Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
krzysiek1606
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 273
Rejestracja: pn lis 21, 2011 13:44
Lokalizacja: mazowieckie

Re: Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.

Post autor: krzysiek1606 » wt mar 18, 2014 22:38

spawacz pisze:CZy te same tego nie wiem, ale wysokosc fal DE185 i DE110 jest taka sama 7.75mm wiec sprezyny zostaw ori z 988.
tego bym nierobil tylko zastosowal te springi z 1z
1 467 010 410 bo mozna na nich wysoko krecic :hmm:


krzysiek.[audi a4 b5 avant +++ ]
246HP-472NM [ soft by spanky ]

oferuje czyszczenie turbin , przerobke turbin GTB na podcisnienie , uszczelnianie i modyfikacje pomp wtryskowych , uklady wydechowe z kwasiaka i instalacje fmic
tel. 608370238 TURBO-SPAW

DANIEL LHR
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 520
Rejestracja: czw cze 07, 2007 00:28
Lokalizacja: hrubieszów

Re: Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.

Post autor: DANIEL LHR » śr mar 19, 2014 09:01

narazie bede tak jezdził , duzo jest teori na ten temat zakrotkie tez sa złe.
Teraz musze jeszcz przerobic 1z na sekcje 11. Co polecacie zostawic wzystko ori 1z wraz ze sprezynami i wsadzic tylko sekcje 11 , timing , zaworek.?podsadzenie podkladke dac z reni czy 1z ?

jak juz to do tej fali de110 włozył bym springi z rovera sa troche wyzsze niz 1z.
W reni widziałem tez oprucz fali de 185 takze fale de214 nie pamietam ktora był w mojej pompie 988 i czy sie roznia wysokoscia?



Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.

Post autor: marcinas1983 » śr mar 19, 2014 09:26

DANIEL LHR, ja znajomemu złożyłem pompę na sekcji 11mm z reni 988 i tam fala była DE 185, więc pewnie w tym niższym numerze pompy będzie DE 214, renia 993 ma falę DE 124 albo 125 już nie pamiętam dokładnie. Co do sprężyn u znajomego jeździ sekcja 11mm ( 988 ) na ori sprężynach z 1z z falą od DE 015, ale to nie jest chyba to czego byśmy chcieli i przy okazji zapodamy falę DE 110 razem ze sprężynami od niej. Wysokie kręcenie ( każdy inaczej to pojmuje ) raczej nas nie interesuje... max 4.5 tys obr/min.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

DANIEL LHR
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 520
Rejestracja: czw cze 07, 2007 00:28
Lokalizacja: hrubieszów

Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.

Post autor: DANIEL LHR » czw mar 20, 2014 21:06

dzieki.
A jesli chodzi o tymingi to ktory bylby odpowiedni do tdi i sekcji 11. 107J i renia 988ma podobno nr32 a renia 983 ma nr 53 , A jaki jest nr w 1,9 tdi asv ahf?

Gdzie mozna kupic i jaki nr ma tulejka pompy lub tulejki bo sa 2szt/?



Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.

Post autor: marcinas1983 » czw mar 20, 2014 21:15

DANIEL LHR pisze:A jaki jest nr w 1,9 tdi asv ahf?
chyba 028
DANIEL LHR pisze:A jesli chodzi o tymingi to ktory bylby odpowiedni do tdi i sekcji 11
niby lepszy jest ten 032 nie trzeba tak na nim podbijać ciśnienia w pompie wtryskowej żeby dynamiczny wyrabiał przy max obciążeniu, ale jest druga strona medalu... na 032 gdy przesadzisz z ciśnieniem w pompie wtryskowej będzie z problem z wysterowaniem kąta wtrysku dla wolnych i średnich obrotów.
DANIEL LHR pisze:A jesli chodzi o tymingi to ktory bylby odpowiedni do tdi i sekcji 11


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

Awatar użytkownika
andrzej2008
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 276
Rejestracja: czw maja 26, 2011 20:08
Lokalizacja: Dęblin DBN

Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.

Post autor: andrzej2008 » pn mar 24, 2014 01:17

pany jak odróżnić tą słyną pompę 11 od innych?



DANIEL LHR
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 520
Rejestracja: czw cze 07, 2007 00:28
Lokalizacja: hrubieszów

Re: Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.

Post autor: DANIEL LHR » pn mar 24, 2014 22:48

przerobiłem dziasiaj pompe z 1z na 11. Orginalne sprezyny z 1z miały 34mm i były jakAies słabe , wyzuciłem je i wstawiłem te z reno.
Auto zap... jak głupie , do tego załozyłem jeszcze nastawnik i jest jeszcze lepiej , bo na starym p czyszczeniu 3 laa temu dostawał czkawki. Zdjołem paliwa do 2,5 tys obr , bo sprzegło nie wyrabia. le i tak na 3 biegu traci trakcje Stara pompa miała 91rok prod , ale nie była wcale zajechana , sprezyny całe tłokorozdzielacz prawie ideal .



DANIEL LHR
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 520
Rejestracja: czw cze 07, 2007 00:28
Lokalizacja: hrubieszów

Re: Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.

Post autor: DANIEL LHR » pn mar 24, 2014 22:49

andrzej2008 pisze:pany jak odróżnić tą słyną pompę 11 od innych?
koncowka numeru 107 J o ile dobrze pamietam



tomek08
Forum Master
Forum Master
Posty: 1556
Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
Lokalizacja: okolice Częstochowy

Re: Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.

Post autor: tomek08 » pn mar 24, 2014 22:52

Witam,
DANIEL LHR pisze:
andrzej2008 pisze:pany jak odróżnić tą słyną pompę 11 od innych?
koncowka numeru 107 J o ile dobrze pamietam
dobrze pamiętasz.
Pozdrawiam.


Tomek

DANIEL LHR
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 520
Rejestracja: czw cze 07, 2007 00:28
Lokalizacja: hrubieszów

Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.

Post autor: DANIEL LHR » ndz mar 30, 2014 11:28

Jakis czas temu załozyłem pompe 988 zmieniłem tylko fale i super to jezdziło , ale teraz chciałem zmienic korpus bo troche podtarty był i załozyłem cały korpus wraz z pompa wstepna , tłoczek tiingu 028 , fale de 110 troche jakby mniej schodzona oraz o 0.05 grubsza podkładke podsadzenia było 2.4 a 2.45 poszła . Głowiczka jest z pierwszej pompy co miała moc. I efekt taki ze auto zamulone , nie ma mocy z dołu, na gorze podobnie albo gorzej. Nastawnik ten sam co wczesniej , Kat wysterowao ok. na drugi dzien wziołem jeszcze inny korpus ale efakt podobny , oraz doszedł problem z kątem bo dochodzi tylko do 11 stopni.
za pierwszym razem zamieniłem jeszcse zaworki cisnienia , ale nic to nie dało. Mierzyłem tez cisnienie na wolnych ok 6 bar przy 4000 ok 11bar
Na innej pompie 11 cisnienie tez jest takie samo i jezdzi dobrze , tylko tak jakby szybciej narastało do 11 bar.
Na wolnych obie pompy w 004 bs wysterowywały do 8.1 stopnia nie pamietam tylko wysterowania.
Druga pompa miała problmy z katem mozlwe ze słaba pompa wstepna , ale pierwsza powinna działac ,

Czy moze problem robic ze było troche wyzsze posadzenie i mniej wytarte gniazdo w fali, roznica mogła wyjsc ze 0,1 mm wiecej dopchany był tłok do głowiczki. ??

za pierwszym razem zieniłem tez nurniki na 042 . ale pozniej znowu wsadziłem te ori z 10 tki 470 , roznica nieznaczna na korzysc tych ori.
Dawka paliwa na tej mocnej pmpie była ok 5,8 mg , a po przerobce na inny korpus spadła na 3,5 zeby miała podobna moc , na nastepnym korpuse tez ok 3,8 mg . Efekt taki ze silnik przymulony , jakos tak dziwie cicho pracuje i brakje kopa 2000-2500onr

mam jeszcze ori korpus z 110 tdi do niego wpakuje te wszystkie graty zmniejsze minimalnie podsadzenie.
Wszystki pompy paliy idalnie
Co mozee byc?



Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.

Post autor: marcinas1983 » ndz mar 30, 2014 11:52

DANIEL LHR pisze:Co mozee byc?
pytanie za 100 punktów... czy zmieniając korpusy zostawiłeś zaworek n108 od korpusu czy założyłeś ten od VW?? Bo może w tym jest problem, że różnią się przepływem.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.

Post autor: JABcok20 » ndz mar 30, 2014 12:22

zakładałem 3 różne n108 do tej samej pompy i różnce były minimalne... coś jakby wysterowanie zmienialo sie o 8-10% przy aks bucie więc to raczej nie ma wpływu. ciśniesz na maksa to zaworek sie zamyka cyklicznie więc to nie może mieć wpływu że pompa zamiast wyprzedzić 15 wyprzedzi 11...
Nie masz przypadkiem zapchanego filtra paliwa. Pamiętaj że ciśnienie w pompie mierzone na postoju nie równa się ciśnieniu pod obciążeniem jest większe zapotrzebowanie na paliwo. jak dochodzi do 11stopni komputer żąda 15 a z tyłu kopci na szaro?


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

tomek08
Forum Master
Forum Master
Posty: 1556
Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
Lokalizacja: okolice Częstochowy

Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.

Post autor: tomek08 » ndz mar 30, 2014 13:45

Witam, ja obstawiam podsadzenie, jednak niech wypowiedzą się mądrzejsi. :bajer:
Pozdrawiam.


Tomek

DANIEL LHR
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 520
Rejestracja: czw cze 07, 2007 00:28
Lokalizacja: hrubieszów

Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.

Post autor: DANIEL LHR » ndz mar 30, 2014 14:24

zaworki n108 zamieniałem , zaworki cisnienia rowniez . Ale jak zmieniłem piewszy raz na korpus z 983 taki mało wytarty bez rys to kąt trzymał z tego co pamietam , cisnienie tez jak poronałem , mze minimalnie wolniej zrastało niz na innej sprawnej. Pompa troche lezała i parafna sie osadziła ale przeplukana byla i powinno byc ok. Filtr pomijam bo czoraj załozyłem to pompe 988 pierwsza co była z luzem na wałku i ta ma moc dawka na 5,4 mg.
Wydaje mi sie jak zaozyłem druga fale z miej wytartym gniazdem oraz grubsze posadzeie o 0,05mm ,to chyba troche za bardzo dociskany jest tłok , Korpus tez mniej wytarty i tym bardziej dociskany tłok . Podsadzenie ori przy tym toczku nie wiem dokładnie bo mi sie pomliły ale albo 2.4 lyb 2.45. Uszczelniałem jescze n 109 ale wczoraj zmenłem go na inny jak wrociłem do pierwszej zbudowanej pompy z luzem na wałku.
Juz mam dosc kombinowana przez te dwa dni , 3 x zmiana pompy oraz osprzetu.
Zostało tylko to podsadzenie oraz pompa wstepna , ale jak trzymała kąt to cisnienie tym bardziej. Teraz silnik ma moc dawka 5,5mg i mocno czuły na gaz , wczesniej taki ospały wolno reagował na gaz , dawka odpowiednio 3,5mg. Za mało jak na 11 cos ja przymula



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 16 gości