115 konny silnik w B5 i B5fl
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- bialko1991
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2995
- Rejestracja: wt lip 11, 2006 13:38
- Lokalizacja: Ciechanowiec Warszawa
- Kontakt:
115 konny silnik w B5 i B5fl
Są to te same silniki czy już inne ? Podatne na modyfikacje? Jeśli było to sory, ale nie mogłem znaleźć
Jeżeli ci chodzi o passata, to w B5FL nie myło już silnika 115KM. Były tylko 100KM i 130KM.bialko1991 pisze:Są to te same silniki czy już inne ? Podatne na modyfikacje? Jeśli było to sory, ale nie mogłem znaleźć
Silnik 130 konny to zmodyfikowana jednostka 115 konna. Obydwa są dość podatne na modyfikacje w stylu chiptuning i jeżeli są w dobrym stanie nie sprawiają później żadnych problemów.
- bialko1991
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2995
- Rejestracja: wt lip 11, 2006 13:38
- Lokalizacja: Ciechanowiec Warszawa
- Kontakt:
- bialko1991
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2995
- Rejestracja: wt lip 11, 2006 13:38
- Lokalizacja: Ciechanowiec Warszawa
- Kontakt:
B5 FL - 1,9l TDI (101, 130 KM obie jednostki na pompowtryskiwaczach), 2,0l TDI (136KM, również na pompowtryskiwaczach), V6 2,5l TDI (150 KM na pompie wtryskowej).
B5 - 1,9l (90, 110 obie jednostki z pompą rotacyjną i 115KM na pompowtryskiwaczach). Silnik o mocy 115KM występował w dwóch wariantach: AJM 115KM , 285Nm i ATJ 115KM , 310Nm
B5 - 1,9l (90, 110 obie jednostki z pompą rotacyjną i 115KM na pompowtryskiwaczach). Silnik o mocy 115KM występował w dwóch wariantach: AJM 115KM , 285Nm i ATJ 115KM , 310Nm
S3 R30 Turbo by FROGRACINGxBRYNDZISM
1996-2000 http://img83.imageshack.us/my.php?image ... niapx7.png
2000-2002 [ Dodano: Pon 13 Paź, 2008 ]
http://img142.imageshack.us/my.php?imag ... niaov6.png
2002-2005 [ Dodano: Pon 13 Paź, 2008 ]
http://img176.imageshack.us/my.php?imag ... niaek2.png
2000-2002 [ Dodano: Pon 13 Paź, 2008 ]
http://img142.imageshack.us/my.php?imag ... niaov6.png
2002-2005 [ Dodano: Pon 13 Paź, 2008 ]
http://img176.imageshack.us/my.php?imag ... niaek2.png
Ostatnio zmieniony pn paź 13, 2008 19:34 przez blysk777, łącznie zmieniany 1 raz.
d14a1
- bialko1991
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2995
- Rejestracja: wt lip 11, 2006 13:38
- Lokalizacja: Ciechanowiec Warszawa
- Kontakt:
A tak, żeby właśnie tacy 'nieświadomi' jak Ty kupili auto i spinali się tym, że mają np; 130, a pod maską co innego.bialko1991 pisze:Ok, dzięki chłopaki.. to czemu te ściemy w ofertach? ;o
Na giełdzie b5 fl 'też' są tylko 130, 100 to są tylko te co jest handlarz jakiś kumaty i przynajmniej wiec co sprzedaje, a tak to się od 130 opędzić nie można
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
Tylko zbytnio wiecej nie zaleca sie isc w tych silnikach z uwagi na ich budowe.blysk777 pisze:Życie.Jak szukasz pod kątem przyszłego podniesienia mocy to 101 i 115 robi się programem na około 140-150 kucy.
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
- souler
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2515
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
- Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
- Kontakt:
Dario84, AJM z poczatku produkcji mialy problemy, ale ATJ to juz porzadny silnik. oczywiscie 200+ moze byc ryzykowne, ale 150 bez problemu. tak mysle, ze ok. 180 jest calkowicie bezpieczne dla kumatego kerownika.
ciekawostka ode mnie, silnik AUY 115 z sharana w pewnym momencie mial montowany ten sam wal i korby co ASZ
ciekawostka ode mnie, silnik AUY 115 z sharana w pewnym momencie mial montowany ten sam wal i korby co ASZ
Ostatnio zmieniony wt paź 14, 2008 08:44 przez souler, łącznie zmieniany 1 raz.
Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości