końcówki wtryskiwaczy 216 wyniki ile dają

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » czw sty 22, 2009 13:43

litr w tą czy w tamtą komu to robi różnice jeśli jeździsz autem które ma 2x wiecej mocy niż seria ;)



Furia
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 215
Rejestracja: pn kwie 30, 2007 17:25
Lokalizacja: Lipno
Kontakt:

Post autor: Furia » czw sty 22, 2009 14:04

Taka prawda ze majac z 110 odrazu 150km po wtryskach i programie to bedziemy bardziej butowac auto bo lepiej idzie. To chyba normalne ze kazdy sie chce moca nacieszyc :D Ale jesli program jest na tyle dobry ze nie ma kosmicznej dawki paliwa i czarnej chmury ognia za nami to nie ma co narzekac. Nikt chyba tu nie robi 100 tys rocznie zeby to wplynelo na jego budzet znaczaco :P



grzegorzp
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 348
Rejestracja: pt sie 15, 2008 11:48
Lokalizacja: warszawa - rembertów

Post autor: grzegorzp » czw sty 22, 2009 15:45

ale wielu robi 50kkm rocznie



johnson
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: wt gru 16, 2008 01:11
Lokalizacja: Wroclaw/Wawa

Post autor: johnson » czw sty 22, 2009 16:37

to moze do kosztu paliwa warto tez doliczyc koszty zuzycia tarcz, klockow bo przeciez trzeba hamowac mocniej, do tego opony bo przeciez czesciej rusza sie ostrzej, ludzie dajcie spokoj z tym liczeniem kosztow, litr paliwa wiecej na 100km to jakies 3,5 zlotego na 100/km wiec 35 na 1000km, latwo policzyc, jak kogos nie stac na dolozenie to tego nie robi i tyle, ten temat zrobil sie tematem pytan o spalanie, nie o to tutaj chodzi, auto pali tyle ile sie wleje, jak komus robi roznice czy spali 6 czy 7 po programie i wtryskach to powinien imho odpuscic, bo jak spali nie daj Boze 8 to co wtedy? po co zwiekszac moc i moment jak sie nie bedzie korzystac bo auto pali wiecej, bez sensu,



grzegorzp
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 348
Rejestracja: pt sie 15, 2008 11:48
Lokalizacja: warszawa - rembertów

Post autor: grzegorzp » czw sty 22, 2009 17:42

WRACAMY do tematu 216
wpisujcie wyniki



Furia
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 215
Rejestracja: pn kwie 30, 2007 17:25
Lokalizacja: Lipno
Kontakt:

Post autor: Furia » czw sty 22, 2009 17:43

Dokladnie albo ktos to lubi i jest w stanie przymknac oko na spalanie a jesli ktos chce jezdzic 90 w trasie i sie cieszyc z 5L na 100 to jego sprawa :)



Awatar użytkownika
sagon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: wt lis 04, 2008 16:28
Lokalizacja: RP
Kontakt:

Post autor: sagon » czw sty 22, 2009 18:54

Podoba mi się charakterystyka krzywej momentu i jej przebieg.Widać,że program zrobiony z głowa.Da sie zauważyć dbałość o ochronę dwumasu.
Jak dla mnie,to trochę tych niutonów za mało,choć z drugiej strony ładnie,bo równo.
Ale z tego co widzę,to siedzi jeszcze VNT15 i to chyba główny powód takiego stanu rzeczy.
Niemniej jednak,jak na taka turbinkę to wynik zacny,a programik pierwsza klasa.
Brawa dla tunera.


AFN 165,5@380,8

pavulon11
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: czw sty 29, 2009 12:06
Lokalizacja: świętokryskie

Post autor: pavulon11 » pt lut 06, 2009 10:52

Mam pytanko może a mianowicie chce podnieść moć w mojej 110 ale nie chce szaleć fgórna granica to 140 koników i teraz jak będzie lepiej i bezpieczniej dla auta sam wirusik czy wtryski plus wirusik??



Awatar użytkownika
sagon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: wt lis 04, 2008 16:28
Lokalizacja: RP
Kontakt:

Post autor: sagon » pt lut 06, 2009 10:57

Samym wirusem śmiało dobijesz do 140 koni i będzie bezpiecznie.Jak nie chcesz mieć więcej,to tylko soft.


AFN 165,5@380,8

grzegorzp
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 348
Rejestracja: pt sie 15, 2008 11:48
Lokalizacja: warszawa - rembertów

Post autor: grzegorzp » pt lut 06, 2009 11:07

jeżeli naprawdę chcesz zostać przy 140KM to sam program wystarczy



Awatar użytkownika
marco96
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: pn gru 01, 2008 20:24
Lokalizacja: 60KM(PS) od LUBlin"a
Kontakt:

Post autor: marco96 » śr lut 11, 2009 22:00

mam pytanie co moge zrobic w swoim 1z 1,9 tdi 90kucy zeby podniesc troche mocy ale zeby nie zmieniac kompa na 16bitowy bo z tego co wiem to mam 8bit...max chcialbym na 130kucy ale mniej tez sie zadowole...prosilbym o dorade...mysle o tych 216 wtryskach ale zastanawiam sie czy nie bedda lepsze od 110kucy AFN-a seryjne, bo chce tylko troche podniesc moc...


Mój GoffriQ TURBO'KLACZ MK3 1,9TDI 1Z BON JOVI

www.metamorfoza-zana.pl ...zapraszam...

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » śr lut 11, 2009 22:10

od afn beda po prostu stare i zuzyte


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
CrocodileReggae
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 882
Rejestracja: ndz gru 28, 2008 10:44
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: CrocodileReggae » śr lut 11, 2009 22:12

sto dwadzieścia parę da soft...
nie będą lepsze...
stare nie pylą tak dobrze jak nowe...
216 doleją więcej paliwka -- co da więcej mocy
spalanie przy tym samym stylu jazdy nie wzrośnie
Ostatnio zmieniony śr lut 11, 2009 22:14 przez CrocodileReggae, łącznie zmieniany 1 raz.


www.gustavo.pl najlepsza kawa w Puławach :)
AHF: 142KM 325Nm AWX: 171KM 378Nm CAYC: 160KM 313Nm by Rogalotti
www.rperformance.pl

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » śr lut 11, 2009 22:22

CrocodileReggae pisze:sto dwadzieścia parę da soft...
oj, z 1z samym softem to niemozliwe...


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Zablokowany

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości