Wymiana wtryskow + program gdzie
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
wystarczy chyba wszystko jest jasne co do regulacji tych wtrysków....
Wracając do tematu chciał bym zatrzymać się gdzieś na 135 - 150 KM i około 330 NM Bardziej zależy mi na momencie obrotowym już od najniższych obrotów gdyż auto głównie po mieście lata a na trasie średnio podróżuje z prędkościami od 90 - 130
przeszukałem forum i znalazłem odpowiedni wykres który by mnie zadowolił
http://krzysztofp.internetdsl.pl/golf4/ ... _nr_sm.JPG (link do tematu http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2287973#2287973) Jeszcze mam pytanie przy oszczednej jezdzie na trasie w granicach 100km/h ile jestem w stanie realnie osiagnac
Wracając do tematu chciał bym zatrzymać się gdzieś na 135 - 150 KM i około 330 NM Bardziej zależy mi na momencie obrotowym już od najniższych obrotów gdyż auto głównie po mieście lata a na trasie średnio podróżuje z prędkościami od 90 - 130
przeszukałem forum i znalazłem odpowiedni wykres który by mnie zadowolił
http://krzysztofp.internetdsl.pl/golf4/ ... _nr_sm.JPG (link do tematu http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2287973#2287973) Jeszcze mam pytanie przy oszczednej jezdzie na trasie w granicach 100km/h ile jestem w stanie realnie osiagnac
BlackB
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=205203
[url=http://vagsociety.pl][img]http://img59.imageshack.us/img59/8277/headerbgl.jpg[/img][/url]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=205203
[url=http://vagsociety.pl][img]http://img59.imageshack.us/img59/8277/headerbgl.jpg[/img][/url]
Moment na przytoczonym wykresie jest trochę za duży, szybko pożegnasz się ze sprzęgłem
Alh to taka gadzina, która nie lubi dużego momentu z dołu
Ps.
Czasem wtryski ASV można znaleźć za 400-500 zł
Choć będą zawsze używane.
Alh to taka gadzina, która nie lubi dużego momentu z dołu
Ps.
Czasem wtryski ASV można znaleźć za 400-500 zł
Choć będą zawsze używane.
Ostatnio zmieniony ndz sty 18, 2009 11:34 przez Zoltar, łącznie zmieniany 1 raz.
http://www.soft-car.pl
http://www.chiptuning-gdansk.pl
http://www.dpf.gda.pl Usuwanie filtrów DPF Gdańsk
- Chiptuning silników benzynowych oraz diesla
- Hamownia Dynomet
http://www.chiptuning-gdansk.pl
http://www.dpf.gda.pl Usuwanie filtrów DPF Gdańsk
- Chiptuning silników benzynowych oraz diesla
- Hamownia Dynomet
Jeśli mogę się wypowiedzieć w kwestii wtrysków ...tylko i wyłącznie ustawiać u kogoś
z głową ... jedyny człowiek który przychodzi mi na myśl to gość w Nadarzynie.
Robiliśmy raz test w mojej Ibizie ... wtryski .216 wyregulowane w Piekarach Śląskich
gdzie niby powtarzam niby mają do tego sprzęt auto nie osiągało mocy stosownej do zamontowanych gratów ... następnie włożyliśmy wtryski na takich samych końcówkach
Boscha tylko po regulacji w Nadarzynie ... automatycznie bez korekty softu
pojawiło sie +10KM. Więc decyzja należy do Ciebie.
z głową ... jedyny człowiek który przychodzi mi na myśl to gość w Nadarzynie.
Robiliśmy raz test w mojej Ibizie ... wtryski .216 wyregulowane w Piekarach Śląskich
gdzie niby powtarzam niby mają do tego sprzęt auto nie osiągało mocy stosownej do zamontowanych gratów ... następnie włożyliśmy wtryski na takich samych końcówkach
Boscha tylko po regulacji w Nadarzynie ... automatycznie bez korekty softu
pojawiło sie +10KM. Więc decyzja należy do Ciebie.
_mumin_ pisze:Jeśli mogę się wypowiedzieć w kwestii wtrysków ...tylko i wyłącznie ustawiać u kogoś
z głową ... jedyny człowiek który przychodzi mi na myśl to gość w Nadarzynie.
Robiliśmy raz test w mojej Ibizie ... wtryski .216 wyregulowane w Piekarach Śląskich
gdzie niby powtarzam niby mają do tego sprzęt auto nie osiągało mocy stosownej do zamontowanych gratów ... następnie włożyliśmy wtryski na takich samych końcówkach
Boscha tylko po regulacji w Nadarzynie ... automatycznie bez korekty softu
pojawiło sie +10KM. Więc decyzja należy do Ciebie.
a nie mówiłem, to juz drugi przyapdek o którym słyszałem, ze po ustawieniu wtrysków u Bogdana jest moc
[ Dodano: Pon Sty 19, 2009 12:12 ]
ale jak widać niektórzy dalej piszą, że ustawianie obydwu cisnień to bzdura
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=198671&start=90
po czym trafiam na taki temat
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=209987
i widać że rzeczywiście ustawianie obydwu ciśnien to bzdura
-
- Forum Master
- Posty: 1556
- Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
- Lokalizacja: okolice Częstochowy
Witam, przejrzałem temat wtrysków imam pytanie, mam okazje wejść w posiadanie wtrysków z silnika 2,5 TDI 150 KM,czy te wtryski podejdą w ogóle do 1,9, a dokładnie jest to ASV. Jeśli się ktoś orientuje to prosił bym o podpowiedź, jakie ciśnienie może być w owych wtryskach (domyślam się, że to zależy od modelu silnika) i jakie tam są otworki. Wiem, że wtryski z carawelii 2,5 podchodź, tylko tam jest 5 cylindrów, a mnie interesuje V6 TDI. Z góry dzięki za jakieś sugestie. Pozdrawiam.
Tomek
Ja wtryski biore albo od Cowboya albo Aligatora. Na pomorzu NIKT nie umie poprawnie tego ustawic a Ci partacze co twierdza inaczej to tylko na w miare swierzych korpusach cos potrafia zrobic z glowa.
A co do korekty w sofcie po kims to generalnie oprocz paru kolegow z branzy po ktorych podial bym sie poprawiania za sensowne pieniadze nie ruszam tematu. Wole na org od razu zrobic nowego moda pod dane graty niz grzebac w g.... i edytowac 2 x dluzej i poprawiac to co ktos spieprzyl albo po prostu zrobil na inna modle niz ja.
Wczoraj mialem ibize AFN na pompie 11 turbo hybrydzie karambolowej i sofcie znanej polskiej firmy. Podobno kilka dni walczyli. Efekt pod wgledem mocy nie jest zly (148KM) ale...(od razu mowie ze softa nie edytowalem tylko logi z VAGa zrobilem) :
- WYMAGANE turbo 1999bar. (turbo spokojnie 1.4 moze dmuchac)
- Mapa przeplywki seria tak samo zyczenie kierowcy, ruszona mapa momentu wysoko ale i tak jest cieta przez ww mapy. Nastawnik na mocno.
Czlowiek sie mnie pyta ile korekta....kurde tam caly soft by trzeba bylo od nowa postawic nie mowiac niz ze ktos limitery temp od IC ruszal bo instalacja zwalona i ECU widzi 136C w IC...masakra jakas. Turbo pewnie w mapach dzwigniete ale limiter trzyma. Podejrzewam ze mapa od N75 seria bo turbo pracuje jak sinusoida....ehh.
A co do korekty w sofcie po kims to generalnie oprocz paru kolegow z branzy po ktorych podial bym sie poprawiania za sensowne pieniadze nie ruszam tematu. Wole na org od razu zrobic nowego moda pod dane graty niz grzebac w g.... i edytowac 2 x dluzej i poprawiac to co ktos spieprzyl albo po prostu zrobil na inna modle niz ja.
Wczoraj mialem ibize AFN na pompie 11 turbo hybrydzie karambolowej i sofcie znanej polskiej firmy. Podobno kilka dni walczyli. Efekt pod wgledem mocy nie jest zly (148KM) ale...(od razu mowie ze softa nie edytowalem tylko logi z VAGa zrobilem) :
- WYMAGANE turbo 1999bar. (turbo spokojnie 1.4 moze dmuchac)
- Mapa przeplywki seria tak samo zyczenie kierowcy, ruszona mapa momentu wysoko ale i tak jest cieta przez ww mapy. Nastawnik na mocno.
Czlowiek sie mnie pyta ile korekta....kurde tam caly soft by trzeba bylo od nowa postawic nie mowiac niz ze ktos limitery temp od IC ruszal bo instalacja zwalona i ECU widzi 136C w IC...masakra jakas. Turbo pewnie w mapach dzwigniete ale limiter trzyma. Podejrzewam ze mapa od N75 seria bo turbo pracuje jak sinusoida....ehh.
Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
No niestety tak to jest, a pozniej zdziwienie jak mowisz cene za "korekte" taka jak za nowy soft.
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości