czy to jest wtrysk z końcówką 216?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
czy to jest wtrysk z końcówką 216?
witam wszystkich
panowie pytanko jak w temacie ,mam pompki od TDI podobno od 150PS niestety oznaczenia silnika nieznam bo wtryski wyjmowal kolega dawno temu
mam tylko numery wtryskow, ponizej fotki
z gory dziekuje
panowie pytanko jak w temacie ,mam pompki od TDI podobno od 150PS niestety oznaczenia silnika nieznam bo wtryski wyjmowal kolega dawno temu
mam tylko numery wtryskow, ponizej fotki
z gory dziekuje
- krzys-jeruzal
- Użytkownik
- Posty: 462
- Rejestracja: śr lis 14, 2007 16:20
- Lokalizacja: Jeruzal
- Kontakt:
- Matijas
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2452
- Rejestracja: pt sty 26, 2007 00:27
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
borat, laduj je do swojego AJM`a z tego co kojarze to sa mocniejsze od Twoich, bedzie moc
[b]Mój MK1 Cabi 16V :)[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714
nieda rady sa inaczej przykrecane jak w AJM-ie
pytam dlatego ze robie auto pod dobry program,a z AJM-a zostaly pod maska tylko
pompki .moze wiecie czy turbinka VNT 15 da rade niezle dmuchnac bo jak kibel to tez bede musial ja zmienic ?
i czy pompki moglyby zostac czy trzeba wsadzic inne mocniejsze i wtedy korekta w ECU ?
pytam dlatego ze robie auto pod dobry program,a z AJM-a zostaly pod maska tylko
pompki .moze wiecie czy turbinka VNT 15 da rade niezle dmuchnac bo jak kibel to tez bede musial ja zmienic ?
i czy pompki moglyby zostac czy trzeba wsadzic inne mocniejsze i wtedy korekta w ECU ?
Czytaj wyżej PD-ki dadzą radę do 150 KM nawet stare - ale jak chesz iść wyżej turbo się usra więc może zacznij w tą stronę no i FMIC by się przydał.
Może spróbuj zamienić te pompki od 2.0 TDI 16V na jakąś większą suszarkę - skoro i tak nie pasują ..?
Może spróbuj zamienić te pompki od 2.0 TDI 16V na jakąś większą suszarkę - skoro i tak nie pasują ..?
Ostatnio zmieniony czw sty 08, 2009 12:17 przez jantar1, łącznie zmieniany 1 raz.
[url=http://www.diesel-tuning.pl/galeria.php][b][color=darkblue]DIESEL-TUNING.PL & TD[/color][color=red]I[/color][color=darkblue]-RACING.PL [/b][/url][/color]
Chiptuning / Tuning elektroniczny, posiadamy własną hamownię, Brodnica kujawsko-pomorskie
Chiptuning / Tuning elektroniczny, posiadamy własną hamownię, Brodnica kujawsko-pomorskie
- VW krzychu
- Mały gagatek
- Posty: 75
- Rejestracja: ndz wrz 11, 2005 20:39
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
tylko weź pod uwagę, że jak się turbina rozleci i puści olej do dolotu, to możesz już silnika nie zgasić dopóki się nie rozleci.borat pisze:a turbinka jak sie zesra to bedzie druga lepsza
A wtedy, to już tylko szukać drugiego silnika.
DigiTech Katowice-> PROMOCJA na CHIPTUNING
autoelektronika, diagnostyka, chiptuning, hamownia obciążeniowa, DPF/FAP deaktywacja
autoelektronika, diagnostyka, chiptuning, hamownia obciążeniowa, DPF/FAP deaktywacja
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości