Witam i zapraszam zwiększenie ciśnienia doładowania

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw sty 29, 2009 19:25

kolego pisałem juz na forum gdzie trzeba wstawić opornik w ECU zeby zwiekszyć o 100 lub 200 mBar doładowanie

zwężka na rurce do MAP sensora jest moim zdaniem całkowitym druciarstwem jesli nawet o dziwo dobrze i liniowo działa, w co wątpię...



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw sty 29, 2009 20:30

maciek88 pisze:Dasz może libnk gdzie wstawic ten opornik?
looknij na mój wpis

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... &start=210

opcja szukaj

ale mogę podać Ci na tacy opis Voss-a z forum Diagtronika :)

poszukaj w ECU opornika SMD 10k jedz po sciezce od srodkowego pina i MAP'a to go znajdziesz

wymiana na 18k podnosi cis. ~ 100 mbar na 27k o ~ 200 mbar
tylko uwazaj bo jak masz sensor tylko do 2000 mbar to takie sztuczki sie nieudaja i zalatwisz se turbo

stare sensory te do 2000 mialy koncowke nr. na xxxxxxx204 -209 nowsze te do 2500 mialy 210 -211


nawet chłopaki to testowali - ja nie biore odpowiedzialności za wywalone turbiny :) :green_fuck:



piotrmarczak
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: śr lip 16, 2008 02:31
Lokalizacja: Sanok

Post autor: piotrmarczak » czw sty 29, 2009 21:45

a.jaki.opornik.wsawic.w.nowszym.tdi.na.czujniku.cisnienia.zespolonego.z.czujnikiem.temperatury.ktos.prubowal.tak.oszukiwac.ecu



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » czw sty 29, 2009 22:07

piotrmarczak pisze:a.jaki.opornik.wsawic.w.nowszym.tdi.na.czujniku.cisnienia.zespolonego.z.czujnikiem.temperatury.ktos.prubowal.tak.oszukiwac.ecu
a Ty co ? spacji nie masz, że tych kropek tyle powstawiałeś ?



Awatar użytkownika
Kaktus_dj
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 629
Rejestracja: wt paź 03, 2006 22:25
Lokalizacja: Zamość
Kontakt:

Post autor: Kaktus_dj » czw sty 29, 2009 22:50

może pisze z koma;)



piotrmarczak
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: śr lip 16, 2008 02:31
Lokalizacja: Sanok

Post autor: piotrmarczak » czw sty 29, 2009 23:22

mam,ale,zepsuta,curka.napoj.wylala.na.klawiature



Awatar użytkownika
Szumal
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 214
Rejestracja: sob sie 16, 2008 21:42
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Szumal » pt sty 30, 2009 00:22

a czy podniesienie doładowania bez zwiększenia dawki paliwa da jakiekolwiek przyrosty?? po co więcej powietrza jak nie będzie miało co się palić ??



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt sty 30, 2009 10:22

Szumal pisze:czy podniesienie doładowania bez zwiększenia dawki paliwa da jakiekolwiek przyrosty?? po co więcej powietrza jak nie będzie miało co się palić ??
w zasadzie to sam sobie odpowiedziałeś :)



piotrmarczak
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: śr lip 16, 2008 02:31
Lokalizacja: Sanok

Post autor: piotrmarczak » pt sty 30, 2009 19:39

dawke paliwa .mozna. zwiekszyc. przesuwajac. pokrywa. pompy .nawet. silniki. na. pompowtryskch idzie. oszukac. na .czujniku .temperatury .paliwa .lecz .mi .bardziej. chodzi. o .doladowanie .gdyz .nie chce .ekperymentowac .polprostu .moze,ma.ktos.sprawdzony.sposob.

edit: rozciągnęło stronę, musiałem dodać spacje
damcio151
Ostatnio zmieniony pt sty 30, 2009 20:54 przez piotrmarczak, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pt sty 30, 2009 20:55

piotrmarczak pisze:dawke paliwa .mozna. zwiekszyc. przesuwajac. pokrywa. pompy
nastawnikiem
piotrmarczak pisze:mi .bardziej. chodzi. o .doladowanie .gdyz .nie chce .ekperymentowac .polprostu .moze,ma.ktos.sprawdzony.sposob.
najlepszy ? tuner i zmienić program



Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » sob sty 31, 2009 00:25

zwezka nie ma absolutnie sensu bo cisnienie i tak sie wyrowna w mapie do takiego jakie jest w kolektorze tylko wolniej, co bedzie skutkowalo baaaaaaardzo duzym lagiem, - testowane.


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości