Przerobienie turbiny Gt 17 VA
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- krzys-jeruzal
- Użytkownik
- Posty: 462
- Rejestracja: śr lis 14, 2007 16:20
- Lokalizacja: Jeruzal
- Kontakt:
Przerobienie turbiny Gt 17 VA
Mam turbinę GT17VA od silnika AWX kupiłem tanio bo zgięty wirnik troszkę obciera sie koło kompresji kupiłem oczywiście za grosze .Pewna firma zajmująca sie turbinami oferuje wymianie wirnika i łopat części zimnej na takie jak są w Gt20 (45mm średnica ) ori ma 35mm .ale koleś nie potrafi powiedzie jakie biedzie w stanie podać bezpiecznego ciśnienie tej turbiny mówi tylko ze 0.2bara więcej niz oryginalnie .wiec jakie będzie ciśnienie bo te turbiny są w stanie pompować 1.5 bar wiec + 0.2 wychodzi ze poda 1.7 bara ???
Za wymiane wirnika i łopat chce 900zł ???
Za wymiane wirnika i łopat chce 900zł ???
ori AWXkrzys-jeruzal pisze:oferuje wymianie wirnika i łopat części zimnej na takie jak są w Gt20 (45mm średnica ) ori ma 35mm
hybryda AWX z wirnikiem ARL, ktora 1,5 bara dmucha bez pierdniecia
podejrzewam że cieżko byłoby wsadzi tam wirnik 45mm, no chyba ze calkiem inna muszla bedzie, ale problemem jest raczej wałek niz wielkośc wirnika zimnego..
- krzys-jeruzal
- Użytkownik
- Posty: 462
- Rejestracja: śr lis 14, 2007 16:20
- Lokalizacja: Jeruzal
- Kontakt:
ogladałem na giełdzie normalna i taką z lopatami 45mm i muszla była roztoczona było widac wyraznie ze łopaty są wieksze.
[ Dodano: 25 Gru 2008 17:30 ]
a jak go zapytałem o wałek czy jest przewezany to mówi ze jak jest wieksze koło kompresji to nie trzeba tak rozpedzac wirnika zeby było wieksze cisnienie i ze na takich turbinach robią 190km w ASZ-tach czy AwX a tak wogóle zeby osognąc 200km ile turbo musi dmuchac???
[ Dodano: 25 Gru 2008 17:30 ]
a jak go zapytałem o wałek czy jest przewezany to mówi ze jak jest wieksze koło kompresji to nie trzeba tak rozpedzac wirnika zeby było wieksze cisnienie i ze na takich turbinach robią 190km w ASZ-tach czy AwX a tak wogóle zeby osognąc 200km ile turbo musi dmuchac???
krzys-jeruzal, zastanawiam sie do czego Ci potrzebna taaaka duza turbina?Z opisu wynika,ze jezdzisz 90 konnym vento.Taka suszara to juz na ponad 200 kucy.I tak jak napisal kolega cowboy nie ma szans,zeby upchnac to smiglo w muszli awx-a.Nie lepiej pomyslec o hybrydzie awx-arl.Ta dmuchnie 1.6 i nie trzewba do tego wielkich kombinacji a na 180 koni styknie.Poza tym sama suszara to nie wszystko.Na samym powietrzu za wiele nie osiagniesz.
AFN 165,5@380,8
- krzys-jeruzal
- Użytkownik
- Posty: 462
- Rejestracja: śr lis 14, 2007 16:20
- Lokalizacja: Jeruzal
- Kontakt:
no to AWX/ARL powinna obsłuzyć te 170-175 KM (1,6 Bara) z tego setupu, to juz wystarczy chyba na 1Zsagon, mam pompe 11 , 216 wtryski siedzą w samochodzie więc to turbo ori co mam jest przysłabe .więc taka chybryda awx-arl dmuchnie 1.6 bara bo 1.7 bedzie zaduzo ala niej???
w razie czego Rob555 miał opykane takie turbinki GT18/20 z potencjałem 190-195KM
pamietaj że taka AWX/ARL łatwo wystroić, a jakiś wynalazek bedzie chyba wiecej pałowania żeby wystroić taką wydumkę ...
- krzys-jeruzal
- Użytkownik
- Posty: 462
- Rejestracja: śr lis 14, 2007 16:20
- Lokalizacja: Jeruzal
- Kontakt:
w tej chwili mam 140km ale w poniedziałek jadę do g labu i na korektę bo wymieniłem sporzegło i wsadziłem zdrową pompe Afn- i zobaczę jak na niej pojedzie bo jak kiepsko to włożę 11 i 170 powinno pęknąć .bo jak na tej afn pojedzie na te 155 km i 340nm to na 1 zeta wystarczy.
w razie czego Rob555 miał opykane takie turbinki GT18/20 z potencjałem 190-195KM
jaka cenka takiej turbiny bo brat ma ASZ i tez w poniedziałek jedzie do łodzi na program on ma chybryde ASZ-ARL i ona powinna wydac na te 180km??? załozony ma ic od golfa V z alu boczkami przed chłodnicami w borze.
w razie czego Rob555 miał opykane takie turbinki GT18/20 z potencjałem 190-195KM
jaka cenka takiej turbiny bo brat ma ASZ i tez w poniedziałek jedzie do łodzi na program on ma chybryde ASZ-ARL i ona powinna wydac na te 180km??? załozony ma ic od golfa V z alu boczkami przed chłodnicami w borze.
Ostatnio zmieniony sob gru 27, 2008 18:43 przez krzys-jeruzal, łącznie zmieniany 1 raz.
- krzys-jeruzal
- Użytkownik
- Posty: 462
- Rejestracja: śr lis 14, 2007 16:20
- Lokalizacja: Jeruzal
- Kontakt:
sagon, oczywiscie
[ Dodano: 29 Gru 2008 18:31 ]
sagon, Witam wkleił bym wykres ale zapomiałem wziaść z hamowni jutro mają mi mailem wysłać to wkleję
I tak Bora na tej hybrydzie na ciśnieniu 1,6Bara pojechała ładnie
(w serii 142km i 325nm przy 2500rpm ) po programie jest na razie na zimie jest 180km i 400nm przy 3000rpm . Teraz naprawdę miło sie jedzie
A teraz mój wentyl na pompie Afn co kupiłem po przebiegu 220tkm pojechał na 360nm i 167km przy ciśnieniu 1,45bara można było walczyć jeszcze o te 3km ale juz nam sie nie chciało siedzieć na hamowni w sumie nie będzie różnicy w jeździe
[ Dodano: 29 Gru 2008 18:31 ]
sagon, Witam wkleił bym wykres ale zapomiałem wziaść z hamowni jutro mają mi mailem wysłać to wkleję
I tak Bora na tej hybrydzie na ciśnieniu 1,6Bara pojechała ładnie
(w serii 142km i 325nm przy 2500rpm ) po programie jest na razie na zimie jest 180km i 400nm przy 3000rpm . Teraz naprawdę miło sie jedzie
A teraz mój wentyl na pompie Afn co kupiłem po przebiegu 220tkm pojechał na 360nm i 167km przy ciśnieniu 1,45bara można było walczyć jeszcze o te 3km ale juz nam sie nie chciało siedzieć na hamowni w sumie nie będzie różnicy w jeździe
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości