Czy wstawić ECO BOX dla 2.0 TDI v-tech
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
witam. kolego po pierwsze masz motor na pompkach, po drugie jak chcesz bezpieczny przyrost mocy i niutków to nie baw sie w żadne boxy, zapodaj porządny program pisany pod twoją motorownie u jakiegoś szanującego sie tunera, w bielsku masz compsport, w katowicach-aligator, w wawce-masters i diagtronik. a vtech? różnie mówią, ja słyszałem więcej niepochlebnych niż dobrych opinii. pozdro.
BOX to suplement programu. Jesli mozna robic softa odradzam Boxy.
Vtech dosc dobrze opanowal nowsze sterowniki wiec smialo rob. Pamiętaj tylko ze lepiej miec slabiej a bezpieczniej niz mocniej i awaryjnie.
2/0 tdi maja slabiutke turbiny. Vtech raczej tylko mierzy moc na hamowni bez sprawdzenia cisnienia doladowania czy wogule diagnostyki. Jak w pore sie nie wylapie przeladowywujacej turbiny to mozna juz szukac drugiej...
Vtech dosc dobrze opanowal nowsze sterowniki wiec smialo rob. Pamiętaj tylko ze lepiej miec slabiej a bezpieczniej niz mocniej i awaryjnie.
2/0 tdi maja slabiutke turbiny. Vtech raczej tylko mierzy moc na hamowni bez sprawdzenia cisnienia doladowania czy wogule diagnostyki. Jak w pore sie nie wylapie przeladowywujacej turbiny to mozna juz szukac drugiej...
Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
i tu się całkowicie zgadzam z kolegą a tak naprawdę to nie spotkałem jeszcze nikogo komu mniej pali jak się czuje moc pod butem to pedał sam idzie do deskimaxoff pisze:spalanie zależy od twojej prawej nogi jak będziesz normalnie jezdził to może troche spaść, ale jak będziesz butował to wzrośnie na pewno, moc sie z powietrza nie bierze. pozdro.
mogę zaproponować www.g-lab.pl zgłoś sie do uysego ze 140 2,0 spokojnie 180 kucy pogalopuje natomiast jeśli chodzi o turbinę to sie nie wypowiadam nie znam tych TDI 2,0
pozdro ------------------fix
Ostatnio zmieniony czw lip 31, 2008 00:04 przez fixman, łącznie zmieniany 1 raz.
VOLKSWAGEN TEAM ŁÓDŹ
[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7588fe6f4f678049.html][img]http://images21.fotosik.pl/358/7588fe6f4f678049m.jpg[/img][/url]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=153527
[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7588fe6f4f678049.html][img]http://images21.fotosik.pl/358/7588fe6f4f678049m.jpg[/img][/url]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=153527
mnie mniej palifixman pisze:nie spotkałem jeszcze nikogo komu mniej pali jak się czuje moc pod butem to pedał sam idzie do deski
no raczej w okolicach 165/170 to max na seryjnej suszarce... niestety te turbiny są za słabe do 2.0 16V - są takie same (chyba) jak w 130 AWX-achsouler pisze:fixman napisał/a:
zgłoś sie do uysego ze 140 2,0 spokojnie 180 kucy pogalopuje
a doładowanie 1,35 Bar (tyle jest w AWX i zakładam podobne w BKD) w 1.9 TDI 8V a 2.0 TDI 16V to nie to samo
16 zaworówka ma lepszy flow (zaprzał sie bedzie cieszył ) poza tym ma większą pojemność wiec ma wieksze "zużycie" powietrza
w związku z tym nawet na serii te turbiny padają
także uysy może np zrobić 160KM ale moment podniesie się bardziej w zakresie użytecznym 2000-3500 rpm dzięki czemu spadnie spalanie a auto zyska na dynamice
ja bym własnie tak zaordynował a na górze (4000 rpm i wiecej ) nie dmuchał bym więcej niż seria, bo te silniki fajnie się krecą i turbina potrafi odlecieć
ps. a da się i 200KM i 450NM zrobić softem na chwile
dlatego nie wypowiadam sie na temat tych suszarek ale jeśli chodzi o program to 180 bez problemu zrobisz
VOLKSWAGEN TEAM ŁÓDŹ
[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7588fe6f4f678049.html][img]http://images21.fotosik.pl/358/7588fe6f4f678049m.jpg[/img][/url]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=153527
[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7588fe6f4f678049.html][img]http://images21.fotosik.pl/358/7588fe6f4f678049m.jpg[/img][/url]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=153527
Zwracam honor szanownego kolegi faktycznie uysy by nie wypuścił takiego auta ze względu na słabe TURBO pełen szacun i pozdrawiam mam nadzieję spotkać na MANIcowboy pisze:nie zrobisz... na pewno uysy nie wypuści od siebie BKD (2.0 140KM) z moca 180KM, bo moze okazać się że klient nie dojedzie do domufixman pisze:jeśli chodzi o program to 180 bez problemu zrobisz
VOLKSWAGEN TEAM ŁÓDŹ
[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7588fe6f4f678049.html][img]http://images21.fotosik.pl/358/7588fe6f4f678049m.jpg[/img][/url]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=153527
[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7588fe6f4f678049.html][img]http://images21.fotosik.pl/358/7588fe6f4f678049m.jpg[/img][/url]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=153527
pompowtryski raczej mniej nie spalą:( VP tak, ale PD jakoś ciężko. wiem po sobie
viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...
Moze lekko nie na temat ale w sumie piszemy tu o podnszeniu mocy w silniku na PD. Przeważnie (u mnie ale pewnie w tym 2.0 podobnie) do 160-165KM mozna bezpiecznie podnieść moc a jak silnik dobrze z tym zyje to i ponad 170KM da sie wyciągnąć samym wirusem bez katowania silnika. W silnikach na VP wrzuca sie inne wtryski itp a jak to sie ma do PD? Czy jak bym np u siebie wstawił większą suszarkę w komplecie z ickiem, może jakieś kombinacje z wydechem i pewnie mocniejszym sprzęgłem bo seria to mało to orientacyjnie na jaka moc mozna liczyc? I czy pompowtryski są jakims ograniczeniem przy podnoszeinu mocy i jak w VP cos trzeba zmieniać? Czy moc jest juz tylko ograniczona wytrzymałością bloku silnika zeby go nie rozpołowiło oraz zeby go nie ugotowac bo pewnie sa spore problemy z schłodzeniem oleju. Bo jest sporo tematow o przeróbkach VP a przy PD tylko same wirusy a jestem trochę zielony w tym temacie.
GoF, w silnikach PD ASZ, AWX i ARL pompki sa bradzo wydajne i starczają do 250KM
wiec tu tuning polega na wymianie turbiny i FMIC
w VP niestety trzeba zwiększać wydajność układu wtrsykowego przez
- wymiane wtrysków na 216/230/260
- wymiane pompy na 11 / 12mm tłoka
wiec tu tuning polega na wymianie turbiny i FMIC
w VP niestety trzeba zwiększać wydajność układu wtrsykowego przez
- wymiane wtrysków na 216/230/260
- wymiane pompy na 11 / 12mm tłoka
nie, moc jest ograniczona głównie spaleniem odpowiedniej ilości ropy przy wysokoich rpmGoF pisze:Czy moc jest juz tylko ograniczona wytrzymałością bloku silnika zeby go nie rozpołowiło
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 8 gości