Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.
ktos pewnie przekladal szafe. Choc np w sharanach poliftowych tez poczatkowo dawali liczniki do 220 km/h a pozniej do 260 mimo ze tym autem w dieslu ciezko dobic do tych 200 km/h i trzeba pasu startowego.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.
Powiedzcie mi jaka dawke ustawiacie po zmianie na 11mm. U mnie na ori dawce spalanie wysokie bo słychac zbyt szybki wtrysk i /lub za duza dawka w przedziale 10-30mg co własnie zmniejszyłem i jest lepiej.
Poza tym 4.5 na 10 to 4.5 na 11mm?
Poza tym 4.5 na 10 to 4.5 na 11mm?
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
-
- Forum Master
- Posty: 1556
- Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
- Lokalizacja: okolice Częstochowy
Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.
Witam, daj 6-6,5mg/R i powinno być ok. ja tak mam.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
Tomek
Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.
No dobra ale dawkena wolnych ustawiam według wartości napięcia i długości otwarcia iglicy? Jeśli tak to przecież dawka powinna być podobna do 10mm ( mówię o wolnych).
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.
JABcok20, ustaw taką samą dawkę jak na 10mm. plus będzie taki że przy rozruchu i max obciążeniach będzie wieksza dawka do silnika trafiać.
Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.
no wiadomo ale muszę się pozbyćzbyt dużej dawki w niższych partiach bosłychać wtrysk. dlatego zakładają 11mm na niższej dawce żeby można było komfortowo jeździć. Ja chcę 4.5 ale byłem ciekawy czy te 4.5 odpowiada w przybliżeniu 4.5 na 10mm.Wiadomo baze jakąś trzeba przyjąć.
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
-
- Forum Master
- Posty: 1556
- Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
- Lokalizacja: okolice Częstochowy
Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.
Witam, jeśli ori 11tka, to musisz zrobić korektę, bo będzie ci kąt wtrysku się rozjeżdżał i proponował bym mniejszą dawkę niż na 10tce. Jeśli hybryda 10/11cie to możesz na razie tak jeździć, ale nie będzie wykorzystany cały potencjał pompy.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
Tomek
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
Re: Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.
To tak dla rozjasnienia:
10-100%
11-121%
12-144%
14-192%
Paliwa wiecej , czyli jak masz 5 na 10 to 6 na 11, 8 na 12 i 12 na 14. Producent przewidzal nominalnie 5mg dla 10 , ale jak dasz 2.2mg na nastawniku to zamiast softowego 36.5 dostajesz 36.5+2.8 czyli 39.3 - prawie jak w AFN , a da sie nawet zejsc ponizej 2 wtedy jeszcze wiecej koksu dostajesz, tak samo dziala t w druga strone wiecj jak dasz 6-7mg na 11 to masz ok 36.5 nominalnego. Mysle ze wiadomo ocb.
10-100%
11-121%
12-144%
14-192%
Paliwa wiecej , czyli jak masz 5 na 10 to 6 na 11, 8 na 12 i 12 na 14. Producent przewidzal nominalnie 5mg dla 10 , ale jak dasz 2.2mg na nastawniku to zamiast softowego 36.5 dostajesz 36.5+2.8 czyli 39.3 - prawie jak w AFN , a da sie nawet zejsc ponizej 2 wtedy jeszcze wiecej koksu dostajesz, tak samo dziala t w druga strone wiecj jak dasz 6-7mg na 11 to masz ok 36.5 nominalnego. Mysle ze wiadomo ocb.
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.
Nodobra ale do tego pompa modzona 11mm, nastawnik 10mm i robi się masło maślane. Powiedzmy że założę nastawnik z 11mm to też się wszystko zmienia.
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
-
- Forum Master
- Posty: 1556
- Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
- Lokalizacja: okolice Częstochowy
Re: Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.
Witam, nastawnik jest tylko lepiej skalibrowany, jednak po każdorazowym ruszeniu nastawnika, trzeba ustawić dawkę, bo na 200% się zmieni. Nastawnik czy z dziesiątki, czy jedenastki możesz włożyć, ale za każdym razem musisz dawkę ustawić.JABcok20 pisze:Nodobra ale do tego pompa modzona 11mm, nastawnik 10mm i robi się masło maślane. Powiedzmy że założę nastawnik z 11mm to też się wszystko zmienia.
Jak pisałem wcześniej z 11tki jest lepiej z kalibrowany, samochód może na nim lepiej jeździć, ale bez korekty nie wykorzystasz jego potencjału.
Pozdrawiam.
Tomek
Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.
Z 11mm ma większy skok to wiem ale wątpię żebym wykorzystał jego potencjał boi tak już egt na 205 skoczyc potrafi. Bez korekty też już wiem nie da rydy. Do tego wklepywanie różnych map też sie mija z celem( mówię o 205 ).
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.
JABcok20, jeśli wtrysk jest krótszy to EGT przy tej samej dawce będzie niższe.
Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.
Arwam chodzilo mi o to ze wydaje mi sie ze do 205 nie ma dla mnie sensu zakladac nastawnika z reni co ma wiekszy skok. Bo dawke i tak mam pewnie na jalowym podobna co na 10mm. czyli pierscien na tlokorozdziealczu racuje w podobnym zakresie a jak zaloze wtryski wieksze np 260 to dawke na jalowym sporo zmniejszam wiec pierscien pracuje w innym zakresie i moze nastawnik z reni sie przyda. zreszta niedlug sam sie przekonam...
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.
JAbcok nie obraz sie , ale ty myslisz ze cos wiesz... a tak nie jest .Wytlumaczone bylo dostatenie zrozumiale , oczym ty w ogóle piszesz chopie zakres pracy mozna zmieniac poprzez regulacje ramienia, wytlumacze ci cos natawnik 1Z w pompie ASV 1,45V i 5.2mg , nastawnik ori ASV 6mg i 1.75V . Chodzi o mapy pracy nastawnika ... co za gosc
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości