końcówki wtryskiwaczy 216 wyniki ile dają

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
sagon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: wt lis 04, 2008 16:28
Lokalizacja: RP
Kontakt:

Post autor: sagon » czw sty 01, 2009 20:29

Dario84, masz swiete prawo sie z tym nie zgodzic.Jednak ja bede obstawal przy swoim.Jest zastawiony przez zderzak,chlodnice klimy,przednie wzmocnienie,a na dodatek nagrzewa sie od chlodnicy wody.Jest duzy,co niewatpliwie wplywa na tzw.turbo dziure.Kicha.Wolalbym mniejszego,a zamontowanego przed chlodnicami tuz pod belka i bez potrzeby montowania jakichkolwiek nawiewow.I na pewno studzilby lepiej jak ten w ARL-u z nawiewami.Zadne jakies tam takie... nigdy nie zastapia bezposredniego nadmuchu na icka.Takie jest moje zdanie i niekoniecznie musi byc ono zgodne ze zdaniem innych szanownych forumowiczow..PozdraVWiam i zycze wszystkiego NAJ... w Nowym Roku.


AFN 165,5@380,8

Awatar użytkownika
krzys-jeruzal
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 462
Rejestracja: śr lis 14, 2007 16:20
Lokalizacja: Jeruzal
Kontakt:

Post autor: krzys-jeruzal » czw sty 01, 2009 20:47

kiedyś widziałem taką animacje symulującą prace zestawu chłodnic tak jak miedzy innymi jak w arl-u jak jedziemy wolno w ciepłe dni to mamy włączona Klimę do 30km na godzinne chłodzą nam wentylatory chłodnice ale jak jedziemy szybciej to wentylatory dalej sie kręcą bo napędzane są pędem powietrza do tego dzięki tym wentylatorom powietrze jest ciogniete przez całą powierzchnie chłodnic nie tylko na górze i na dole jak znajdę to dam linka.



grzegorzp
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 348
Rejestracja: pt sie 15, 2008 11:48
Lokalizacja: warszawa - rembertów

Post autor: grzegorzp » czw sty 01, 2009 21:08

panowie przestańcie bo tamat nie o IC tylko o wtryskach,



Awatar użytkownika
luki-TDI
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: pt mar 28, 2008 22:42
Lokalizacja: Stary Sącz/Kraków
Kontakt:

Post autor: luki-TDI » pt sty 02, 2009 21:21

Napisze ostatnia rzech na temat coolera z ARL, moje setupy ARL+wałek+FMIC ARL = 205km, ARL+BigTurbo+wałek+FMIC ARL 232km i dopiero w temp powyzej 25C było 55C na IC ARL. Doładowań i ile paliwa było prosze się domyślić :P


KINGSOFT CHIPTUNING - MODYFIKACJE DIESEL - BENZYNA
Łukasz kom 793-599-009 gg:1195240 Stary Sącz ul. Wegierska 17 B
www.kingsoft.com.pl
Oddzial:Bartek tel. 606659392 Ostrowiec Świętokrzyski

Awatar użytkownika
kozak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 271
Rejestracja: czw paź 16, 2008 09:37
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: kozak » ndz sty 04, 2009 20:15

A ma ktos wykres 216tek na pompie 11 z duza szuszara ? chodzi mi o jakies wykresy ile max moze dac taki wtrysk



Awatar użytkownika
sagon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: wt lis 04, 2008 16:28
Lokalizacja: RP
Kontakt:

Post autor: sagon » ndz sty 04, 2009 20:52

Ostatnio zmieniony czw kwie 09, 2009 17:36 przez sagon, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn sty 05, 2009 09:48

A ma ktos wykres 216tek na pompie 11 z duza szuszara ? chodzi mi o jakies wykresy ile max moze dac taki wtrysk
compsport zrobił chyba kiedyś 185KM albo 195KM juz nie pamietam
sagon pisze:Jeszcze raz,bo cos skopalem. www.streetracing.pl
teraz poprawnie politycznie to http://www.racingforum.pl/index.php?



Awatar użytkownika
kozak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 271
Rejestracja: czw paź 16, 2008 09:37
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: kozak » pn sty 05, 2009 16:25

JEstem ciekaw czy realne jest 185 do wycisniecia z 216tek, pompa 11 i gt18/20



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn sty 05, 2009 17:01

kozak pisze:JEstem ciekaw czy realne jest 185 do wycisniecia z 216tek, pompa 11 i gt18/20
jeśli pompa 11-stka zdrowa to powinno byc realne



Awatar użytkownika
sagon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: wt lis 04, 2008 16:28
Lokalizacja: RP
Kontakt:

Post autor: sagon » pn sty 05, 2009 19:49

cowboy, poprawnie czy nie,wazne ze skutecznie(łaczy ze strona). :hmm:


AFN 165,5@380,8

_Chudy_
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 269
Rejestracja: ndz wrz 14, 2008 09:25
Lokalizacja: Wwa
Kontakt:

Post autor: _Chudy_ » czw sty 15, 2009 08:40

U mnie na hamowni po samych wtryskach od AFN'a i FMIC'u wyszło 113/232 totalnie bezdymnie. Obecnie będę wybierał się na program dlatego zastanawiam się jakich różnic w mocach pomiędzy wtryskami od AFN'a a 216 można spodziewac się po sofcie przy innych seryjnych gratach?? Jeśli byłyby to dośc spore różnice to skusiłbym się na 216.....



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw sty 15, 2009 10:38

_Chudy_ pisze:zastanawiam się jakich różnic w mocach pomiędzy wtryskami od AFN'a a 216 można spodziewac się po sofcie przy innych seryjnych gratach?? Jeśli byłyby to dośc spore różnice to skusiłbym się na 216.....
ta róznica to około 20-25KM i 30-35NM



_Chudy_
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 269
Rejestracja: ndz wrz 14, 2008 09:25
Lokalizacja: Wwa
Kontakt:

Post autor: _Chudy_ » czw sty 15, 2009 11:11

cowboy pisze:
_Chudy_ pisze:zastanawiam się jakich różnic w mocach pomiędzy wtryskami od AFN'a a 216 można spodziewac się po sofcie przy innych seryjnych gratach?? Jeśli byłyby to dośc spore różnice to skusiłbym się na 216.....
ta róznica to około 20-25KM i 30-35NM
Ale chodzi mi o to jaka będzie różnica w silniku 1z między AFN'ami, które mam i jakie między 216?? Wiem, że w 110 konnych TDi przyrosty są właśnie takie jak napisałeś.



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw sty 15, 2009 11:16

_Chudy_ pisze:
cowboy pisze:
_Chudy_ pisze:zastanawiam się jakich różnic w mocach pomiędzy wtryskami od AFN'a a 216 można spodziewac się po sofcie przy innych seryjnych gratach?? Jeśli byłyby to dośc spore różnice to skusiłbym się na 216.....
ta róznica to około 20-25KM i 30-35NM
Ale chodzi mi o to jaka będzie różnica w silniku 1z między AFN'ami, które mam i jakie między 216?? Wiem, że w 110 konnych TDi przyrosty są właśnie takie jak napisałeś.
to zależy w jakim stanie pompa

1Z + 216 + turbo AWX + soft to zwykle około 140-145KM

1Z + 216 + soft to około 130-135 KM

1Z + wtryski AFN + soft to około 120-125 KM

ale nie o same kunie chodzi, bo jest przyrost momentu, na 216 autko szybciej reaguje na gaz no i 216 masz nowe końcówki i lepsze rozpylanie paliwa



Zablokowany

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości