AJM rozsypany... swap na ?? ASZ/ARL
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
No właśnie, to jest tylko Twoje zdanie . . . za 3 tys. mam AJM po generalnym remoncie... na nowych częściach..._mumin_ pisze:Moim zdaniem robienie remontu w AJM'ie to jakby wyrzucić kasę w błoto ...
Nie umarł tak do końca jak się okazało... uwierz ze gdybym miał $$$ to kupiłbym r32 i dal mu 2 turbiny w najgorszej opcji V6 i włożył kompresor ale tu chodzi tylko i wyłącznie o kasę... ARL na GT22 spoko wiadomo... ale skoro masz AJM to wiesz ile on pali... chyba nie chcesz mi powiedzieć ze w takim ARL'u mieścił byś się w poczciwej 7demce ???mahoo pisze:Gdyby mi rozpadł się mój :green_fuck: "poczciwy" :green_fuck: AJM to skusiłbym się jednak na swap, zbudowałbym potwora na GT22
Nie chce nikomu wmawiać ze SWAPy są nieopłacalne (żaden ze mnie mechanior, expert w tych sprawach)... Po prostu napisałem co wyszło w moim przypadku, żeby mi nikt nie pisał... "miałeś mieć 200 kuni w arl'u a masz dalej ajm'a". Według mnie opłaca się to tak jak kolega mahoo napisał do tworzenia potwora z GT22 . . . ja po przejazdce arl'em stwierdziłem ze 170 PS jakie można z ajm'a wyciągnąć spokojnie mi wystarczy . . .
Dlatego chciałem bardzo podziękować wszystkim za rady i informacje
.... i zostaje czekać do wiosny ...... parę gratów z arl'a zagości na pewno pod maska odnowionego AJM;a ..... mam nadzieje ze starczy .... mocy...........
PozdraVWiam!!!
Ostatnio zmieniony pt sty 09, 2009 17:12 przez xander_88, łącznie zmieniany 1 raz.
ex: MK4 245 km/460nm
- Rapix
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2447
- Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
- Lokalizacja: Zambrów
- Kontakt:
Oj kolego mumin widział AJM i to nie jednego Poniora też...
Po prostu AJM nie jest tak mocny jak ARL ASZ a sam słupek kupisz za podobne pieniadzę przy czym będzie o wiele trwalszy możesz do niego również włożyć osprzęt z AJM i też będzie Ci palił tyle samo i nawet tak samo śmigał...
Po za tym nawet ten ARL na GT22 nie będzie żadnym potworem... a co najwyżej przyjemnie śmigającym autem
Po prostu AJM nie jest tak mocny jak ARL ASZ a sam słupek kupisz za podobne pieniadzę przy czym będzie o wiele trwalszy możesz do niego również włożyć osprzęt z AJM i też będzie Ci palił tyle samo i nawet tak samo śmigał...
Po za tym nawet ten ARL na GT22 nie będzie żadnym potworem... a co najwyżej przyjemnie śmigającym autem
Kolego Xander_88 co Ty zrobisz ze swoim autem mało mnie obchodzi ...
ja widziałem na własne oczy klika rozsypanych AJM'ów i wiem że to nie jest za mocny
silnik już na serii a co dopiero po modyfikacjach. A jeśli chodzi o Golfa Ponior'a
to długo nie jeździł na modzonym AJM'ie tylko szybko pod maską zawitał ARL , ciekawe dlaczego
ja widziałem na własne oczy klika rozsypanych AJM'ów i wiem że to nie jest za mocny
silnik już na serii a co dopiero po modyfikacjach. A jeśli chodzi o Golfa Ponior'a
to długo nie jeździł na modzonym AJM'ie tylko szybko pod maską zawitał ARL , ciekawe dlaczego
Ok rozumiem. . . Wiec myślicie ze AJM nie wytrzyma nawet tych 160-170ps ??? będzie się sypał ??? Wiem ze lepszym rozwiązaniem jest SWAP ale kur... dostalem dokladnie taka propozycje- ASZ (po generalnym remoncie) + turbo ARL'a i reszta zostaje moja... zestrojone to (jezdzace) na gotowo 8tys. za jakiś czas IC od ARL + soft za 2500 kola... czyli ponad 10.000 to wychodzi ... nie licząc dojazdów i pewnie paru rzeczy które wyjdą w praniu, jak zwykle to bywa.... Napisałem ze nie jestem jakimś super znawca ale może Wy wiecie czy to jest normalna cena ???? przecież za taka kasę to robię go za 1000zl. żeby go tylko pogonić i kupie ARL'a w dobrym stanie i pewnie lepszej opcji.. czy znowu coś źle zrozumiałem ???
_mumin_ sorka za tamten post . . . po prostu chyba wiesz jaki ma sie humor jesli silnior się sypie i taki hajs wchodzi w gre ??
Sorka
_mumin_ sorka za tamten post . . . po prostu chyba wiesz jaki ma sie humor jesli silnior się sypie i taki hajs wchodzi w gre ??
Sorka
ex: MK4 245 km/460nm
_mumin_ masz na PW wwszystko... Jesli mozesz to napisz co o tym sadzisz..
[ Dodano: 11 Gru 2008 16:01 ]
[ Dodano: 11 Gru 2008 16:01 ]
To mialbyc ASZ po generalnym remoncie+ TURBO,IC z ARL + soft. . . czyli jakies 180-190 PS. Czyli chyba trochę duzo... w cenie byla zawarta jakaś tam gwarancja wiadomo... i to ze musiało być to wszystko bardzo szybko zrobione... z gwarancja wiadoiomo jak jestRapix pisze:no chyba że liczysz wszystkie mody itp. to faktycznie pewnie zbierze
ex: MK4 245 km/460nm
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
xander_88, Poszlo PW
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 633
- Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
- Lokalizacja: Oborniki Śląskie
- Kontakt:
Bartek - PONIOR zmienił silnik nie z powodu awarii. Nie było problemów z autem ect. W zeszłym tygodniu rozmawialiśmy i u Bartka na przełomie wiosny/lata na 99% wyląduje GT22. Po prostu buduje sobie auto dla siebie_mumin_ pisze:Kolego Xander_88 co Ty zrobisz ze swoim autem mało mnie obchodzi ...
ja widziałem na własne oczy klika rozsypanych AJM'ów i wiem że to nie jest za mocny
silnik już na serii a co dopiero po modyfikacjach. A jeśli chodzi o Golfa Ponior'a
to długo nie jeździł na modzonym AJM'ie tylko szybko pod maską zawitał ARL , ciekawe dlaczego
www.vagtune.pl tel. 502730289
Mirku wiem, że nie z powodu awarii , ale tak czy siak pewno z powodu tego że AJM niezbytmirass pisze:Bartek - PONIOR zmienił silnik nie z powodu awarii. Nie było problemów z autem ect. W zeszłym tygodniu rozmawialiśmy i u Bartka na przełomie wiosny/lata na 99% wyląduje GT22. Po prostu buduje sobie auto dla siebie_mumin_ pisze:Kolego Xander_88 co Ty zrobisz ze swoim autem mało mnie obchodzi ...
ja widziałem na własne oczy klika rozsypanych AJM'ów i wiem że to nie jest za mocny
silnik już na serii a co dopiero po modyfikacjach. A jeśli chodzi o Golfa Ponior'a
to długo nie jeździł na modzonym AJM'ie tylko szybko pod maską zawitał ARL , ciekawe dlaczego
długo by to wytrzymał. Pękające tłoki są w tym silniku regułą nawet w serii.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 633
- Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
- Lokalizacja: Oborniki Śląskie
- Kontakt:
wytrzyma, ale jak _mumin_ napisał często trafiają się trefne sztuki i bedzie klops.Dlatego slucha rad zakładania słupka ASZ/ARL..ja oprócz AJMa zrobiłem ATJta w pasku na 195KM i silnik ma się dobrzexander_88 pisze:poszło zwrotne proszę o pozytywne rozpatrzenie...Dario84 pisze:Poszlo PWCzyli AJM wytrzymuje te 170-180 PS ???mirass pisze:PONIOR zmienił silnik nie z powodu awarii. Nie było problemów z autem ect.
www.vagtune.pl tel. 502730289
Re: AJM rozsypany... swap na ?? ASZ/ARL
Witam serdecznie i mam pytanie w podobnym temacie. Niby w Audi A4 ale silniki chyba te same co w VW.
Padł mi w A4 B5 silnik AJM - czy wymiana na 130-konny silnik z A4 B6 AWX lub AVF to wymiana plug and play czy coś trzeba zmieniać z osprzętu ?
Padł mi w A4 B5 silnik AJM - czy wymiana na 130-konny silnik z A4 B6 AWX lub AVF to wymiana plug and play czy coś trzeba zmieniać z osprzętu ?
Ostatnio zmieniony wt maja 10, 2011 15:16 przez YATES, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości