Zadna cyfra nie informuje o wysokości fali nawet na samej fali po numerze nie dojdziesz która najwyższa..glus pisze:W necie znalazlem ze po numerze BOSCH 10-cio cyfrowym mozna szybko rozszyfrowac kilka danych:-wielkosc tloka,-ilosc cylindrow.
Moje pytanie dotyczy fali ktora cyfra wo kodu informuje o wielkosci fali?
W 1.9SDI sa tloki 11mm tylko jakas mala fala jest wlozona.
Za wszystkie informacje bede wdzieczny.
Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- punxbrygade
- Mały gagatek
- Posty: 116
- Rejestracja: wt sty 17, 2006 02:17
- Lokalizacja: warszawa
- Kontakt:
Re: Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.
T3 syncro AHU mTDI 11mm i narazie tylko to.. [url]https://picasaweb.google.com/punxbrygade/NaprawaSyncro#[/url]
Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.
To co oznaczaja inne cyfry?
Czy sie stoi ,czy sie lezy ,to setuchna sie nalezy!
Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.
W oznaczeniach pomp mechanicznyh mozna rozszyfrowac nastepujace parametry:
-rodzaj pompy
-wielkosc dawki
-liczba cylindrow
-srednica tloka(od wielkosci tloka zalezy srednica walka)
-rodzaj regulatora
-ustawiona maxymalna predkosc obrotowa
-kierunek obrotow
-numer wykonania
Zakladajac ze nic nie zmieniamy w pompie ,mamy 1 wartosci do regulacji:
predkosc obrotowa.
Na chlopski rozum biorac jesli zmienimy parametry regulatora (zazwyczaj odsrodkowy)zmieni sie predkosc obrotowa pompy.
A moze pompe TDI podkrecic do obrotow zwyklego klekota(chyba 2200)
-rodzaj pompy
-wielkosc dawki
-liczba cylindrow
-srednica tloka(od wielkosci tloka zalezy srednica walka)
-rodzaj regulatora
-ustawiona maxymalna predkosc obrotowa
-kierunek obrotow
-numer wykonania
Zakladajac ze nic nie zmieniamy w pompie ,mamy 1 wartosci do regulacji:
predkosc obrotowa.
Na chlopski rozum biorac jesli zmienimy parametry regulatora (zazwyczaj odsrodkowy)zmieni sie predkosc obrotowa pompy.
A moze pompe TDI podkrecic do obrotow zwyklego klekota(chyba 2200)
Czy sie stoi ,czy sie lezy ,to setuchna sie nalezy!
- punxbrygade
- Mały gagatek
- Posty: 116
- Rejestracja: wt sty 17, 2006 02:17
- Lokalizacja: warszawa
- Kontakt:
Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.
Do tego typu oznaczenia VE4/*************
T3 syncro AHU mTDI 11mm i narazie tylko to.. [url]https://picasaweb.google.com/punxbrygade/NaprawaSyncro#[/url]
Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.
Kiedy przegladam pompy po numerach to zauwazylem jadna rzecz.A mianowicie pompy od tzw dostawczakow a szczegolnie 3 ostatnie cyfry nie przekraczaja wartosci 500.
W osobowkach wartosci te w granicach 950-990,nastepna rzecz to to ze nawet 8mm pompy obskakuja 1.9l tylko ze ostatnie wartosci cyfry sa tez niskie.
Wiec mozna by bylo dojsc do wniosku ze: im mniejsz wartosc 3-ech ostatnich cyfr tym wieksza fala.
Jesli pisze glupoty prosze o sprostowanie.To sa moje wlasne spostrzezenie!
W osobowkach wartosci te w granicach 950-990,nastepna rzecz to to ze nawet 8mm pompy obskakuja 1.9l tylko ze ostatnie wartosci cyfry sa tez niskie.
Wiec mozna by bylo dojsc do wniosku ze: im mniejsz wartosc 3-ech ostatnich cyfr tym wieksza fala.
Jesli pisze glupoty prosze o sprostowanie.To sa moje wlasne spostrzezenie!
Czy sie stoi ,czy sie lezy ,to setuchna sie nalezy!
Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.
Wiem ze sie wstrzele w temat ale czy do silnika 2.2 litra (klekot nowszej generacji) warto dawac pompe 12 mm (bo taką mam chęć zrobic) czy wystarczy 11, do tego by poszlo turbo hybryda garrett t3/t4.
Nie jestem obcykany jak wiekszosc tutaj dlatego bede wdzieczny za rady
Nie jestem obcykany jak wiekszosc tutaj dlatego bede wdzieczny za rady
Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.
