AJM + turbo ASZ by Ali

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Krzyziu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 143
Rejestracja: sob kwie 05, 2008 15:05
Lokalizacja: Katowice

AJM + turbo ASZ by Ali

Post autor: Krzyziu » czw lip 03, 2008 16:04

witam,
jestem na etapie wymiany turbiny (przeładowuje).
Co lepiej włożyć do tego silnika w perspektywie chiptunningu ale bez wymiany IC? ASZ czy ARL? Dodam, że różnica w cenie turbin pokrywa sie z robocizna..
Ostatnio zmieniony śr sie 20, 2008 20:54 przez Krzyziu, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
1986bartek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 410
Rejestracja: wt wrz 05, 2006 20:34
Lokalizacja: Kalisz/Poznań
Kontakt:

Post autor: 1986bartek » czw lip 03, 2008 16:55

Jeżeli trzeba wymienic turbiene to ja bym bral od arl, intercooler i programik.



Krzyziu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 143
Rejestracja: sob kwie 05, 2008 15:05
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Krzyziu » czw lip 03, 2008 17:18

taa ale IC robiony to koszt 2 tys zł, a bioorąc pod uwage to, że wymieniam auta raz na rok, dwa lata, to nie opłaca mi się aż tyle ładować


mój golf [url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=194694[/url]

Awatar użytkownika
1986bartek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 410
Rejestracja: wt wrz 05, 2006 20:34
Lokalizacja: Kalisz/Poznań
Kontakt:

Post autor: 1986bartek » czw lip 03, 2008 20:15

Krzyziu, Jeżlei tak zmieniasz to faktycznie nie ma sensu ladować kasy



Awatar użytkownika
BZYCZEK2
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 322
Rejestracja: ndz sty 07, 2007 10:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: BZYCZEK2 » ndz lip 06, 2008 10:42

Krzyziu, powiem Ci tak...
mialem wczesniej ten motorek...jezeli wsadzisz turbo od ARL to IC jest konieczny auto bedzie puchlo w gorace dni nie bedzie mialo tyle mocy..
cos o tym wiem bo u mnie na samym programie bylo juz takie odczucie...

turbo od ASZ tez jest dobre...
ale jezeli nastawiasz sie na cos wiecej pakuj ARL :)
do tego IC i bedzie jakies 180km a to juz przyjemnie lata :)



Krzyziu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 143
Rejestracja: sob kwie 05, 2008 15:05
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Krzyziu » wt lip 08, 2008 21:30

turbina z ASZ zamówiona...
jakiś miesiąc, dwa, będę jeździł bez zestrojenia, nic sie chyba nie stanie? Bo 3000 km przede mna...


mój golf [url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=194694[/url]

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt lip 08, 2008 21:46

jakiś miesiąc, dwa, będę jeździł bez zestrojenia, nic sie chyba nie stanie?
nic sie nie stanie... ale dla swietego spokoju zloguj pod obciązeniem jak pompuje nowa turbina



Krzyziu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 143
Rejestracja: sob kwie 05, 2008 15:05
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Krzyziu » wt lip 08, 2008 21:48

swapa turbina robi Aligator więc wierze w jego profesjonalizm...


mój golf [url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=194694[/url]

Awatar użytkownika
BZYCZEK2
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 322
Rejestracja: ndz sty 07, 2007 10:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: BZYCZEK2 » śr lip 09, 2008 09:14

Krzyziu, a to ali bedzie wiedzial co robic...
na twoim miejscu zainwestowal bym jeszcze w fimc zobaczysz jak silniczke odetchnie w gorace dni....
naprawde warto...



Krzyziu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 143
Rejestracja: sob kwie 05, 2008 15:05
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Krzyziu » śr sie 20, 2008 17:48

no i jestem po swapie turbiny i wirusie. Wykres wkleje w osobnym wątku jak zeksanuje, wyszło w każdym razie dosyć fajnie. W serii z turbiną ASZ 133KM i 292 Nm


mój golf [url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=194694[/url]

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr sie 20, 2008 20:22

Krzyziu pisze:Wykres wkleje w osobnym wątku jak zeksanuje, wyszło w każdym razie dosyć fajnie.
wklej go w tym watku mozesz wyedytowac tytuł tematu

wyszło fajnie - widziałem na seat racing

teraz jeszcze FMIC i bedzie gites
Ostatnio zmieniony śr sie 20, 2008 20:22 przez cowboy, łącznie zmieniany 1 raz.



Krzyziu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 143
Rejestracja: sob kwie 05, 2008 15:05
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Krzyziu » śr sie 20, 2008 20:57

seria:
Obrazek
soft:
Obrazek

FMIC będzie, ale jeszcze nie teraz bo narzeczona się piekli że teraz mam się nią zainteresować a nie autem;) Do tego czujnik ciśnienia się od razu dołoży i tak liczę, że może dobije się do 180 i jakieś 360-370 Nm


mój golf [url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=194694[/url]

Awatar użytkownika
arthek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 84
Rejestracja: ndz lut 24, 2008 15:31
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: arthek » wt wrz 09, 2008 22:56

Krzyziu pisze:seria:
[url=http://images34.fotosik.pl/349/51741bc517ce2fecm.jpg]Obrazek[/URL]
soft:
[url=http://images40.fotosik.pl/2/25c8cb8ddf556697m.jpg]Obrazek[/URL]

FMIC będzie, ale jeszcze nie teraz bo narzeczona się piekli że teraz mam się nią zainteresować a nie autem;) Do tego czujnik ciśnienia się od razu dołoży i tak liczę, że może dobije się do 180 i jakieś 360-370 Nm
Zapomnij o 180 kM i jakś 360-370 Nm, bo pompki od AJMa nie dadzą rady , a jeśli by nawet okazało sie że jakimś cudem wyplują ten wynik to suszarka od ASZa po niedługim czasie "odleci" do krainy wiecznych łowów.
Bezpieczna granica dla turbo od ASZ to ~ 1,45 bara a 1,5 to max

Z fimc'kiem i obecnym setupem to bezpieczne ~ 170 km nic więcej, pod warunkiem że masz zdrowego AJMa.
Z resztą...wszystko sięda tylko pytanie NA JAK DŁUGO ?

Pozdr
Ostatnio zmieniony wt wrz 09, 2008 22:58 przez arthek, łącznie zmieniany 1 raz.


Powered by Gnój !
Ropucha > Pumpeduse Dieselicious !
VARIANT 1,9 TDI ASZ
Obrazek

Awatar użytkownika
mahoo
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 166
Rejestracja: pn sie 15, 2005 14:45
Lokalizacja: SPS/SJZ
Kontakt:

Post autor: mahoo » wt wrz 09, 2008 23:49

Tak nawiązując do pytania:
jeśli zamierzam zmienić na wiosnę turbo ARL, FMIC i wyrzucić EGR to czy mogę uruchomić auto z tą turbiną i IC'kiem, i pojezdzic tak parę dni w oczekiwaniu na program? Czy coś niedobrego będzie się działo?
a co do EGR - w razie wyrzucenia co się robi z tymi dwoma wężykami? może cały zawór się odłącza?


do Krzyzia: czyli wybierając się z Jastrzębia po program, najlepiej skoczyć do Gliwic?
słyszałem też że Dynosoft teraz w Katowicach-Ligocie jest, drożej wychodzi?
A może jest jeszcze inna ciekawa opcja...?
Ostatnio zmieniony wt wrz 09, 2008 23:55 przez mahoo, łącznie zmieniany 1 raz.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2219443 - mój kopciuch @168KM/402Nm Dynosoft

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości