Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- Użytkownik
- Posty: 493
- Rejestracja: ndz cze 13, 2010 20:33
- Lokalizacja: Słupca
- Kontakt:
Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.
coś koło 9s ale jutro sprawdzę i potwierdze. tylko nie wiem czy ta pompa jest tak dobra czy kolega nie ma przypadkiem jakiś innych wtrysków. u mnie na ori z afn-a z pompą 11 było tyle samo co po samym chipie, UYSY stwierdził że na tych wtryskach nie da rady więcej. ale gdzieś na sr znalazłem temat że gościu do passata AHH założył ori wtryski z ASV i miał przeszło 140KM bez korekty po korekcie coś koło 150
Re: Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.
To tak jak u mnie 150/340 na programie 140/320 po dołożeniu 216 i ori pompa nie wyrabia wyżej
Powered by www.g-lab.pl stage 1-140KM/320Nm , stage 2-150KM/340Nm ,stage 3-180KM/400Nm ,stage 4-200KM/410Nm
Next step :Volvo S60 D5 185KM/400Nm stage 1 DPF out-210KM/500Nm.
Next step :Volvo S60 D5 185KM/400Nm stage 1 DPF out-210KM/500Nm.
Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.
pewnie chodzi o pompe boscha ve4 taka jak wystepuje np w oplu movano czy renault masterze itp autach. Tam nie chodzi o moc na duzych obr a trzeba przyznac ze potrafia niezle zakopcic przy butowaniu. Coprawda to wolnossace 2.5 D
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.
Gwarantuję Ci,że ma seryjne afn-owskie wtryski.caro86wlkp pisze:tylko nie wiem czy ta pompa jest tak dobra czy kolega nie ma przypadkiem jakiś innych wtrysków.
Znam go dobrze,wiec kitu nie wciska-my.
jaaano, u mnie 216tki dały przyrost 20tu koni i ponad 30 niuta.Wypluło 160 i 345 na kieleckiej maha,przy 140to konnym sofcie.
caro86wlkp, żeby wiedzieć ile tak na prawdę jest,trzeba to pogonić do Kielc na mahę.
Ale jedno jest pewne,moc ma.
wesol, ten bardzo nie kopci,ale fmic z t5 swoje robi.Mój puści większego dymka,ale ja mam jeszcze te seryjne gówienko.
Inna sprawa,z racji tego,że turbo pompuje tylko 1.09,to na nastawniku zdjęte do 5mg.
Da się wyczuć laga,gt 20 przy tych wtryskach i takiej dawce wstaje dopiero przy 2200krpm.
Ale jak się obudzi,to łeb chce urwać.
AFN 165,5@380,8
-
- Użytkownik
- Posty: 493
- Rejestracja: ndz cze 13, 2010 20:33
- Lokalizacja: Słupca
- Kontakt:
Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.
pierwszy przejazd
" onclick="window.open(this.href);return false;
drugi przejazd
" onclick="window.open(this.href);return false;
tak jedzie mój, czas chyba widać jaki mam, dodam tylko że na setupie do jazdy na co dzień auto ze mną waży 1400KG
a po drugie mam skrzynie GGU czyli dłuższe przełożenia
" onclick="window.open(this.href);return false;
drugi przejazd
" onclick="window.open(this.href);return false;
tak jedzie mój, czas chyba widać jaki mam, dodam tylko że na setupie do jazdy na co dzień auto ze mną waży 1400KG
a po drugie mam skrzynie GGU czyli dłuższe przełożenia
Re: Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.
No nie mam pytań
Powered by www.g-lab.pl stage 1-140KM/320Nm , stage 2-150KM/340Nm ,stage 3-180KM/400Nm ,stage 4-200KM/410Nm
Next step :Volvo S60 D5 185KM/400Nm stage 1 DPF out-210KM/500Nm.
Next step :Volvo S60 D5 185KM/400Nm stage 1 DPF out-210KM/500Nm.
Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.
caro86wlkp, ładnie się odpycha.
Niecałe 8 do setki,to piękny wynik .
Tak samo jak Kamila na obecnym powiedzmy set upie,ale trzeba tu pamiętać,że on ma 205tki i marne doładowanie w całym zakresie obrotowym.
Oprócz tego zdjęte na nastawniku.
Czyli jednak wychodzi na to,że ori 11tka klęka przy tej hybrydzie,a to oznacza,że gość mówił prawdę,a to cieszy .
Apropos ile obecnie ładuje Twoja 15tka?
Możesz się pochwalić,jaka mocą dysponujesz,bo zasuwa okropnie.
GGU ma dłuższe od CYP tak naprawdę ostatnie 2 biegi,z tego samą 5kę dłuższą o około 10km/h,szału nima.
A jeżeli chodzi o sprint do setki,to w porównaniu do afn-owskiej cyp,na ggu idzie tak samo.
Jak na mk3,to trochę wygórowana ta waga.Ale skoro tak twierdzisz,to niech tak będzie.
Niecałe 8 do setki,to piękny wynik .
Tak samo jak Kamila na obecnym powiedzmy set upie,ale trzeba tu pamiętać,że on ma 205tki i marne doładowanie w całym zakresie obrotowym.
Oprócz tego zdjęte na nastawniku.
Czyli jednak wychodzi na to,że ori 11tka klęka przy tej hybrydzie,a to oznacza,że gość mówił prawdę,a to cieszy .
Apropos ile obecnie ładuje Twoja 15tka?
Możesz się pochwalić,jaka mocą dysponujesz,bo zasuwa okropnie.
GGU ma dłuższe od CYP tak naprawdę ostatnie 2 biegi,z tego samą 5kę dłuższą o około 10km/h,szału nima.
A jeżeli chodzi o sprint do setki,to w porównaniu do afn-owskiej cyp,na ggu idzie tak samo.
Passat b5 avf brata waży niewiele ponad 1400 kg z nim na pokładzie i prawie pełnym kotłem.caro86wlkp pisze:auto ze mną waży 1400KG
Jak na mk3,to trochę wygórowana ta waga.Ale skoro tak twierdzisz,to niech tak będzie.
AFN 165,5@380,8
-
- Użytkownik
- Posty: 493
- Rejestracja: ndz cze 13, 2010 20:33
- Lokalizacja: Słupca
- Kontakt:
Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.
na moje oko 9s ale niech będzie 8s.
w mieście czuć różnice ogromnie, tam gdzie jeździłem normalnie na 3 biegu teraz jadę na drugim a według przełożeń jest tylko 2-3 km różnicy. musiałbym porównać prędkości realne z innym afn-em
1.22 barasagon pisze:Apropos ile obecnie ładuje Twoja 15tka?
sam liczyłem przełożenia i wychodzi tak jak mówisz ale w realiach jest inaczej (może mam złe dane o przełożeniach)sagon pisze:GGU ma dłuższe od CYP tak naprawdę ostatnie 2 biegi,z tego samą 5kę dłuższą o około 10km/h,szału nima.
w mieście czuć różnice ogromnie, tam gdzie jeździłem normalnie na 3 biegu teraz jadę na drugim a według przełożeń jest tylko 2-3 km różnicy. musiałbym porównać prędkości realne z innym afn-em
ważyłem go nie raz, z rezerwą w baku 1250kg, tylko trochę tych dyrdymałów w aucie mam klima skóra elektrykasagon pisze:Jak na mk3,to trochę wygórowana ta waga.Ale skoro tak twierdzisz,to niech tak będzie.
sagon pisze:Możesz się pochwalić,jaka mocą dysponujesz,bo zasuwa okropnie.
Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.
caro86wlkp, jak dotrze do ciebie paczuszka ode mnie to dopiero będzie się działo
-
- Użytkownik
- Posty: 493
- Rejestracja: ndz cze 13, 2010 20:33
- Lokalizacja: Słupca
- Kontakt:
Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.
narazie jeszcze nie bo pompa leci na wakacje do nadarzyna, a do układanki brakuje jeszcze dużo części
Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.
Do tego zestawu tylko porządnej szuszary brakuje .
Coś czuję,że takie cacko jest już w drodze na ten świat.
Coś czuję,że takie cacko jest już w drodze na ten świat.
AFN 165,5@380,8
-
- Użytkownik
- Posty: 493
- Rejestracja: ndz cze 13, 2010 20:33
- Lokalizacja: Słupca
- Kontakt:
Re: Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.
Właśnie wróciliśmy z drogi,na pokładzie 3 osoby,ja ważę 90 kilo,pozostali dwaj łącznie ponad 140,pełny bagażnik gratów i pół zbiornika paliwa.
Nadmienię,że ruszał z dwójki,bo na jedynce zero trakcji.
Przypomnę,że wtryski od afn-a,turbina dmucha 1.09,tak naprawdę tylko pompa inna.
Z samym kierowcą zapina o niebo lepiej, filmik wrzuci się później.
Silnik ma jeszcze seryjny afn-owski kolektor ssący,więc pupa nie jazda na tym czymś,co wiem z własnego doświadczenia.
[youtube][/youtube]
Nadmienię,że ruszał z dwójki,bo na jedynce zero trakcji.
Przypomnę,że wtryski od afn-a,turbina dmucha 1.09,tak naprawdę tylko pompa inna.
Z samym kierowcą zapina o niebo lepiej, filmik wrzuci się później.
Silnik ma jeszcze seryjny afn-owski kolektor ssący,więc pupa nie jazda na tym czymś,co wiem z własnego doświadczenia.
[youtube][/youtube]
AFN 165,5@380,8
-
- Użytkownik
- Posty: 493
- Rejestracja: ndz cze 13, 2010 20:33
- Lokalizacja: Słupca
- Kontakt:
Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.
jaka masa mniej więcej?sagon pisze:Właśnie wróciliśmy z drogi,na pokładzie 3 osoby,ja ważę 90 kilo,pozostali dwaj łącznie ponad 140,pełny bagażnik gratów i pół zbiornika paliwa.
nie pisałeś że to siedzi w mk2
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości