tego bym nierobil tylko zastosowal te springi z 1zspawacz pisze:CZy te same tego nie wiem, ale wysokosc fal DE185 i DE110 jest taka sama 7.75mm wiec sprezyny zostaw ori z 988.
1 467 010 410 bo mozna na nich wysoko krecic
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
tego bym nierobil tylko zastosowal te springi z 1zspawacz pisze:CZy te same tego nie wiem, ale wysokosc fal DE185 i DE110 jest taka sama 7.75mm wiec sprezyny zostaw ori z 988.
chyba 028DANIEL LHR pisze:A jaki jest nr w 1,9 tdi asv ahf?
niby lepszy jest ten 032 nie trzeba tak na nim podbijać ciśnienia w pompie wtryskowej żeby dynamiczny wyrabiał przy max obciążeniu, ale jest druga strona medalu... na 032 gdy przesadzisz z ciśnieniem w pompie wtryskowej będzie z problem z wysterowaniem kąta wtrysku dla wolnych i średnich obrotów.DANIEL LHR pisze:A jesli chodzi o tymingi to ktory bylby odpowiedni do tdi i sekcji 11
DANIEL LHR pisze:A jesli chodzi o tymingi to ktory bylby odpowiedni do tdi i sekcji 11
koncowka numeru 107 J o ile dobrze pamietamandrzej2008 pisze:pany jak odróżnić tą słyną pompę 11 od innych?
dobrze pamiętasz.DANIEL LHR pisze:koncowka numeru 107 J o ile dobrze pamietamandrzej2008 pisze:pany jak odróżnić tą słyną pompę 11 od innych?
pytanie za 100 punktów... czy zmieniając korpusy zostawiłeś zaworek n108 od korpusu czy założyłeś ten od VW?? Bo może w tym jest problem, że różnią się przepływem.DANIEL LHR pisze:Co mozee byc?
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 16 gości