Czy wstawić ECO BOX dla 2.0 TDI v-tech

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

pi0tr
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: pn gru 27, 2004 19:29
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: pi0tr » śr lip 30, 2008 20:32

ja dołoże od siebie. 2,0 TDI DPF słyszłalem opinie że jak jest z filtrem cząstek stałych to nie kombinować z podniesieniem mocy. Problemy z filtrem właśnie.
Czy to prawda??



maxoff
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 753
Rejestracja: sob lut 24, 2007 12:24
Lokalizacja: krk

Post autor: maxoff » śr lip 30, 2008 21:46

witam. kolego po pierwsze masz motor na pompkach, po drugie jak chcesz bezpieczny przyrost mocy i niutków to nie baw sie w żadne boxy, zapodaj porządny program pisany pod twoją motorownie u jakiegoś szanującego sie tunera, w bielsku masz compsport, w katowicach-aligator, w wawce-masters i diagtronik. a vtech? różnie mówią, ja słyszałem więcej niepochlebnych niż dobrych opinii. pozdro.



maxoff
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 753
Rejestracja: sob lut 24, 2007 12:24
Lokalizacja: krk

Post autor: maxoff » śr lip 30, 2008 22:34

spalanie zależy od twojej prawej nogi :bajer: jak będziesz normalnie jezdził to może troche spaść, ale jak będziesz butował to wzrośnie na pewno, moc sie z powietrza nie bierze. pozdro.



Awatar użytkownika
rob555
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: rob555 » śr lip 30, 2008 23:08

BOX to suplement programu. Jesli mozna robic softa odradzam Boxy.
Vtech dosc dobrze opanowal nowsze sterowniki wiec smialo rob. Pamiętaj tylko ze lepiej miec slabiej a bezpieczniej niz mocniej i awaryjnie.
2/0 tdi maja slabiutke turbiny. Vtech raczej tylko mierzy moc na hamowni bez sprawdzenia cisnienia doladowania czy wogule diagnostyki. Jak w pore sie nie wylapie przeladowywujacej turbiny to mozna juz szukac drugiej...


Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)

http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk

fixman
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 217
Rejestracja: czw kwie 12, 2007 14:57
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Post autor: fixman » czw lip 31, 2008 00:01

maxoff pisze:spalanie zależy od twojej prawej nogi :bajer: jak będziesz normalnie jezdził to może troche spaść, ale jak będziesz butował to wzrośnie na pewno, moc sie z powietrza nie bierze. pozdro.
i tu się całkowicie zgadzam z kolegą a tak naprawdę to nie spotkałem jeszcze nikogo komu mniej pali jak się czuje moc pod butem to pedał sam idzie do deski :grin:

mogę zaproponować www.g-lab.pl zgłoś sie do uysego ze 140 2,0 spokojnie 180 kucy pogalopuje :food: natomiast jeśli chodzi o turbinę to sie nie wypowiadam nie znam tych TDI 2,0

pozdro ------------------fix
Ostatnio zmieniony czw lip 31, 2008 00:04 przez fixman, łącznie zmieniany 1 raz.


VOLKSWAGEN TEAM ŁÓDŹ

[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7588fe6f4f678049.html][img]http://images21.fotosik.pl/358/7588fe6f4f678049m.jpg[/img][/url]

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=153527

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » czw lip 31, 2008 00:23

fixman pisze:zgłoś sie do uysego ze 140 2,0 spokojnie 180 kucy pogalopuje
i uysy z pustego nie naleje. na ori suszarce taki wyniki to zabojstwo dla niej

odpusc vtecha i rusz tylek troche dalej. chyba ze ci paliwa szkoda.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw lip 31, 2008 08:50

fixman pisze:nie spotkałem jeszcze nikogo komu mniej pali jak się czuje moc pod butem to pedał sam idzie do deski :grin:
mnie mniej pali :)
souler pisze:fixman napisał/a:
zgłoś sie do uysego ze 140 2,0 spokojnie 180 kucy pogalopuje
no raczej w okolicach 165/170 to max na seryjnej suszarce... niestety te turbiny są za słabe do 2.0 16V - są takie same (chyba) jak w 130 AWX-ach

a doładowanie 1,35 Bar (tyle jest w AWX i zakładam podobne w BKD) w 1.9 TDI 8V a 2.0 TDI 16V to nie to samo :)

16 zaworówka ma lepszy flow (zaprzał sie bedzie cieszył :P ) poza tym ma większą pojemność wiec ma wieksze "zużycie" powietrza

w związku z tym nawet na serii te turbiny padają :)

także uysy może np zrobić 160KM ale moment podniesie się bardziej w zakresie użytecznym 2000-3500 rpm dzięki czemu spadnie spalanie a auto zyska na dynamice

ja bym własnie tak zaordynował :) a na górze (4000 rpm i wiecej ) nie dmuchał bym więcej niż seria, bo te silniki fajnie się krecą i turbina potrafi odlecieć

ps. a da się i 200KM i 450NM zrobić softem na chwile :)



fixman
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 217
Rejestracja: czw kwie 12, 2007 14:57
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Post autor: fixman » czw lip 31, 2008 11:14

dlatego nie wypowiadam sie na temat tych suszarek ale jeśli chodzi o program to 180 bez problemu zrobisz


VOLKSWAGEN TEAM ŁÓDŹ

[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7588fe6f4f678049.html][img]http://images21.fotosik.pl/358/7588fe6f4f678049m.jpg[/img][/url]

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=153527

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw lip 31, 2008 11:45

fixman pisze:jeśli chodzi o program to 180 bez problemu zrobisz
nie zrobisz... na pewno uysy nie wypuści od siebie BKD (2.0 140KM) z moca 180KM, bo moze okazać się że klient nie dojedzie do domu :)



fixman
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 217
Rejestracja: czw kwie 12, 2007 14:57
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Post autor: fixman » czw lip 31, 2008 15:24

cowboy pisze:
fixman pisze:jeśli chodzi o program to 180 bez problemu zrobisz
nie zrobisz... na pewno uysy nie wypuści od siebie BKD (2.0 140KM) z moca 180KM, bo moze okazać się że klient nie dojedzie do domu :)
Zwracam honor szanownego kolegi :prayer: faktycznie uysy by nie wypuścił takiego auta ze względu na słabe TURBO pełen szacun i pozdrawiam mam nadzieję spotkać na MANI :pub:


VOLKSWAGEN TEAM ŁÓDŹ

[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7588fe6f4f678049.html][img]http://images21.fotosik.pl/358/7588fe6f4f678049m.jpg[/img][/url]

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=153527

Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » czw lip 31, 2008 22:21

pompowtryski raczej mniej nie spalą:( VP tak, ale PD jakoś ciężko. wiem po sobie


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt sie 01, 2008 08:38

Cinek pisze:pompowtryski raczej mniej nie spalą:( VP tak, ale PD jakoś ciężko. wiem po sobie
bo pompowtryski ogólnie wiecej potrafią spalić.... szczególnie przy butowaniu

ponieważ mogą podlać dużo paliwa (duże cisnienie wtrsyku) to i spalanie wieksze...ale i power :)



Awatar użytkownika
GoF
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 240
Rejestracja: śr paź 10, 2007 11:22
Lokalizacja: Kraków

Post autor: GoF » pt sie 01, 2008 09:42

Moze lekko nie na temat ale w sumie piszemy tu o podnszeniu mocy w silniku na PD. Przeważnie (u mnie ale pewnie w tym 2.0 podobnie) do 160-165KM mozna bezpiecznie podnieść moc a jak silnik dobrze z tym zyje to i ponad 170KM da sie wyciągnąć samym wirusem bez katowania silnika. W silnikach na VP wrzuca sie inne wtryski itp a jak to sie ma do PD? Czy jak bym np u siebie wstawił większą suszarkę w komplecie z ickiem, może jakieś kombinacje z wydechem i pewnie mocniejszym sprzęgłem bo seria to mało to orientacyjnie na jaka moc mozna liczyc? I czy pompowtryski są jakims ograniczeniem przy podnoszeinu mocy i jak w VP cos trzeba zmieniać? Czy moc jest juz tylko ograniczona wytrzymałością bloku silnika zeby go nie rozpołowiło oraz zeby go nie ugotowac bo pewnie sa spore problemy z schłodzeniem oleju. Bo jest sporo tematow o przeróbkach VP a przy PD tylko same wirusy a jestem trochę zielony w tym temacie.



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt sie 01, 2008 09:51

GoF, w silnikach PD ASZ, AWX i ARL pompki sa bradzo wydajne i starczają do 250KM

wiec tu tuning polega na wymianie turbiny i FMIC

w VP niestety trzeba zwiększać wydajność układu wtrsykowego przez
- wymiane wtrysków na 216/230/260
- wymiane pompy na 11 / 12mm tłoka
GoF pisze:Czy moc jest juz tylko ograniczona wytrzymałością bloku silnika zeby go nie rozpołowiło
nie, moc jest ograniczona głównie spaleniem odpowiedniej ilości ropy przy wysokoich rpm



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 8 gości