Tylko,że większość pomp,które mogłyby posłużyć za dawców nie posiada takowych oznaczeń,jak te na fotce poniżej.glus pisze:W oznaczeniach pomp mechanicznyh mozna rozszyfrowac nastepujace parametry:
Ale można się trochę dowiedzieć z tego katalogu.Najważniejsze informacje,to średnice tłoczków w poszczególnych pompach.
http://www.china-lutong.com/c_product/pl/9527_258.html
Cały pic polega na tym,że trzeba szukać pompy po numerze,bo sam model niewiele mówi.
AFN 165,5@380,8
Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.
Warto,ale musisz bardzo uważać na pasek rozrządu.mikruss pisze:czy do silnika 2.2 litra (klekot nowszej generacji) warto dawac pompe 12 mm
Wymiana co kilkanaście kkm.
12tka stawia już duże opory,co za tym idzie szybciej leci pasek rozrządu.
No chyba,że ten motor ma rozrząd na łańcuszku.
AFN 165,5@380,8
Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.
2.2 ktory chce pakowac ma lancuch i elektroniczną pompe, wtrysk bezpośredni i trzeba wrzucić jakąs iną pompe i ją pomodzić (silnik opla y22dtr) także bedzie mieszania ( w takiej pompie tez robic gov moda itp??)
taka 12-tka do jakiej mocy wystarcza ( plus minus)..
i od razu sie spytam czy dawac hybryde t3/t4 czy cos innego, z tym ze vnt na pewno nie bedzie bo ori jest vnt ale ja nie chce wału ryzykować itp....a zresztą nie bylo by juz tego jak wysterowac.
taka 12-tka do jakiej mocy wystarcza ( plus minus)..
i od razu sie spytam czy dawac hybryde t3/t4 czy cos innego, z tym ze vnt na pewno nie bedzie bo ori jest vnt ale ja nie chce wału ryzykować itp....a zresztą nie bylo by juz tego jak wysterowac.
Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.
odpusc ta padline oplowska wiem co mowie raz z emialem blizniaczy motor znaczy sie 2.0 to jeszcze robie w aso opla. Pompa ta to pompa VP44 droga jak jasny gwint, Pada bardzo czesto a na dodatek nie modyfikowalna ani nie chipowalna. To pompa promieniowa i nie ma mozliwosci podmianki tak jak w tdi glowicy bo to calkiem inna konstrukcja i zasada dzialania. Pompa kosztuje okolo 2-3 tys zl gdzie do tdi masz ca 500-800 zl. i do tego ta od vaga ma wieksza wydajnosc. W oplu masz jeszcze wtryski w zasadzie nie wymmienne tak szybko jak w vagu bo sa pod walkiem rozrzadu a na mostkach laczacych cueknie paliwo zazwyczaj. Nie ma koncowek wtryskowych z wieksza srednica do tych wtryskow itd. Odpuść sobie ten motor.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.
nie chce sie klucic nad wyzszoscia jednego silnika nad drugim bo nie o to chodzi:)
ori pompa wyleci i bedzie zastąpiona inną;)
PS. pompy w tych silnikach padają tak jak w mondeo itp itd a jakoś po regeneracji już nie pada.....i to jest najciekawsze
ale dobra kończe to o.t.
ori pompa wyleci i bedzie zastąpiona inną;)
PS. pompy w tych silnikach padają tak jak w mondeo itp itd a jakoś po regeneracji już nie pada.....i to jest najciekawsze
ale dobra kończe to o.t.
Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.
Tylko ze ta ze zdjecia nie podejdzie ,bo walek 17mm a jest potrzebny 20mm.
Czy sie stoi ,czy sie lezy ,to setuchna sie nalezy!
- punxbrygade
- Mały gagatek
- Posty: 116
- Rejestracja: wt sty 17, 2006 02:17
- Lokalizacja: warszawa
- Kontakt:
Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.
Bo jest od 1.6 D
T3 syncro AHU mTDI 11mm i narazie tylko to.. [url]https://picasaweb.google.com/punxbrygade/NaprawaSyncro#[/url]
Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.
Zgadza się,te pompy mają dokładnie wszystko opisane,natomiast ewentualni dawcy z 2.5 d najważniejszych danych nie posiadają.punxbrygade pisze:Bo jest od 1.6 D
Trzeba zatem wiedzieć,jakiej pompy szukać.
Rozebrałem nawet taką pompę z 1.6d,bo leżała w domu i faktycznie siedzi w niej tłoczek 9cio mm.
Przynajmniej wiem już,gdzie go zmierzyć
AFN 165,5@380,8
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości