Totalnie nie kumam do czego zmierzasz ?Więc tak bierzemy głowice z wałkiem, pompą, wtryskami, ECU z ASV/AHF/AGR/ALH po 98 roku i montujemy na blok, tłoki ,pompe wody, wspomagania, oleju, turbine, kolektor dolotowy, wylotowy z AXR/ATD/AVB/BKC/BKE/AUY/AJM/ATJ/AVF/AWX/ASZ/ARL. dobrze myśle? nic więcej nie trzeba z ASV/AHF/AGR/ALH no może poza licznikiem?
Głowica z VP i blok z PD?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......
- morfeusz86r
- Forum Master
- Posty: 1234
- Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58
do AFN na 100% nie podejdzie blok z silnika PD nie tylko dlatego ze pompa podcisnienia jest napedzana przez walek posredni ale glownie dlatego ze kanaly olejowe sa inaczej rozmieszczone tzn np w glowicy od silnika ASV mamy 4 dodatkowe kanaly olejowe powrotu tak samo w silniku PD dlatego tez glowica jest szersza niz w 1Z AFN AHU sruby beda pasowac mozemy dokrecic ale co z odslonietymi kanalami, jeszcze najwiekszy kanal olejowy jaki byl okragly w silniku 1Z afn ahu powiekszono poszerzono dlatego tez glowica z 1z,afn ,ahu nie podejdzie nie tylko do bloku silnika PD ale i do np ASV
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości