ARL po chipie

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Matijas
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2452
Rejestracja: pt sty 26, 2007 00:27
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Matijas » śr lut 11, 2009 15:21

miazga pisze:W tle nalozony wykres serii, jak widac autko dobrze zareagowalo na program:D
Teraz autko fajnie przyspiesza przy 4000obr i jest wyraznie szybsze.
No i elegancko, teraz mozesz pociskac konkretnie;)


[b]Mój MK1 Cabi 16V :)[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714

Awatar użytkownika
goodhope
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 162
Rejestracja: czw sty 08, 2009 18:18
Lokalizacja: Pleszew

Post autor: goodhope » śr lut 11, 2009 17:52

cowboy pisze:
miazga pisze:Nie taki zly ten program, noi moment z tamtej hamowni mocno przesadzony...

Co nie znaczy, ze nie moze byc lepiej:D Korekta w dynosofcie u aligatora:
no faktycznie nie taki zły... dlatego zawsze powtarzam że trzeba odejmowac 30NM z inercji i bedzie to co na MAHA :)

a płaskość wykresu zależy też od skali dlatego trzeba patrzeć na cyferki a nie tylko na kształt krzywych
a to już zależy ...i to nie od inercji...ale intencji... hamującego.
Moja inercja zawsze była i jest postrzegana za pesymistyczną.
I słusznie, bo w stosunku do pomiarów na maha, zaniża o jakieś 3%.

Ale śpię spokojnie ;)


p.s. te 6 kobył nadały takiej wyraźnej szybkości ?
Ostatnio zmieniony śr lut 11, 2009 18:02 przez goodhope, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
miazga
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: pt kwie 27, 2007 08:35
Lokalizacja: Chrzanów
Kontakt:

Post autor: miazga » śr lut 11, 2009 23:06

goodhope pisze:p.s. te 6 kobył nadały takiej wyraźnej szybkości ?
No tak bo na wysokich obrotach to naprawde wciska w fotel i cos sie dzieje a na poprzednim programie fajnie bylo z dolu a u gory juz troszke gorzej. Teraz jest fajnie i z dolu nie ma takiego strzalu, bardziej plynnie rozwija moc i extra sie kreci coraz lepiej przyspieszajac do ok 4300obr...


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/315147.html][img]http://images.spritmonitor.de/315147.png[/img][/url]

robert24
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 105
Rejestracja: śr sty 12, 2005 23:05
Lokalizacja: głuchołazy
Kontakt:

Post autor: robert24 » czw lut 12, 2009 01:20

ale czy jest sens i jak to wpływa na żywotność silnika - kręcić do takich wysokich odr. ?
nie lepiej mieć mocnego kopa między 1,5-3tys. obr.?
Ostatnio zmieniony czw lut 12, 2009 01:31 przez robert24, łącznie zmieniany 1 raz.


MOC jest bogiem PREDKOSC nalogiem NITRO zabawa TURBO podstawa
[200PS; 420NM]

Awatar użytkownika
miazga
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: pt kwie 27, 2007 08:35
Lokalizacja: Chrzanów
Kontakt:

Post autor: miazga » czw lut 12, 2009 08:26

robert24 pisze:ale czy jest sens i jak to wpływa na żywotność silnika - kręcić do takich wysokich odr. ?
nie lepiej mieć mocnego kopa między 1,5-3tys. obr.?
no jest mocny kop w podanym zakresie ale jeszcze dodatkowo w gornym zakresie co moze byc dobre do sprintów :chytry:

[ Dodano: 12 Lut 2009 09:43 ]
a wogole jak masz mocengo kopa miedzy 1,5-3obr to sprzeglo i dwumas dostaja po dupie...


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/315147.html][img]http://images.spritmonitor.de/315147.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw lut 12, 2009 11:50

miazga pisze:z dolu nie ma takiego strzalu
jak dla mnie to obydwa wykresy praktycznie do 3 krpm są niemalże identyczne

taki sam strzał momentu 392NM przy 2500 rpm



Awatar użytkownika
miazga
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: pt kwie 27, 2007 08:35
Lokalizacja: Chrzanów
Kontakt:

Post autor: miazga » czw lut 12, 2009 13:16

tylko ze wtedy turbo przeladowywalo do 1,9 bara a teraz nie wykracza poowyzej 1,7 w peaku... auto troche bardziej harmonijnie rozwija moc


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/315147.html][img]http://images.spritmonitor.de/315147.png[/img][/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości