Modyfikacja AFN - turbo AWX, wtryski 216, SOFT

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

mirass
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 633
Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Kontakt:

Post autor: mirass » wt lut 12, 2008 08:32

cowboy pisze:
Panowie gadajcie co chcecie, a ja pokaze wykres jak zaloze 216...
jak pokazesz wykres na 216 to bedzie o czym gadać, na razie nie ma o czym :)

a nawet jak moc wzrośnie o 10-15KM w wartości maksymalnej to nie ma porównania do ori AFN bo moment się podniesie, dzięki czemu moc będzie bardziej płasko od 3500rpm i auto zyska niesamowicie na dynamice
no i wklej wtedy logi


www.vagtune.pl tel. 502730289

Awatar użytkownika
gesiu 25
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: sob paź 27, 2007 13:44
Lokalizacja: Cisek/Kędzierzyn-Kozle

Post autor: gesiu 25 » czw cze 26, 2008 19:43

Dario84, Witam!tak widzę po postach,że masz warsztacik i mam pytanko...niedawno kupiłem mk3 z afn i szukam kogoś kto zrobiłby temu silniczkowi diagnostykę,bo chciałbym wiedzieć w jakiej jest kondycji.czy robisz takie coś i jak tak to ile by to kosztowało?jestem z cisku koło bierawy.



Awatar użytkownika
pasacik110
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 310
Rejestracja: wt maja 15, 2007 15:41
Lokalizacja: Barcice, Sztum, Kwidzyn,Malbork
Kontakt:

chip

Post autor: pasacik110 » pn lip 28, 2008 22:40

Ja również polecam Rob555 . Prawdziwy fachowiec i jak ostatnio z nim rozmawiałem to dowiedziałem sięże siedi już w tym co robi około 10-15 lat jużdokładnie nie pamiętam . Ale naprawde polecam.


<wymoderowano podpis niezgodny z regulaminem>

Awatar użytkownika
stach47
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 110
Rejestracja: ndz lut 21, 2010 02:10
Lokalizacja: L U B I N
Kontakt:

Post autor: stach47 » pt maja 07, 2010 01:48

PYTANIE DO MĄDREJ GŁOWY:
1.9 TDI AHU WSADZIŁEM NOWE TURBO ASZ KONCÓWKI 230, KLEKTOR SSĄCY Z PASSATA 130 I DUUUUŻY COOLER NIBY DO 300kM,EGR zaślepiony , ECU Z A4 AFN i chwilowo wsadzony niemiecki chip box ....
Pytanie brzmi;
1 czy zrobinie softu na 150-160 koni bedzie w miare żywotne dla silnika ( silnik 230tyś jak dzwon)
2 mniej wiecej ile może mieć km obecnie ?? 130?? wiecej?? mniej??( od 1500obr. naprawdę zadziwia przyśpieszeniem)
3 czy bez robienia softu (chwilowo inne wydatki) nic silnikowi niebedzie??


grunt to myslec, probowac i sie nie przejmowac!
Obecnie
VW Golf MK5 1.4 tsi GT R-Line 2008rok VW Caddy MK2 1.9TDI 230bosio ,pompka 11, Big IC, kolektor AVX, wydech i wiele innych-ciągłe modernizacje konca niewidać
Audi a4 b5 avant AFN-wół roboczy

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt maja 07, 2010 10:20

stach47 pisze:1 czy zrobinie softu na 150-160 koni bedzie w miare żywotne dla silnika ( silnik 230tyś jak dzwon)
moze się okazać że pompa wtryskowa nie pozwoli na wiecej niz 145KM



Awatar użytkownika
rob555
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: rob555 » pt maja 07, 2010 13:07

stach47 pisze:PYTANIE DO MĄDREJ GŁOWY:
1.9 TDI AHU WSADZIŁEM NOWE TURBO ASZ KONCÓWKI 230, KLEKTOR SSĄCY Z PASSATA 130 I DUUUUŻY COOLER NIBY DO 300kM,EGR zaślepiony , ECU Z A4 AFN i chwilowo wsadzony niemiecki chip box ....
Wywal tego BOXa...
Reszta moze smigac na seryjnym sofcie AFN czasem moze notlaufa zlapac ale to przez brak zestrojenia niz problem z za duzym doladowaniem (ta turbina wytrzyma wiecej)
A co do mozliwosci mocowych to naprawde zalezy to od konretnego egz
Tak jak Jaro444 napisal...lepiej sie milo zdziwic niz niemilo rozczarowac


Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)

http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk

Awatar użytkownika
stach47
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 110
Rejestracja: ndz lut 21, 2010 02:10
Lokalizacja: L U B I N
Kontakt:

Post autor: stach47 » pt maja 07, 2010 13:48

czyli wniosek tak że wywalam chip boxa i zakłdam pompę 11nastkę i dopiero soft???


grunt to myslec, probowac i sie nie przejmowac!
Obecnie
VW Golf MK5 1.4 tsi GT R-Line 2008rok VW Caddy MK2 1.9TDI 230bosio ,pompka 11, Big IC, kolektor AVX, wydech i wiele innych-ciągłe modernizacje konca niewidać
Audi a4 b5 avant AFN-wół roboczy

pinio18
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 87
Rejestracja: pn lip 02, 2007 17:43
Lokalizacja: Kędzierzyn-koźle
Kontakt:

Modyfikacja AFN - turbo AWX, wtryski 216, SOFT

Post autor: pinio18 » śr sty 19, 2011 22:24

230bosio ,pompka 11, Big IC, kolektor AVX, wydech przelot-65mm,suszara GT17 ile z tego wyszło???



Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Modyfikacja AFN - turbo AWX, wtryski 216, SOFT

Post autor: BENITO » czw sty 20, 2011 01:37

pinio18, nikt ci nie wywróży z fusów, wynik zależy od danego egzemplarza.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
stach47
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 110
Rejestracja: ndz lut 21, 2010 02:10
Lokalizacja: L U B I N
Kontakt:

Modyfikacja AFN - turbo AWX, wtryski 216, SOFT

Post autor: stach47 » czw sty 20, 2011 07:36

jeszcze latam na ori sofcie z afn poki co 200KM arl się przyznał ze niemoże wyprzedzić i kila nowych mocnych aut się zdziwiło min. touran 170KM z DSG. nowe A8 4.2...troche juz zostało z tyłu :satan: Ale przez rok znalazł się tylko jeden kierowca tuarega który schował dumę do kieszeni i na drugich światłach spytał z uśmiechem 'co ja mam pod maską' :bajer:

na tym co jest obecnie powinno się zakręcić w granicach 200koni i 400Nm będzie czas to zrobie soft ale przed chce doloty do fmica zrobić z nierdzewki ktora juz czeka wymienić szklanki i może wymienić koncówki wtryskiwaczy na większę bo pompa 11nastka z 100tyś kM ma wieksze ambicje :hehe:


grunt to myslec, probowac i sie nie przejmowac!
Obecnie
VW Golf MK5 1.4 tsi GT R-Line 2008rok VW Caddy MK2 1.9TDI 230bosio ,pompka 11, Big IC, kolektor AVX, wydech i wiele innych-ciągłe modernizacje konca niewidać
Audi a4 b5 avant AFN-wół roboczy

Awatar użytkownika
kosmos5
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: ndz maja 17, 2009 22:39
Lokalizacja: Landsberg(Gorzów Wlkp.)
Kontakt:

Modyfikacja AFN - turbo AWX, wtryski 216, SOFT

Post autor: kosmos5 » czw sty 20, 2011 18:01

a ja mam pytanie odnośnie wałka w turbinie GT1749va co znaczy "przewężany"? macie jakieś zdjęcie przewężanego i nie przewężanego? ja rozebrąłem swoją i na całej długości jest jedna grubośc taka jak na gwint pod zimną strone az po ciepłą, tylko w miejscach ślizgowych większa średnica zeby byla wieksza pow. łożyska. moja jest made in italy. były monenty ze zacięte kieri mialem i po 2 bary :kac: łądowałą i żyje dalej :chytry:


CHIP-TUNING DIESEL diagnostyka VAG. sprzedam: pompa 107 j sprawna -nowa!!! , gwarancja, kontrakt gg: 1155601

pinio18
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 87
Rejestracja: pn lip 02, 2007 17:43
Lokalizacja: Kędzierzyn-koźle
Kontakt:

Re: Modyfikacja AFN - turbo AWX, wtryski 216, SOFT

Post autor: pinio18 » czw sty 20, 2011 19:56

BENITO pisze:pinio18, nikt ci nie wywróży z fusów, wynik zależy od danego egzemplarza.
nikt mi wróżyć nie musi, pytałem bo myslałem ze juz po sofcie i hamowni, zaniedługo ja będę latał na takim zestawie:)
stach 47 twoje wtryski będą na sprzedasz???



Awatar użytkownika
jaaano
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 407
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 18:49
Lokalizacja: ELA

Re: Modyfikacja AFN - turbo AWX, wtryski 216, SOFT

Post autor: jaaano » czw sty 20, 2011 22:10

stach47 czyli wszystkie te twoje kille to wynik zamontowania gratów które wymieniasz w podpisie bez strojenia? na ori sofcie AFN?


Powered by www.g-lab.pl stage 1-140KM/320Nm , stage 2-150KM/340Nm ,stage 3-180KM/400Nm ,stage 4-200KM/410Nm
Next step :Volvo S60 D5 185KM/400Nm stage 1 DPF out-210KM/500Nm.

Awatar użytkownika
stach47
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 110
Rejestracja: ndz lut 21, 2010 02:10
Lokalizacja: L U B I N
Kontakt:

Modyfikacja AFN - turbo AWX, wtryski 216, SOFT

Post autor: stach47 » sob sty 22, 2011 03:04

jaaano pisze:stach47 czyli wszystkie te twoje kille to wynik zamontowania gratów które wymieniasz w podpisie bez strojenia? na ori sofcie AFN?
tak właśnie wszystko zamontowane i ustawione jak ksiażka pisze ale na ori sofcie

pinio18, wtryski zostają do następnego hardProjektu tdi z pompką na linke bez elektroniki bez ograniczeń :satan:

P.S jest możliwośc obejścia oszukania czujnika doładowania w Ecu?? tak żeby dmuchnąć do 3-3,5Bara obecnie dmucha 2,2 -2,5 ale lubi rozłączyć...


grunt to myslec, probowac i sie nie przejmowac!
Obecnie
VW Golf MK5 1.4 tsi GT R-Line 2008rok VW Caddy MK2 1.9TDI 230bosio ,pompka 11, Big IC, kolektor AVX, wydech i wiele innych-ciągłe modernizacje konca niewidać
Audi a4 b5 avant AFN-wół roboczy

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości