Wywalenie EGR to bardzo prosta rzecz, wiec nie wiem w czym problem. Dwie blaszki i cos do zatkania wężyków, trzeba jeszcze kupic na alegro sa chyba gotowe przejsciowki zamiast EGR.
[ Dodano: 29 Gru 2008 21:43 ]
Nie chcialbym widziec jak ten wentyl zostaje wciagniety do środka, w życiu bym takiej modyfikacji nie zrobił.
Montaż wskaźnika turbo...
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- luki-TDI
- Mały gagatek
- Posty: 62
- Rejestracja: pt mar 28, 2008 22:42
- Lokalizacja: Stary Sącz/Kraków
- Kontakt:
Wiadomo że najlepiej wyłączyć w sofcie, ale sa "domowe" sposoby. Wiec pozniej po wywaleniu EGR kiedyś pasowałoby zrobić korekte, żeby wszystko było super.sagon pisze:luki-TDI, czy przed wywaleniem egr-a nie trzeba go najpierw wyłaczyc?Mnie sie wydaje,ze takie zaslepianie wezykow to nienajlepszy pomysl.Choc moge sie mylic.
KINGSOFT CHIPTUNING - MODYFIKACJE DIESEL - BENZYNA
Łukasz kom 793-599-009 gg:1195240 Stary Sącz ul. Wegierska 17 B
www.kingsoft.com.pl
Oddzial:Bartek tel. 606659392 Ostrowiec Świętokrzyski
Łukasz kom 793-599-009 gg:1195240 Stary Sącz ul. Wegierska 17 B
www.kingsoft.com.pl
Oddzial:Bartek tel. 606659392 Ostrowiec Świętokrzyski
Ksenonn w afn-ie sprawa jast prosta.Potrzebny bedzie tylko trojnik,ktory montujesz na przewodzie idacym z plastikowej rury(to ta prowadzaca do kolektora ssacego) do mapsensora wbudowanego w komputer.Czyli mowiac krotko to ten przewod podcisnieniowy,ktory idzie do kompa.Montujesz trojnik z ktorego drugi podcisnieniowy idzie albo do mapsensora stanowiacego element wskaznika,albo bezposrednio do wskaznika.Ale to juz zalezy od rodzaju wskaznika.
[ Dodano: 30 Gru 2008 16:22 ]
To ten przewod miedzy aluminiowa rura a niebieskim podcisnieniem
[ Dodano: 30 Gru 2008 16:22 ]
To ten przewod miedzy aluminiowa rura a niebieskim podcisnieniem
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości