Tak to wygląda.
całość
z tą częścią co idzie do silnika to spoko wtyczki są to sie dopasuje.
Ale jak sie pytałem czy dużo trzeba przerabiać to dostałem info ze do środka trzeba tylko parę kabli wprowadzić a tu taka sterta...
SWAP 1.9Tdi -> mk2 instalacja.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- przemoGTI
- Użytkownik
- Posty: 321
- Rejestracja: czw wrz 28, 2006 21:17
- Lokalizacja: Małopolska/Śląsk
- Kontakt:
no zalezy jaka masz instalke w aucie.. stary czy nowy typ.. jak stary to trzeba ciąć i lutować jak nowy to pół biedy wtyczki pasują.. ale i tak jakaś korekta kabli będzie chyba potrzebna.. i nie wiem czy będziesz miał wszystkie przekaźniki.. na starej skrzynce..
www.rs-tuning.pl
usuwanie Fap Dpf NOX adblue
hamownia podwoziowa 2WD
usuwanie Fap Dpf NOX adblue
hamownia podwoziowa 2WD
- kaczor4011
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2264
- Rejestracja: sob maja 27, 2006 15:59
- Lokalizacja: Londyn
z tego co wiem to ma nowy typprzemoGTI pisze:no zalezy jaka masz instalke w aucie
golf mk3 1.8 -> 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=458986
polo 6n2 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2918729#2918729
golf mk2 1.6 TD -> 1.9D US style http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=866160#866160
polo 6n2 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2918729#2918729
golf mk2 1.6 TD -> 1.9D US style http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=866160#866160
- przemoGTI
- Użytkownik
- Posty: 321
- Rejestracja: czw wrz 28, 2006 21:17
- Lokalizacja: Małopolska/Śląsk
- Kontakt:
no tak tylko żeby nie przkombinować.. przydały by ci sie schematy.. niektóre mam w głowie.. ale jak cos to niedaleko mamy do siebie jakieś 25km to nie ma problemu pomoge...To_mas pisze:aha czyli jak podepnę instalke to wprowadzić kable do środka co pasuje to podłączyć reszte kombinować:)
www.rs-tuning.pl
usuwanie Fap Dpf NOX adblue
hamownia podwoziowa 2WD
usuwanie Fap Dpf NOX adblue
hamownia podwoziowa 2WD
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
Ale to co będzie pasować mogę śmiało wpinać ?
[ Dodano: Sob Gru 27, 2008 16:26 ]
Moge prosić jakieś konkrety ??
jak na razie wypiąłem wtyczki G1 i G2 i wpiąłem te z wiązki TDI ale jeszcze mam od holery małych wtyczek z którymi nie wiem co zrobić i reszte
http://a2resource.com/electrical/CE2.html
[ Dodano: Sob Gru 27, 2008 16:26 ]
Moge prosić jakieś konkrety ??
jak na razie wypiąłem wtyczki G1 i G2 i wpiąłem te z wiązki TDI ale jeszcze mam od holery małych wtyczek z którymi nie wiem co zrobić i reszte
http://a2resource.com/electrical/CE2.html
- karolek_ust
- Mały gagatek
- Posty: 97
- Rejestracja: wt sty 19, 2010 20:22
- Lokalizacja: GPU
Re: SWAP 1.9Tdi -> mk2 instalacja.
Witam . po swapie na 1Z w mojej Jetta A2 mam problem .
Silnik trzyma wolne obroty ok 1300 , w sterowniku błąd G62 zwarcie z masą 00522 , jak podepnę zegary z mk2 to nie działa mi wskaźnik temp płynu . A zegarach z mk3 na wiązce zegarów z mk3 jest tylko godzina i przebieg , jak podepnę licznik mk3 na wiązce z mk2 to mam kontrolki , godz i przebieg , ale warjuje przekażnik kierunków . Czy wymiana czujnika pomoże ? podpiełem inny czujnik ale nie motowałem go w kruciec w głowicy i nie było poprawy .
Kolejny problem to zamontowałem nowy przekażnik 109 , auto odpaliło , gdy zgasiłem i chciałem znów odpalić to nie było napięcia na zaworku przy pompie , jak dam plus na krótko pali od razu .
Jeszcze jedna sprawa to pedały z B4 , czujnik stopu org z mk2 ale światła się zapalają .
Kwestia zegarów jak podpiać zegary z mk3 by pokazywały oborty , i wszytko a nie tylko godzine przebieg , kontrolki i ilosć paliwa /
Silnik trzyma wolne obroty ok 1300 , w sterowniku błąd G62 zwarcie z masą 00522 , jak podepnę zegary z mk2 to nie działa mi wskaźnik temp płynu . A zegarach z mk3 na wiązce zegarów z mk3 jest tylko godzina i przebieg , jak podepnę licznik mk3 na wiązce z mk2 to mam kontrolki , godz i przebieg , ale warjuje przekażnik kierunków . Czy wymiana czujnika pomoże ? podpiełem inny czujnik ale nie motowałem go w kruciec w głowicy i nie było poprawy .
Kolejny problem to zamontowałem nowy przekażnik 109 , auto odpaliło , gdy zgasiłem i chciałem znów odpalić to nie było napięcia na zaworku przy pompie , jak dam plus na krótko pali od razu .
Jeszcze jedna sprawa to pedały z B4 , czujnik stopu org z mk2 ale światła się zapalają .
Kwestia zegarów jak podpiać zegary z mk3 by pokazywały oborty , i wszytko a nie tylko godzine przebieg , kontrolki i ilosć paliwa /
Było Vento(Jetta_III)
Jest Golf_III http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=497434&p=6124589#p6124589
Jest Golf_III http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=497434&p=6124589#p6124589
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 9 gości