo kompletuje juz caly uklad IC z ARL'a i przed upalami napewno zdarze to wsadzic
Zreszta to i tak nie wazne, bo kompletuje juz caly uklad IC z ARL'a i przed upalami napewno zdarze to wsadzic
Ostatnio zmieniony wt lut 03, 2009 17:08 przez SToRM, łącznie zmieniany 1 raz.
Podobne zestawienie w AVG dało mi 173 PS i 350 Nm (zdjęty moment). Pompa seryjna i ori icek. Ale szykuję FMIC bo się ugotuje silnik.SToRM pisze:U mnie 216 , turbo hybryda, 1,45 bara i wogole dymu nie mam zasadzie - niektore seryjne motory bardziej przykapcaja...Tyle ze i wynik nie jakis rewelacyjny - 156 kuca tez
Ostatnio zmieniony śr lut 04, 2009 22:57 przez Mekto, łącznie zmieniany 1 raz.
- CrocodileReggae
- Gadatliwa bestia
- Posty: 882
- Rejestracja: ndz gru 28, 2008 10:44
- Lokalizacja: Warszawa
Chodziło mu chyba o komputer od 110tki z seryjnym softem,albo wgrany seryjny program od takiego autka.
Jak na takie graty,bez strojenia,to niezły wynik.
Seryjnie 110tka dmucha bodajże 0.95 bara.
Czyli po wtryskach wydajność wzrosła o 0.15 bara.
U mnie było podobnie.Tyle tylko,że ja miałem wtedy UNT 15 i po wtryskach jej wydajność wzrosła o 0.1 bara.
Dmuchnąć teraz tylko turbinką,dolać tu i uwdzie paliwka i 180 musi być,pod warunkiem,że coolerka zmienisz.
Jak na takie graty,bez strojenia,to niezły wynik.
Seryjnie 110tka dmucha bodajże 0.95 bara.
Czyli po wtryskach wydajność wzrosła o 0.15 bara.
U mnie było podobnie.Tyle tylko,że ja miałem wtedy UNT 15 i po wtryskach jej wydajność wzrosła o 0.1 bara.
Dmuchnąć teraz tylko turbinką,dolać tu i uwdzie paliwka i 180 musi być,pod warunkiem,że coolerka zmienisz.
Ostatnio zmieniony śr kwie 29, 2009 21:38 przez sagon, łącznie zmieniany 1 raz.
AFN 165,5@380,8
Może pytanko z innej beczki ale na temat.
Posiadam golfa IV silnik AHF po programie i wtryskach 216 .
Niby wszystko ok golfik ma ładnego kopa , lecz spodziewałem się po tych operacjach nieco więcej bo gdy zmierzyłem mu czas do setki to wychodzi marne 9,5 sek(felga 18"), a czytając forum napotkałem się z wieloma autami o lepszych osiągach a o mniejszej mocy seryjnej np 90 konnych, czy co jest nie tak z moim egzemplarzem czy to po prostu moje odczucia. (dodam że auto nie było hamowane)
Posiadam golfa IV silnik AHF po programie i wtryskach 216 .
Niby wszystko ok golfik ma ładnego kopa , lecz spodziewałem się po tych operacjach nieco więcej bo gdy zmierzyłem mu czas do setki to wychodzi marne 9,5 sek(felga 18"), a czytając forum napotkałem się z wieloma autami o lepszych osiągach a o mniejszej mocy seryjnej np 90 konnych, czy co jest nie tak z moim egzemplarzem czy to po prostu moje odczucia. (dodam że auto nie było hamowane)
Na 18" sporo tracisz w porównaniu z ori 15". Po drugie na 99% masz wiekszą średnicę koła z oponą, więc licznik moze Ci zaniżać i w rzeczywistości tą setkę pewnie masz wcześniej niz licznik wskazuje.PvD pisze:Może pytanko z innej beczki ale na temat.
Posiadam golfa IV silnik AHF po programie i wtryskach 216 .
Niby wszystko ok golfik ma ładnego kopa , lecz spodziewałem się po tych operacjach nieco więcej bo gdy zmierzyłem mu czas do setki to wychodzi marne 9,5 sek(felga 18"), a czytając forum napotkałem się z wieloma autami o lepszych osiągach a o mniejszej mocy seryjnej np 90 konnych, czy co jest nie tak z moim egzemplarzem czy to po prostu moje odczucia. (dodam że auto nie było hamowane)
No napewno sporo tracę na feldze 18", lecz sprawdzałem prędkość z gsp i jest prawie idealna =/- 3 km/h różnicy także wątpie aby licznik przekłamywał. Chyba trzeba będzie zmienić na mniejszą felgę żeby poprawić osiągiYacko pisze:Na 18" sporo tracisz w porównaniu z ori 15". Po drugie na 99% masz wiekszą średnicę koła z oponą, więc licznik moze Ci zaniżać i w rzeczywistości tą setkę pewnie masz wcześniej niz licznik wskazuje.
- czajaa22
- Forum Master
- Posty: 1331
- Rejestracja: pt sty 19, 2007 15:23
- Lokalizacja: Elblag/UK
- Kontakt:
tak czytam tutaj i czytam i nie moge sie nadziwic. ciekawe ile u mnie po grubszych modach wypluje hamownia. Wtryski 230, turbo arl, FIMC, i strojenie tego wszystkiego w firmie rob555 Tune-up. Ciekawe ile moj dwumas wytrzyma rob mowil ze ja ksie boje o dwumas to narazie moze zjechac z momentu a wy co o tym sadzicie bo kaski na jednomas i sprzeglo od vry brak. Drugie ptanie czy po takich modach po uplywie tygodnia jesli nei ebdzie sie nic dzialo bezpiecznie bedzie wyruszyc w dluga trase?
R TDI PROJECT IN PROGRES http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=62&t=127178&p=1414461#p1414461 NA SPRZEDAZ
Pogadaj z nim niech Ci zrobi dwa programy.Istnieje taka możliwość.czajaa22 pisze:rob mowil ze ja ksie boje o dwumas to narazie moze zjechac z momentu a wy co o tym sadzicie
Jeden z mniejszym,a drugi z większym momentem.
Zmiana programów,to tylko kwestia podłączenia vaga i zmiany kodowania sterownika.
Wtedy zobaczysz,jak sobie sprzęgło radzi,na jednym i drugim.
Tylko teraz kwestia ceny,bo znając życie,to pewnie sobie podwójnie policzy.
AFN 165,5@380,8
- czajaa22
- Forum Master
- Posty: 1331
- Rejestracja: pt sty 19, 2007 15:23
- Lokalizacja: Elblag/UK
- Kontakt:
Dobry pomysl ale kasy juz brak wszystko naraz zaku[ilem wiec duzo mnie to kosztowalo a jeszcze strojenie i wsadzenie tego wszystkiego. Rozmawialem z robem i mowil ze troche ogranicze moment i powinno byc ok a jak juz bede mial kase na sprzeglo to mozna zawsze podniesc moment a moze nawet wstawic pompe 11 i stuknie 190 kucy hehe ale to juz extreme. Powiedz mi jeszcze czy jak po takich modach wyrusze w trase nei ebdzie zadnych problemow bo mnie bedzie czekac sporo trasa okolo 2000 km? Do testow bede mial tylko tydzien w sumie no i to co rob bedzie testowal.sagon pisze:Pogadaj z nim niech Ci zrobi dwa programy.Istnieje taka możliwość.czajaa22 pisze:rob mowil ze ja ksie boje o dwumas to narazie moze zjechac z momentu a wy co o tym sadzicie
Jeden z mniejszym,a drugi z większym momentem.
Zmiana programów,to tylko kwestia podłączenia vaga i zmiany kodowania sterownika.
Wtedy zobaczysz,jak sobie sprzęgło radzi,na jednym i drugim.
Tylko teraz kwestia ceny,bo znając życie,to pewnie sobie podwójnie policzy.
R TDI PROJECT IN PROGRES http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=62&t=127178&p=1414461#p1414461 NA SPRZEDAZ
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości