AFN 128 km i 290 Nm i co dalej...

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

mally
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: pn lut 12, 2007 23:22
Lokalizacja: radom
Kontakt:

Post autor: mally » czw gru 04, 2008 20:35

fasd pisze:
Matijas pisze: To szukaj silnika o oznaczeniu ASV. Jest to VP i jest rozwojowy :bigok:

ASV to nie jest przypadkiem mlodszy brat AFN-a ile czysto teoretycznie z tej jednostki wyciagnać? tj, przy zmianie softu, turba wtryskow i montazu FMIC?
160-180 ps


www.VAGRADOM.PL
[url=http://img111.imageshack.us/i/blackfabia.jpg/][img]http://img111.imageshack.us/img111/1507/blackfabia.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Rapix
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2447
Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: Rapix » pt gru 05, 2008 09:37

Panowie tu dużego wyboru niema są silniki 90 i 110KM i tyle jest z pompy i nie ważne który silnik wybierze jak będzie modził będzie moc...



Awatar użytkownika
fasd
TDI++ 190PS
TDI++ 190PS
Posty: 606
Rejestracja: śr lip 19, 2006 00:34
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: fasd » pt gru 05, 2008 12:30

tak niewazne ale chyba lepiej zaczynać ze 110 niz 90 :p ale to pytanie bylo czysto teoretyczne gdyz zaczynam zbierac info zeby na wiosne byc przygotowanym na wybor autka :D


viewtopic.php?f=89&t=241036 MOJ DUPVWóZ
SPRZEDAM ALU SANTA MONICA ORYGINAŁ WIECEJ PW
WIOSNA 2011
PIERWSZY NA POMORZU i PRAWDOPODOBNIE w PL MK IV 2.0 TDI 8V
Lato 2012 ????

Awatar użytkownika
Rapix
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2447
Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: Rapix » pt gru 05, 2008 13:16

To zależy w sumie o jakiej mocy myślisz...



Awatar użytkownika
elemenateur
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 460
Rejestracja: pn lis 19, 2007 14:29
Lokalizacja: SZCZECIN / GŁOGÓW
Kontakt:

Post autor: elemenateur » pt gru 05, 2008 13:28

Powiedzcie mi teraz gdzie w 3city sie kierować z tdikiem? zeby to zrobil dobrze i pewnie ;) zeby tam kumpla pokierować a ja pewnie tam sie skieruje jakos wiosną jak pogonie swoją dwojeczke :) i bede mial tdi :) :green_fuck: a jeszcze jedno tak troche z innej bajki bo na wiosne chce 4 w tdi ze 110 pod maską tylko jakiego silnika szukac aby wlasnie byl on rozwojowy ? bo z 3 to wiem ze afn a w czworce?

Tune - Up, Rob Ci na pewno wsio wytłumaczy i sprawdzisz sobie te 143ps;)


NAJNIŻSZE CENY NA OLEJE MOTUL NA FORUM
FERODO, LIQUI MOLY, MILLERS, LEMFORDER
Zadowolenie klientów bezcenne ->viewtopic.php?f=32&t=154643
Obrazek
DO DYSPOZYCJI DOTYCHCZASOWYCH I NOWYCH KLIENTÓW JESTEŚMY POD NICKIEM ELEMENATEUR
TELEFON: 730338154, 663962604, 794675296, 796553835
GG: 51221933, 347504, 17787178
EMAIL: SKLEP@PRO-CHOICE.PL

grzegorzp
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 348
Rejestracja: pt sie 15, 2008 11:48
Lokalizacja: warszawa - rembertów

Post autor: grzegorzp » pt gru 05, 2008 13:52

po co po raz dziesiąty pisać to samo? jest WIELE tematów na forum które od A do Z jasno i precyzyjnietłumaczą wszystko i zawierają wszystkie informacje o których tu mowa



Awatar użytkownika
fasd
TDI++ 190PS
TDI++ 190PS
Posty: 606
Rejestracja: śr lip 19, 2006 00:34
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: fasd » pt gru 05, 2008 14:24

Rapix pisze:To zależy w sumie o jakiej mocy myślisz...
niewiem mysle gdzies w granicach 170-180 tak zeby z pod swiatel krawaciki w bmkach nie wisiowali i koledzy w dresikach :) bo jednak wieksze moce to juz spora kasa i duzo wieksze koszta utrzymania...
elemenateur pisze:

Tune - Up, Rob Ci na pewno wsio wytłumaczy i sprawdzisz sobie te 143ps;)
Elemenntaur, hehe to nie moje auto a dobrego kolegi poprostu chce mu uswiadomic ile on ma pod maską kucy ale to pewnie dopiero od przyszlego tyg. bedziemy cos planować jak auto odsprzeda mu autko :P

grzegorzp pisze:po co po raz dziesiąty pisać to samo? jest WIELE tematów na forum które od A do Z jasno i precyzyjnietłumaczą wszystko i zawierają wszystkie informacje o których tu mowa
Tak kolego wszystko jasne ale jakbys przeczytal temat od poczatku to bys wiedzial o co kaman dalsze moje posty to tylko po to aby nie zakladac zbednych tematów...
Ostatnio zmieniony pt gru 05, 2008 14:27 przez fasd, łącznie zmieniany 1 raz.


viewtopic.php?f=89&t=241036 MOJ DUPVWóZ
SPRZEDAM ALU SANTA MONICA ORYGINAŁ WIECEJ PW
WIOSNA 2011
PIERWSZY NA POMORZU i PRAWDOPODOBNIE w PL MK IV 2.0 TDI 8V
Lato 2012 ????

Awatar użytkownika
Rapix
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2447
Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: Rapix » pt gru 05, 2008 17:25

To w sumie obojętnie jaki motor wtryski trzeba zmieniać, turbo do zmiany, intercooler do zmiany, sprzęgło raczej też i z pompą również całkiem możliwe że będzie trzeba zmieniać więc w sumie bez różnicy czy 90 czy 110....



Awatar użytkownika
fasd
TDI++ 190PS
TDI++ 190PS
Posty: 606
Rejestracja: śr lip 19, 2006 00:34
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: fasd » pt gru 05, 2008 20:38

a mi sie jednak wydaje ze jakas jest róznica jezeli volkswagen nadaje rozne oznaczenia silnikom i daje im wyzsza moc i czyzby te roznice wynikaly tylko z innej turbiny, wtryskow i oprogramowania?

[ Dodano: 05 Gru 2008 19:39 ]
i 110 na starcie to nie 90 bylo nie bylo 20 kucy wiecej


viewtopic.php?f=89&t=241036 MOJ DUPVWóZ
SPRZEDAM ALU SANTA MONICA ORYGINAŁ WIECEJ PW
WIOSNA 2011
PIERWSZY NA POMORZU i PRAWDOPODOBNIE w PL MK IV 2.0 TDI 8V
Lato 2012 ????

Awatar użytkownika
manek271
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 457
Rejestracja: czw paź 19, 2006 20:16
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: manek271 » pt gru 05, 2008 21:55

Rapix pisze:do golfa III nie włożysz turbo od golfa octavii ani Leona..
Ne wiem kolego o jaki turbo mowisz ale do AFN-na ASZ(AWX) podchodzi plug&play
grzegorzp pisze:niech se kupi opornik, i będzie zadowolony,
opornik w afn no to juz przesada
CZYLI OGOLNIE TERAZ TEN PROGRAM CO ON MA PRZY WYMIANIE TURBA I WTRYSKOW W ZASADZIE BEDZIE DO NICZEGO I BEDZIE TRZEBA PISAC NOWY TA?
NIE,program to podstawa,potem przy zmianie podzespolow(turbo ,wtryski)najlepiej poprawic softa zeby najlepiej zpozytkowac potencjal drzemiacy w podzespolach

[ Dodano: 05 Gru 2008 21:00 ]
Powiedzcie mi teraz gdzie w 3city sie kierować z tdikiem? zeby to zrobil dobrze i pewnie ;) zeby tam kumpla pokierować
Tune-Up jak kolega pisal juz ,na grupie pomorze masz dokladny adres i telefony w temacie http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=172270

[ Dodano: 05 Gru 2008 21:20 ]
niewiem mysle gdzies w granicach 170-180 tak zeby z pod swiatel krawaciki w bmkach nie wisiowali i koledzy w dresikach
To i 150 ci wystarczy bo momentem ich rozjedziesz :helm:
To w sumie obojętnie jaki motor wtryski trzeba zmieniać, turbo do zmiany, intercooler do zmiany, sprzęgło raczej też i z pompą również całkiem możliwe że będzie trzeba zmieniać więc w sumie bez różnicy czy 90 czy 110....
Jest roznica w silniku ,afn ma mocniesze korby i tloki
i 110 na starcie to nie 90 bylo nie bylo 20 kucy wiecej
Widze ze zachorowales na chorobe zwano potocznie "wiecej mocy",powiem ci tak przechodze to od jakiegos czasu i jest tak...Jak zaczniesz to sie okaze ze w silniku musisz wymienic 3/4 podzespolow ,bo z moca jaka chcesz osiagnoc to inaczej sie nie da,a i tak na koncu albo cos ci bedzie ciagle nawalac albo znajdzie sie jakis gosciu w bmw"m-power" ktory i tak cie objedzie ,wiec lepiej nie zawracac sobie glowy moca powyzej 160 ,a i tak osiagniecie takiej bedzie cie drogo kosztowalo (program+turbo+fimc+wtryski+kolektor ssacy+sprzeglo)ceny zobacz sobie sam,mozesz jeszcze poszukac pompy z tloczkiem 11mm ,i jak twoj silnik to wszystko wytrzyma to super pamietaj ze te silniki maja przebiegi kolo 300tys. wiec juz troche sa nadszczerbniete czasem ,ja mam 135 kucy i 300nm i tak w gdansku to za duzo bo nie ma gdzie jezdzic ,teraz planuje tylko wtryski zmienic i tyle wystarczy (narazie),troszke sie rozpisalem ale mam nadzieje ze troszke ci pomoglem,pozdrawiam :grin:
PS.w TUNE-UP sa wpozadku goscie i wszystko ci wyjasnia jak czlowiekowi no i oni sie tym zajmuja ja po rozmowie z Rob555 troche odposcilem,gra nie warta swieczki poprostu :helm:


CHCESZ ZOBACZYC MOJE AUTO??? KLIK W BANEREK
Obrazek

Awatar użytkownika
fasd
TDI++ 190PS
TDI++ 190PS
Posty: 606
Rejestracja: śr lip 19, 2006 00:34
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: fasd » sob gru 06, 2008 01:33

manek271 pisze:,a i tak na koncu albo cos ci bedzie ciagle nawalac albo znajdzie sie jakis gosciu w bmw"m-power" ktory i tak cie objedzie ,[/b] troche odposcilem,gra nie warta swieczki poprostu :helm:


tak ale w gdansku jest malo kolesi ktorzy mają m-power a po drugie tym jezdza przeważnie naprawde bogaci kolesie :P a tak po za tym jezeli chodzi o afna to ja bede chcial brac golfa 4 w tdi a tam juz silniki troszke mlodsze :) a afn-a ma moj kumpel dla ktorego jest ten temat :) a ja tak przy okazji sie podpytuje co dla siebie wybrac zeby miec silnik w mk4 rozwojowy :) tak po za tym to krązy po forum takie zdanie:

JAK CHCESZ MIEC SPRAWNE AUTO TO GO NIE TUNINGUJ....

a ja chce miec inne auto niz wszyscy no i chce na lato pokazac swojemu prezesowi ze jego VECTRA COMBI 3.0 CDTi 174 km nie jest najszybsza jak to on uważa ale to takie marzenie stanąć na kresce z nim i pomrugac awaryjnymi jak mnie nie moze dogonic :P moze marzenie sie spełni :) mialem robic w mk2 swapa ale stwierdzilem ze to za drogo kosztuje i mnie niestac na bajery ktore kosztują ok 15 kpln :P


viewtopic.php?f=89&t=241036 MOJ DUPVWóZ
SPRZEDAM ALU SANTA MONICA ORYGINAŁ WIECEJ PW
WIOSNA 2011
PIERWSZY NA POMORZU i PRAWDOPODOBNIE w PL MK IV 2.0 TDI 8V
Lato 2012 ????

Awatar użytkownika
Rapix
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2447
Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: Rapix » sob gru 06, 2008 09:20

fasd pisze:a mi sie jednak wydaje ze jakas jest róznica jezeli volkswagen nadaje rozne oznaczenia silnikom i daje im wyzsza moc i czyzby te roznice wynikaly tylko z innej turbiny, wtryskow i oprogramowania?

[ Dodano: 05 Gru 2008 19:39 ]
i 110 na starcie to nie 90 bylo nie bylo 20 kucy wiecej
Nie do końca, np. pompa 11 była tylko w 90KM silniku.... te silniku w sumie różnią się osprzętem (turbo wtryski itp.) A to wszystko przy mocy ~180 i tak musisz zmieniać....

Kolego turbo od awx ok podejdzie do AFN w golfie ale od ASZ tak samo turbo od ARL nie! Dlaczego? Bo jest razem z kolektorem i w tedy przeszkadza jedna łapa.... przez co



Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Post autor: bradley » sob gru 06, 2008 11:11

Rapix pisze:, np. pompa 11 była tylko w 90KM silniku....
W ALH z automatem...
Roznica tez jest w materialach z ktorych wykonane sa silniki ale o tym wie konstruktor i inzynierowie vw ;)


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

Awatar użytkownika
manek271
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 457
Rejestracja: czw paź 19, 2006 20:16
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: manek271 » sob gru 06, 2008 12:30

fasd pisze:brac golfa 4 w tdi
Tylko pamietaj ze podstawowa sprawa WAGA ,majac 150~160 kucy w mk3 objedziesz prezeza jak tralala bo twoje auto bedzie lzejsze o jakies 300 moze nawet 400 kilo ,moj afn wazy 1200kg ale to kombi zapytaj sie kolegi ile wazy krotka 3 pewnie ze 100 mniej ,a to kombi opla z 1500 conajmniej ,wiec mazenia sie spelniaja, :wink:

[ Dodano: 06 Gru 2008 11:32 ]
fasd pisze:to za drogo kosztuje i mnie niestac na bajery ktore kosztują ok 15 kpln :P
Czasem mozna wychaczyc jakies fajne juz swapowane auto,koles wychaczyl taka mk2, 150km i 370nm za jakies 10 000 zl.wiec trzeba dobrze poszukac :grin: pozdrawiam


CHCESZ ZOBACZYC MOJE AUTO??? KLIK W BANEREK
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości