115 konny silnik w B5 i B5fl

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
bialko1991
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2995
Rejestracja: wt lip 11, 2006 13:38
Lokalizacja: Ciechanowiec Warszawa
Kontakt:

115 konny silnik w B5 i B5fl

Post autor: bialko1991 » ndz paź 12, 2008 14:46

Są to te same silniki czy już inne ? Podatne na modyfikacje? Jeśli było to sory, ale nie mogłem znaleźć



Matsil
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: ndz paź 12, 2008 18:34
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Matsil » ndz paź 12, 2008 18:41

bialko1991 pisze:Są to te same silniki czy już inne ? Podatne na modyfikacje? Jeśli było to sory, ale nie mogłem znaleźć
Jeżeli ci chodzi o passata, to w B5FL nie myło już silnika 115KM. Były tylko 100KM i 130KM.
Silnik 130 konny to zmodyfikowana jednostka 115 konna. Obydwa są dość podatne na modyfikacje w stylu chiptuning i jeżeli są w dobrym stanie nie sprawiają później żadnych problemów.



Awatar użytkownika
bialko1991
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2995
Rejestracja: wt lip 11, 2006 13:38
Lokalizacja: Ciechanowiec Warszawa
Kontakt:

Post autor: bialko1991 » ndz paź 12, 2008 18:46

Matsil, w B5FL były na 100% poogladaj sobie oferty sprzedarzy... były 101, 115 i 130 ;)



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » pn paź 13, 2008 00:21

jak napisal wyzej, ze nie bylo to nie bylo. b5 ma 90,110,115
b5fl 101,130.

rozumie?

jak dalej bedziesz czytal allegro i wierzyl w cuda, to ci niezly kit wcisna


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
bialko1991
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2995
Rejestracja: wt lip 11, 2006 13:38
Lokalizacja: Ciechanowiec Warszawa
Kontakt:

Post autor: bialko1991 » pn paź 13, 2008 10:57

souler, wiec dlaczego nie tylko na allegro ale takze na stronach francuskich, niemieckich otaz belgijskich etc. są takie silniki w ofertach? chyba z palca tego nie wyssali ?



siaralfc
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 329
Rejestracja: śr paź 01, 2008 22:33
Lokalizacja: Zabrze
Kontakt:

Post autor: siaralfc » pn paź 13, 2008 19:18

B5 FL - 1,9l TDI (101, 130 KM obie jednostki na pompowtryskiwaczach), 2,0l TDI (136KM, również na pompowtryskiwaczach), V6 2,5l TDI (150 KM na pompie wtryskowej).

B5 - 1,9l (90, 110 obie jednostki z pompą rotacyjną i 115KM na pompowtryskiwaczach). Silnik o mocy 115KM występował w dwóch wariantach: AJM 115KM , 285Nm i ATJ 115KM , 310Nm


S3 R30 Turbo by FROGRACINGxBRYNDZISM

Awatar użytkownika
blysk777
WĘDOKOWÓZ
Posty: 306
Rejestracja: śr kwie 18, 2007 20:59
Lokalizacja: Pomorze
Kontakt:

Post autor: blysk777 » pn paź 13, 2008 19:29

1996-2000 http://img83.imageshack.us/my.php?image ... niapx7.png

2000-2002 [ Dodano: Pon 13 Paź, 2008 ]
http://img142.imageshack.us/my.php?imag ... niaov6.png

2002-2005 [ Dodano: Pon 13 Paź, 2008 ]
http://img176.imageshack.us/my.php?imag ... niaek2.png
Ostatnio zmieniony pn paź 13, 2008 19:34 przez blysk777, łącznie zmieniany 1 raz.


d14a1

Awatar użytkownika
bialko1991
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2995
Rejestracja: wt lip 11, 2006 13:38
Lokalizacja: Ciechanowiec Warszawa
Kontakt:

Post autor: bialko1991 » pn paź 13, 2008 21:26

Ok, dzięki chłopaki.. to czemu te ściemy w ofertach? ;o



Awatar użytkownika
blysk777
WĘDOKOWÓZ
Posty: 306
Rejestracja: śr kwie 18, 2007 20:59
Lokalizacja: Pomorze
Kontakt:

Post autor: blysk777 » pn paź 13, 2008 21:58

bialko1991 pisze:to czemu te ściemy w ofertach? ;o
Życie.Jak szukasz pod kątem przyszłego podniesienia mocy to 101 i 115 robi się programem na około 140-150 kucy. :bigok:


d14a1

siaralfc
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 329
Rejestracja: śr paź 01, 2008 22:33
Lokalizacja: Zabrze
Kontakt:

Post autor: siaralfc » pn paź 13, 2008 23:12

bialko1991 pisze:Ok, dzięki chłopaki.. to czemu te ściemy w ofertach? ;o
A tak, żeby właśnie tacy 'nieświadomi' jak Ty kupili auto i spinali się tym, że mają np; 130, a pod maską co innego.
Na giełdzie b5 fl 'też' są tylko 130, 100 to są tylko te co jest handlarz jakiś kumaty i przynajmniej wiec co sprzedaje, a tak to się od 130 opędzić nie można :rotfl:



Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » wt paź 14, 2008 08:04

blysk777 pisze:Życie.Jak szukasz pod kątem przyszłego podniesienia mocy to 101 i 115 robi się programem na około 140-150 kucy.
Tylko zbytnio wiecej nie zaleca sie isc w tych silnikach z uwagi na ich budowe.


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » wt paź 14, 2008 08:43

Dario84, AJM z poczatku produkcji mialy problemy, ale ATJ to juz porzadny silnik. oczywiscie 200+ moze byc ryzykowne, ale 150 bez problemu. tak mysle, ze ok. 180 jest calkowicie bezpieczne dla kumatego kerownika.

ciekawostka ode mnie, silnik AUY 115 z sharana w pewnym momencie mial montowany ten sam wal i korby co ASZ :)
Ostatnio zmieniony wt paź 14, 2008 08:44 przez souler, łącznie zmieniany 1 raz.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości