Grupowy Chiptuning Compsport

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
mariachi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 452
Rejestracja: pn mar 05, 2007 16:56
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: mariachi » pn lut 16, 2009 12:17

Maicroft pisze:http://klubhamowni.pl/naszerealizacje

Elprosys Gliwice
ul. Tarnogórska 140, 44-100 Gliwice
kontakt: Mariusz Najmowicz
tel. (0-32) 301-2-301
mapka
http://www.elprosys.com.pl/index.php?op ... &Itemid=72

ładny budynek (fotka nad mapką)



Holek1984
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: ndz lut 08, 2009 18:09
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Holek1984 » pn lut 16, 2009 12:18

Bardzo Wam Panowie dziękuję za info:). Pozdrawiam:)



Maicroft
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: ndz mar 20, 2005 12:47
Lokalizacja: Bielsko-Biała (SB)
Kontakt:

Post autor: Maicroft » pn lut 16, 2009 12:35

Holek1984, Jak cisniesz od Wroclawia, to skrec na droge 88 (bedzie taki zjazd chyba za takim parkingiem w dolku jakies 20km przed Gliwicami) i na tarnogorska skreca sie potem jakims zjazdem na Tarnowkie Gory czy jakos tak :)



Maciek19
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 129
Rejestracja: sob wrz 06, 2008 09:51
Lokalizacja: Wrocław/Bielsko-Biała

Post autor: Maciek19 » pn lut 16, 2009 13:33

no to mnie uspokoiliście :)

ja jutro czekam na relacje w tym topicu jak było, ile wyszło, itp. wiec wracajcie do domu i odrazu na neta wykresik i opis :pub:



sebcio_T4
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 278
Rejestracja: pn lis 19, 2007 18:09
Lokalizacja: Kraków

Post autor: sebcio_T4 » pn lut 16, 2009 16:31

To ja chyba polece na Olkusz, a z powrotem na A4 :jezor:

Przypominam że jutro spotykamy sie na Tarnogórskiej 140!

Timmy17
rymeks
Holek1984
1.9 TDI AHF


vagmalopolska.pl

Timmy17
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: śr lut 04, 2009 16:44
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: Timmy17 » pn lut 16, 2009 19:05

No to panowie do zobaczenia jutro



Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Post autor: bradley » pn lut 16, 2009 22:43

Bylem 13go w piatek na konsultacji u Compotow, powiedzieli ze n75 i weze sprawdzic. Weze podejrzane wymienilem, n75 przedmuchalem. W koncu duty cycle ruszylo sie z 30% ;) Minimalnie przeplywka upada, ale turbo dmucha dobrze i rowno.
Ostatnio zmieniony pn lut 16, 2009 23:27 przez bradley, łącznie zmieniany 1 raz.



Timmy17
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: śr lut 04, 2009 16:44
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: Timmy17 » wt lut 17, 2009 15:24

Witam,

wiec jako pierwszy podziele sie wrazeniami, niestety pogoda nie ulatwia sprawdzenia auta jednak udalo znalezc sie kawalek przyzwoitego asfaltu. Auto wyraznie dynamiczniejsze, elastycznosc znacznie sie poprawila.
Jezeli chodzi o wyniki na papieprze to pozytywnie zaskoczony jestem seria, pomiar wskazal 155KM/338nm wiec przyzwoity prezent z fabryki. Po programie 179,6KM/385,5Nm.
Podziekowania dla compsportu za dobra robote

pzdr



Awatar użytkownika
mariachi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 452
Rejestracja: pn mar 05, 2007 16:56
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: mariachi » wt lut 17, 2009 15:49

Timmy17 pisze:Witam,

wiec jako pierwszy podziele sie wrazeniami, niestety pogoda nie ulatwia sprawdzenia auta jednak udalo znalezc sie kawalek przyzwoitego asfaltu. Auto wyraznie dynamiczniejsze, elastycznosc znacznie sie poprawila.
Jezeli chodzi o wyniki na papieprze to pozytywnie zaskoczony jestem seria, pomiar wskazal 155KM/338nm wiec przyzwoity prezent z fabryki. Po programie 179,6KM/385,5Nm.
Podziekowania dla compsportu za dobra robote

pzdr
super,
mam pytanka natury technicznej,
Jak wynika z listy wjeżdżałeś pierwszy, ja jestem 1 w czwartek, Jak o tej porze wyglądają korki w Gliwicach, Muszę dużo wcześniej wyjechać i ostać swoje w centrum?
Dostałeś naklejkę na auto?
Jak wyglądała wizyta, mogłeś być na hamowni czy czekałeś w jakiejś poczekalni? Wszystko robione było na miejscu czy auto logowane było na drodze?
Ostatnio zmieniony wt lut 17, 2009 16:03 przez mariachi, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Post autor: bradley » wt lut 17, 2009 16:00

Dla mnie zawyzone wyniki nie sa jakims wyznacznikiem. Przy obecnej pogodzie nawet mieksze zimowe opony beda dawac inne wyniki. Liczy sie przyrost mocy, co tutaj wyszlo 25KM i 50Nm ;)
Ile zrobilem we wlasnym zakresie to zrobilem. Mam nadzieje, ze autko przejdzie faze diagnostyki juz bez problemu i bedzie wirusowane w piatek :grin:


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

sebcio_T4
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 278
Rejestracja: pn lis 19, 2007 18:09
Lokalizacja: Kraków

Post autor: sebcio_T4 » wt lut 17, 2009 16:06

mariachi pisze:Dostałeś naklejkę na auto?
Ja nie
mariachi pisze:Jak wyglądała wizyta, mogłeś być na hamowni czy czekałeś w jakiejś poczekalni? Wszystko robione było na miejscu czy auto logowane było na drodze?
Zabrali auto na hamownie, zamkneli garaz, nie chcieli zeby wchodzic, czekalo sie w sali konferencyjnej formy ElproSys, kto chcial mogl dostac kawe (za darmo), na monitoringu mozna bylo ogladac co sie dzieje z autkiem, ogolnie fachowa obsługa :bigok:
Na koncu przychodzi pan z wykresami i mowi jak sprawa wyglada, w tym czasie autko zjezdza z hamowni, a potem to juz pozostaje sie cieszyc z jazdy.
Tez jestem po, wyszlo 182PS i 341Nm, wieczorem wrzuce wykres.
Seria pokazala 156,5PS i 301Nm, a katalogowo jest 150PS i 295Nm :bigok:

Miło było poznac panow z A3 Clubu, pozdrawiam :grin:
Ostatnio zmieniony wt lut 17, 2009 19:45 przez sebcio_T4, łącznie zmieniany 8 razy.


vagmalopolska.pl

Awatar użytkownika
mariachi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 452
Rejestracja: pn mar 05, 2007 16:56
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: mariachi » wt lut 17, 2009 16:54

Jeszcze jedno pytanie
Mieliście hamowane auto na zimówkach?
Spotkałem się z teorią (nawet tu na forum) że nie jest zalecane hamowanie za zimówkach , bo można je sfajczyć, , i nie wiem czy nie wsiąść ze sobą letnich na przód do bagażnika i zmienić na lewarku? Ale to chyba dotyczy dużych mocy.

Ale jak przyjechaliście na zimówkach i nie było problemu to ja też tak przyjadę. Więc jak?



sebcio_T4
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 278
Rejestracja: pn lis 19, 2007 18:09
Lokalizacja: Kraków

Post autor: sebcio_T4 » wt lut 17, 2009 16:58

Ja bylem na zimowkach, nie bylo problemu, z reszta wczesniej pytalem CSa czy to ma jakies znaczenie i odpisal ze nie.

Ja musze niestety jechac jeszcze raz na korekte, poniewaz slizga mi sie sprzeglo, po wymianie i korekcie ma przybyc jeszcze 40Nm, oraz jest problem z cisnieniem turbiny, dopiero za 3 hamowaniem osiagneli nalezyte cisnienie, mowia ze trzeba regenerowac :crazy:
Ostatnio zmieniony wt lut 17, 2009 17:13 przez sebcio_T4, łącznie zmieniany 2 razy.


vagmalopolska.pl

rymeks
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: ndz lut 01, 2009 22:20
Lokalizacja: KR

Post autor: rymeks » wt lut 17, 2009 17:15

I naprawili:
Miało być 101
było 118 :-k
jest 140 :grin:



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości