Golf 4 115KM+ by KINGSOFT

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
VW krzychu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 75
Rejestracja: ndz wrz 11, 2005 20:39
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: VW krzychu » czw sty 08, 2009 23:18

Rapix pisze:Na ile starczają seryjne pompki w AJM?
Na tych pompkach + turbo ASZ + wydech 2.5 miałem 170KM/380Nm

Chyba wszystkie AJM mają tak pofalowaną serie?

Obrazek


DigiTech Katowice-> PROMOCJA na CHIPTUNING

autoelektronika, diagnostyka, chiptuning, hamownia obciążeniowa, DPF/FAP deaktywacja

Awatar użytkownika
Kulon
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: pt cze 15, 2007 15:38
Kontakt:

Post autor: Kulon » czw sty 08, 2009 23:24

gruchaarl pisze:Ten golfik zaprezentowany przez nas to kombi osiągające setkę w 8,2 sek. A to lepiej od seryjnego ARL'a, a różnica masy znaczna
bardzo ładny wynik, a seryjne pompki od AXR-a na ile wystarczą ze sprężarką od ASZ-a ?
pytam się bo mam taki plan


Jeżeli miewasz problemy z kobietami, to miej na uwadze to, że z problemami trzeba się czasem przespać.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.

Awatar użytkownika
luki-TDI
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: pt mar 28, 2008 22:42
Lokalizacja: Stary Sącz/Kraków
Kontakt:

Post autor: luki-TDI » pt sty 09, 2009 00:00

170km i 360nm można zrobić ale FMIC by się jeszcze sprzydał


KINGSOFT CHIPTUNING - MODYFIKACJE DIESEL - BENZYNA
Łukasz kom 793-599-009 gg:1195240 Stary Sącz ul. Wegierska 17 B
www.kingsoft.com.pl
Oddzial:Bartek tel. 606659392 Ostrowiec Świętokrzyski

gruchaarl
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 245
Rejestracja: ndz kwie 06, 2008 12:49
Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Kontakt:

Post autor: gruchaarl » pt sty 09, 2009 08:21

VW krzychu pisze:
Rapix pisze:Na ile starczają seryjne pompki w AJM?
Na tych pompkach + turbo ASZ + wydech 2.5 miałem 170KM/380Nm

Chyba wszystkie AJM mają tak pofalowaną serie?

Obrazek
:okej: Dokładnie tak jest :okej: zgadzam się z tobą w 100%

Możliwość wysterowania turba jest, ale oczywiście nie zawsze bedzie mozna osiągnąć zamierzony cel.

Wykres GIT :bigok:

[ Dodano: 09 Sty 2009 07:33 ]
kulon-x pisze:
gruchaarl pisze:Ten golfik zaprezentowany przez nas to kombi osiągające setkę w 8,2 sek. A to lepiej od seryjnego ARL'a, a różnica masy znaczna
bardzo ładny wynik, a seryjne pompki od AXR-a na ile wystarczą ze sprężarką od ASZ-a ?
pytam się bo mam taki plan
Plan dobry, ale FMIC też by się przydał



Awatar użytkownika
goodhope
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 162
Rejestracja: czw sty 08, 2009 18:18
Lokalizacja: Pleszew

Re: bravo

Post autor: goodhope » pt sty 09, 2009 11:15

Dziekujemy za słowa krytyki, takie też się liczą :)
spoko, do usług
Ciekawe masz podejście, nie widząc samochodu i jego stanu technicznego, a najważniejsze logów z diagnozy przed i po programie. Od razu oceniasz że król się do softu nie przykłada :jezor: Samochód wymaga jednej korekty i będzie bardzo ładnie :), napewno wykres zobaczysz.
czyli jak widzę zgadzasz się tym samym że to wina korekty a nie auta, skoro chcesz to zniwelować softem. Nie muszę widzieć logów, te dwie kreski na wykresie mi mówią wszystko... po którejś setce starych PDków na rolkach dojdziesz do podobnego wniosku ;)
Pokazujesz generalnie AJM ze sprężarką od BKD. Wiadomo że lepiej prezentuje się 170KM niż 140KM.

Nie o cyfrę chodzi ale o to że soft można kontrolować.
Słabe sprzęgło, całkowicie seryjny AJM, do tego problem z N75... wszystko w jednym
... bo jezeli tak bardzo chcesz sie pochwalić to powinieneś założyć własny temat i tam opisać mody.

Z Nie dziękuję, nie muszę. Wiem co robię, nie potrzebuję aplauzu publiki na usprawiedliwienie własnego doświadczenia. Jedyny powód z jakiego tu trafiłem, to podany przez kogoś link z zapytaniem "czy na pewno". Chciałem sprostować nic poza tym
... GRATULACJE.
nie ma powodu, ale dziękuję.
My nie wykonujemy programów pod wynik i na pokaz.

Zatem jesteś zdania, że wzorcowy przebieg krzywych nie jest gwarantem poprawnie wykonanej , bez reklamacyjnej roboty ?
Najważniejsza jest różnica i uśmiechnięta mina Klienta, a auto ma jeździć bezawaryjnie.
Wszyscy dążymy do tego samego... oficjalnie, nie oficjalnie do dorobienia się na czyiś "fantazjach" i chęci posiadanie czegoś lepszego od innych.
Ten golfik zaprezentowany przez nas to kombi osiągające setkę w 8,2 sek. A to lepiej od seryjnego ARL'a, a różnica masy znaczna :)
Nie mam zamiaru dywagować na temat osiągów w stosunku do ARLa, dlaczego wspomniany wynik ma być lepszy w osiągach od seryjnego 150... I dlaczego posiada znaczną różnicę masy w stosunku do tego samego auta ( no tak, przepraszam, ARLa w combi nie spotkałem, nie w golfie, w Borze tak) z silnikiem PD150.
Być może masz jakąś teorię na ten temat, mi nic do głowy nie przychodzi.
Pozdrawiam
nawzajem



gruchaarl
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 245
Rejestracja: ndz kwie 06, 2008 12:49
Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Kontakt:

Re: bravo

Post autor: gruchaarl » pt sty 09, 2009 12:38

goodhope pisze:
Dziekujemy za słowa krytyki, takie też się liczą :)
spoko, do usług

Nie rozumiesz mojej intencji, a napięty jestes tak jakby ci spinaczem tyłek spieli :jezor: .Tak jak napisał jeden z uzytkowników ze każdy AJM ma problem z dołem. A korekte kazdy tuner ma prawo zrobić.

A po następne, jeżeli jesteś nowy na forum pasowało by troche kultury pokazać, przywitać się i kulturalnie sie zapytać ( "dlaczego jest dołek w momencie" ) tak jak to zrobił Cowboy w drugim poście.

Nie musisz mnie uczyć i ty nie bądz taki kozak. A jezeli jestes taki mądry i masz takie profesjonalne podejście to wytłumacz mi jak to się stało że twoi klienci trafiają do naszej firmy, czyżby korekta softu w KINGSOFT, cos musiało niegrać :green_fuck:

Z Tuning'em to ja mam doświadczenia juz pare lat i mam swoje osiągnięcia.

Dla mnie temat zamknięty nie bede sie z tobą kłócił bo to do niczego nie prowadzi
Ostatnio zmieniony pt sty 09, 2009 14:07 przez gruchaarl, łącznie zmieniany 3 razy.



Awatar użytkownika
goodhope
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 162
Rejestracja: czw sty 08, 2009 18:18
Lokalizacja: Pleszew

Re: bravo

Post autor: goodhope » pt sty 09, 2009 14:23

Nie rozumiesz mojej intencji, a napięty jestes tak jakby ci spinaczem tyłek spieli :jezor: .Tak jak napisał jeden z uzytkowników ze każdy AJM ma problem z dołem. A korekte kazdy tuner ma prawo zrobić.
Oczywiście że każdy ma, to jest meritum sprawy ...Zrobić korektę softu a nie układać na poczekaniu do tego historyjkę z zależnością od pomiaru na inercyjnej hamowni itp... Nie było rozmowy o słabych dołach bo tego w ogóle się wątek nie tyczy, ale hopek w sofcie po modyfikacji.
A po następne, jeżeli jesteś nowy na forum pasowało by troche kultury pokazać, przywitać się i kulturalnie sie zapytać ( "dlaczego jest dołek w momencie" ) tak jak to zrobił Cowboy w drugim poście.
Nie muszę się witać pozdrawiać przedstawiać itp...Wszystkie informacje na mój temat znajdzie się na stronie www zamieszczonej w stopce każdej wypowiedzi. Nie jestem użytkownikiem golfa, nie szukam porad, a raczej zwykle je udzielam. Kto ma mnie znać ten mnie zna. To wystarczy.
Nie musisz mnie uczyć i ty nie bądz taki kozak. A jezeli jestes taki mądry i masz takie profesjonalne podejście... :green_fuck:
Nie uczę, jestem od tego najdalszy, zwracam uwagę. Komentuję wykres. Po to ont tu został zamieszczony, by każdy kto go zobaczy mógł go skomentwać ? ...chyba że to ma inny, typowo marketingowy cel ?
to wytłumacz mi jak to się stało że twoi klienci jeżdżą z naszymi naklejkami, czyżby korekta softu w KINGSOFT, cos musiało niegrać
Samochodu z naklejką goodhope nigdzie nie znajdziesz, bo nigdy takowych nie było. Nie spotkałem jeszcze ani jednego zawiedzionego klienta moich modyfikacji, Na wszelkie uwagi reaguję natychmiastowo i oczywiście bezpłatnie.
Historyjka ułożona na poczekaniu. Przypominam że wątek tyczy się załączonego wykresu i wykonanej modyfikacji, twoje argumenty są żywcem zaczerpnięte z piaskownicy.

Z Tuning'em to ja mam doświadczenia juz pare lat i mam swoje osiągnięcia.
Oczywiście nie neguję, bo dla mnie jesteś raczej nie rozpoznawalny. Póki co. Choć chętnie poznam każdego tunera (i nie tylko) który ma coś ciekawego do powiedzenia.
coś więcej od tego niż wypowiedź na temat własnego samochodu :
gruchaarl Wysłany: 29 Kwi 2008 13:00 Jeżeli jesteś zainteresowany modyfikacją swojego samochodu to moge polecić Ci bardzo dobra firmę. 350KM bedzie bez problemu.
A tak apropo to chetnie bym Cie pogonil moim Dieslem, równiez modyfikowanym w tej samej firmie. Chłopaki maja duze doświadczenie w tym co robią
Dla mnie temat zamknięty nie bede sie z tobą kłócił bo to do niczego nie prowadzi
Święta racja
Ostatnio zmieniony pt sty 09, 2009 14:24 przez goodhope, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt sty 09, 2009 15:41

Panowie tunerzy, juz chyba wystarczy :)

każdy pojedzie tuningować tam gdzie chce :)

nie każdy jest alfą i omegą, nie ma sie co napinac i spierać, przecież nie walczycie o klientów... diesli jest tyle że każdy porządny fachowiec bedzie miał pełne ręce roboty

najważniejsze żeby tuner robiił ewentualne korekty jak potrzeba i auto smigało bezawaryjnie :)



gruchaarl
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 245
Rejestracja: ndz kwie 06, 2008 12:49
Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Kontakt:

Post autor: gruchaarl » pt sty 09, 2009 15:49

cowboy pisze:Panowie tunerzy, juz chyba wystarczy :)

każdy pojedzie tuningować tam gdzie chce :)

nie każdy jest alfą i omegą, nie ma sie co napinac i spierać, przecież nie walczycie o klientów... diesli jest tyle że każdy porządny fachowiec bedzie miał pełne ręce roboty

najważniejsze żeby tuner robiił ewentualne korekty jak potrzeba i auto smigało bezawaryjnie :)
A powiem Ci że masz świętą racje, klientów nigdy nie bedzie mało, dla każdego.



misiowaty
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 55
Rejestracja: pn lip 07, 2008 21:34
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: misiowaty » pt sty 09, 2009 20:19

Ja też mam AJM po programie ale u mnie nie bylo fal na wykresie


było 122/311 było 142/354 jest 170/380
sprzedam turbo z mk4 ajm

Awatar użytkownika
Abest
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 586
Rejestracja: sob wrz 15, 2007 19:56
Kontakt:

Post autor: Abest » sob sty 10, 2009 23:49

gruchaarl pisze:A po następne, jeżeli jesteś nowy na forum pasowało by troche kultury pokazać
Kolego tez dlugo na forum niejestes a rzucasz sie jak wesz na grzebieniu!

Nielubie robic takich uwag ale niesamowicie mnie drazni zagrywka: "siedz cicho bo krótko na forum jestes"

Co do tematu:

Kolega Goodhope podaje ci konkretne argumenty i swoje objekcje i widać ze sie zna na rzeczy, ba z tego co pisze to w temacie jest wiecej niz biegły wiec moze zamiast ładnie mówiac zarzucac mu brak kultury poprostu dawaj równie przekonujace argumenty jak on :bigok: pisze to z poziomu osoby niezajmujacej sie profesjonalnie Chiptuningiem,a powiedzial bym ze nawet totalnego laika jesli chodzi o wykonanie chiptuningu.

U mnie w domu tez jest auto po chipie(tdi PD) i z tego co sie dowiedzialem od osoby wykonujacej to falisty wykres niejest porządanym zjawiskiem a program powstawał w oparciu o zyczenia osoby uzytkujacej auto i indywidualnych potrzeb i preferencji urzytkownika, i uwazam to za profesjonalne podejscie do tematu bo kazdy ma inny styl jazdy i inne potrzeby.

cowboy, wymiana pogladów była spoko moim skromnym zdaniem dopuki sie ktrejs ze stron argumenty sie nieskoncza, taka dyskusje zawsze warto sledzic bo sie mozna czegos nowego dowiedziec, przynajmniej ja to tak traktuje
Ostatnio zmieniony ndz sty 11, 2009 00:00 przez Abest, łącznie zmieniany 2 razy.


:hehe: moe golferki, zapraszam
[mk2] http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1525752
[mk5] http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=90&t=419915&p=5082792#p5082792

gruchaarl
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 245
Rejestracja: ndz kwie 06, 2008 12:49
Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Kontakt:

Post autor: gruchaarl » ndz sty 11, 2009 12:17

Abest pisze:Kolego tez dlugo na forum niejestes a rzucasz sie jak wesz na grzebieniu!
Juz nie dolewaj oliwy do ognia :)

Argumentów na modyfikacje każda firma ma bardzo dużo, jak i użytkownicy forum. Nikt nie powiedział ze argumenty się skończyły tylko trzeba wiedzieć kiedy zakończyć rozmowę która do niczego nie prowadzi.

Jeżeli chodzi o wykres to przebieg mocy jest prawidłowy i plaski od 2800obr/min. Krzywa momentu jest tez prawidłowa a 350Nm jest tylko dlatego że turbo w tym samochodzie nie bardzo chciało się słuchać, trzeba było to ograniczyć i stad jest nagły spadek. Później przebieg momentu jest rownież prawidłowy. Korekcja jest już gotowa.

Świat tuningu jest jak nasz Polski sejm :). Na zawodach i zlotach wszyscy ze sobą wódkę piją, a prywatnie każdy dupe sobie obrabia i nagaduje na inna firmę. Dlatego trzeba wiedzieć kiedy kończyć dyskusję. Argumenty GOODHOPE pod względem wiedzy są prawidłowe, tyle ze mnie zdenerwowało to że zostało napisane że "pojechalismy po bandzie i zrobiliśmy softa na odwal się".

Słuchajcie Panowie kierownik tego golfa to człowiek majacy 55lat. Gdybyśmy chcieli moglibyśmy zrobić i więcej Nm i KM. Ale po co??. Program przygotowany dla klienta jest lajtowy i nie będzie mocniejszy.

Jak tylko pojawi się wykres z korektą "dołka" oczywiście dokleję go do tego tematu. Na pewno moc się nie zwiększy, a moment może nawet i spadnie.

Czasami dla klienta firmy tuningowe robią dużo mniejszą moc niż od tych które pokazują na forach na swoich wykresach. Bo lepiej czasami zrobić mniej, a bezpiecznie a opinia o firmie takiego klienta znacznie wzrasta.

Generalnie jest tak że bardzo duża wiedzę maja właśnie forumowicze, dlatego że to wy czytacie tematy z wykresami i mocami, i macie porównanie. Zrozumiałe, ale nie zawsze więcej znaczy lepiej.

[ Dodano: 11 Sty 2009 11:24 ]
Abest pisze:falisty wykres niejest porządanym zjawiskiem
Wykres nie jest falisty, chyba patrzysz nie na ten co potrzeba :) dołek jest tylko do korekty, a wyszło tak dlatego ze nie mamy własnej hamowni jeszcze, kożystamy od naszych kolegów i nie byliśmy wstanie sprawdzić tego od razu, tylko dopiero wtedy kiedy ten czlowiek miał czas na to żeby jechać na hamownię
Ostatnio zmieniony ndz sty 11, 2009 12:25 przez gruchaarl, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Abest
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 586
Rejestracja: sob wrz 15, 2007 19:56
Kontakt:

Post autor: Abest » śr sty 14, 2009 01:08

No i spoko do mnie to tłumaczenie trafia nawet, podkreślam ze traktuje takie dyskusje jako forme poznawania tematu chpituningu
gruchaarl pisze:Wykres nie jest falisty, chyba patrzysz nie na ten co potrzeba
Zeby czytac wykresy nietrzeba specjalnego przygotowania wiez mi ze na codzien mam doczynienia z bardziej skomplikowanymi wykresami niz jaki kolwiek z hamowni bo to sie łączy zmoim zajeciem i planami na przyszłość i jest duzo wiecej mozliwosci, wiec z różnymi rodzajami wykresów akurat niemam problemów :grin:

ale tak czy siak to bardzo fajna dyskusja i nizezamoiezalem dolewac oliwy do ognia czy cos w tym stylu licze na wiecej takich tematów bo mozna sie naprawde duzo dowiedziec i polecam innym ! :) Pozdro dla wszystkich :bigok:


:hehe: moe golferki, zapraszam
[mk2] http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1525752
[mk5] http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=90&t=419915&p=5082792#p5082792

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości