Modyfikacja AFN - turbo AWX, wtryski 216, SOFT
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- dawid13132
- Użytkownik
- Posty: 404
- Rejestracja: pn lip 20, 2009 23:00
- Lokalizacja: Kępa Chot/lbn
Modyfikacja AFN - turbo AWX, wtryski 216, SOFT
Niech nic nie skraca, nie doradzaj głupot. . Źle zrobiony log bo za późno obciążony , zrób poprawnie od dołu i zobaczymy jak to wstaje. A, no i tak, masz zadane 1.38 b
Mój MK3: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=426225
AFN 246/470 by Prochip
AFN 246/470 by Prochip
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 670
- Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
Modyfikacja AFN - turbo AWX, wtryski 216, SOFT
Najlepiej 1500 3 bieg lub 4 i gaz w podłogę spokojnie lekko ponad 4000 możesz póścić
- dawid13132
- Użytkownik
- Posty: 404
- Rejestracja: pn lip 20, 2009 23:00
- Lokalizacja: Kępa Chot/lbn
Re: Modyfikacja AFN - turbo AWX, wtryski 216, SOFT
Robiłeś kiedyś loga na 3 biegu z 1500 obr zeby obczaić grupe 11?KLICHO pisze:Najlepiej 1500 3 bieg lub 4 i gaz w podłogę spokojnie lekko ponad 4000 możesz póścić
Mój MK3: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=426225
AFN 246/470 by Prochip
AFN 246/470 by Prochip
Modyfikacja AFN - turbo AWX, wtryski 216, SOFT
Trochę mnie nastraszyliście tym doladowaniem więc wolalem sprawdzić bo "magik" mówił że jest 1.6bara.
Loga wrzuciłem do wglądu.
Zgadza się że turbo późno wstaje ponieważ dawka paliwa jest okrojona. Na tych gratach i ori programie było 136KM i turbo dawało 1bar przy 1500obr/min.
Dla wyjaśnienia zapytam od jakich obrotów robić loga? Logowanie na 4 biegu raczej odpada (+-160km/h-4200obr/min).
Loga wrzuciłem do wglądu.
Zgadza się że turbo późno wstaje ponieważ dawka paliwa jest okrojona. Na tych gratach i ori programie było 136KM i turbo dawało 1bar przy 1500obr/min.
Dla wyjaśnienia zapytam od jakich obrotów robić loga? Logowanie na 4 biegu raczej odpada (+-160km/h-4200obr/min).
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 670
- Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
Modyfikacja AFN - turbo AWX, wtryski 216, SOFT
Robilem 3 i 4 tylko z 3 jak robilem to z 900 do 4300 robilem
- dominik29a
- Nowicjusz
- Posty: 25
- Rejestracja: sob sie 10, 2013 08:22
- Lokalizacja: Krk
Modyfikacja AFN - turbo AWX, wtryski 216, SOFT
Witam, nie chciałem zakładać nowego tematu wiec pisze tutaj, mam kilka gratów upatrzonych do wzmocnienia mojego mk2 afn.
-Turbo BRD(po regeneracji)
-Poma wtryskowa(jeszcze nie wiem kusi mnie 12mm ale chyba zostanę przy 11)
-wtryski 0.260mm
-głowica ahf z wałkiem sdi
-ic od sprintera
Na razie celuje coś do 200km ze względu na duł silnika.
O golnie mam cały silnik ahf który zaczął łykać olej i został wymieniony.(może coś z niego? wał, korby)
Może od razu ładować wał i korby od arl'a?
-Turbo BRD(po regeneracji)
-Poma wtryskowa(jeszcze nie wiem kusi mnie 12mm ale chyba zostanę przy 11)
-wtryski 0.260mm
-głowica ahf z wałkiem sdi
-ic od sprintera
Na razie celuje coś do 200km ze względu na duł silnika.
O golnie mam cały silnik ahf który zaczął łykać olej i został wymieniony.(może coś z niego? wał, korby)
Może od razu ładować wał i korby od arl'a?
- dawid13132
- Użytkownik
- Posty: 404
- Rejestracja: pn lip 20, 2009 23:00
- Lokalizacja: Kępa Chot/lbn
Modyfikacja AFN - turbo AWX, wtryski 216, SOFT
dominik29a, poczytaj troche, powiększ wiedzę, jest masa info na forum.
Glowica ahf nie siada na afn, tak samo inne graty z dołu ktore wymieniles.
Pompa 11 starczy, walek sdi do tego. Brd to 200 z kawałkiem uciągnie, nie wiecej.
Glowica ahf nie siada na afn, tak samo inne graty z dołu ktore wymieniles.
Pompa 11 starczy, walek sdi do tego. Brd to 200 z kawałkiem uciągnie, nie wiecej.
Mój MK3: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=426225
AFN 246/470 by Prochip
AFN 246/470 by Prochip
- dominik29a
- Nowicjusz
- Posty: 25
- Rejestracja: sob sie 10, 2013 08:22
- Lokalizacja: Krk
Modyfikacja AFN - turbo AWX, wtryski 216, SOFT
dawid13132, dzięki już wszytko połapałem ^^ powyżej 200km nie ma co startować afn, jeśli ma to chwile pojeździć... trzeba zmieniać na nowsza 110km.
- dawid13132
- Użytkownik
- Posty: 404
- Rejestracja: pn lip 20, 2009 23:00
- Lokalizacja: Kępa Chot/lbn
Modyfikacja AFN - turbo AWX, wtryski 216, SOFT
Czemu? możesz zrobić 2xx, użytkować z głową i pojezdzisz. Kontrola temp oleju, egt i bedzie zyl
Mój MK3: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=426225
AFN 246/470 by Prochip
AFN 246/470 by Prochip
-
- Użytkownik
- Posty: 386
- Rejestracja: wt sie 25, 2009 20:38
- Lokalizacja: gorzów wlkp.
- Kontakt:
Re: Modyfikacja AFN - turbo AWX, wtryski 216, SOFT
Dokładnie , sporo czasu jeździłem po ulicach z chłodnicą oleju z mocą ~~190-195KM , teraz tylko 1/4mili moc wyższa ale silnik żyje a ma przejechane 390tyśdawid13132 pisze:Czemu? możesz zrobić 2xx, użytkować z głową i pojezdzisz. Kontrola temp oleju, egt i bedzie zyl
Zakatować da się wszystko , nawet seryjne silnik , a jak ktoś dba o podkręcone silniki to pożyją długo
Vw Polo 1.9TDI 86c RWD Central -> 12.84s 402m na ślizgającym sprzęgle i delikatnie pod górkę :D
https://www.facebook.com/VwPoloTDIRWD/?fref=ts
https://www.facebook.com/VwPoloTDIRWD/?fref=ts
- dominik29a
- Nowicjusz
- Posty: 25
- Rejestracja: sob sie 10, 2013 08:22
- Lokalizacja: Krk
Modyfikacja AFN - turbo AWX, wtryski 216, SOFT
Ogólnie mk2 będzie cały malowany rozebrany w mak i poskładany na tip top i sobie powolutku będę układał ten silnik, największym wyzwaniem będzie pompa 11mm ostatnia próba nie skończyła się za dobrze xd(palił ale ze 110km zrobił się 40km).
Jeszcze raz oczytałem o tych brd i myślę ze lepszym rozwiązaniem będzie gtb17 lub 20.
Z drugiej strony mam wzorowy słupek ..(książkowa kompresja -15 zapala bez świec, nawet podłączonych nie mam)i właśnie chce zadbać o niego w końcu.. koniec z rzepakiem opałem itd ^^ zarobił już na siebie, raz próbowałem v maxa 220km/h xd, było ciemno, sadza zaczęła wypalać, auta na autostradzie zaczynały zjeżdżać na awaryjny ....Kraków - Rzeszów.
Jeszcze raz oczytałem o tych brd i myślę ze lepszym rozwiązaniem będzie gtb17 lub 20.
Z drugiej strony mam wzorowy słupek ..(książkowa kompresja -15 zapala bez świec, nawet podłączonych nie mam)i właśnie chce zadbać o niego w końcu.. koniec z rzepakiem opałem itd ^^ zarobił już na siebie, raz próbowałem v maxa 220km/h xd, było ciemno, sadza zaczęła wypalać, auta na autostradzie zaczynały zjeżdżać na awaryjny ....Kraków - Rzeszów.
Modyfikacja AFN - turbo AWX, wtryski 216, SOFT
Również się podepnę pod temat, lecz sprawa tyczy się turbo vnt20.
Czy da się to wpasowac do afn? Czy może lepiej wsadzić gt2052v?
Wtryski myślę że wrzucę 216, mam duży fmic i przelot,
Czy dałoby się wyciągnąć na tym vnt20, zdrowiutkim słupku i zdrowej pompie 10mm parametry 160KM i coś 360nm albo więcej?
Sprzęgło by wtedy wskoczyło obowiązkowo vr6 pod takie momenty
Czy da się to wpasowac do afn? Czy może lepiej wsadzić gt2052v?
Wtryski myślę że wrzucę 216, mam duży fmic i przelot,
Czy dałoby się wyciągnąć na tym vnt20, zdrowiutkim słupku i zdrowej pompie 10mm parametry 160KM i coś 360nm albo więcej?
Sprzęgło by wtedy wskoczyło obowiązkowo vr6 pod takie momenty
Moje Vento TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=580935
-
- Użytkownik
- Posty: 386
- Rejestracja: wt sie 25, 2009 20:38
- Lokalizacja: gorzów wlkp.
- Kontakt:
Re: Modyfikacja AFN - turbo AWX, wtryski 216, SOFT
Ja 5 lat temu na 216,t AWX, FMIC z Meganki, dwumasie i pompi 10mm wynik 158KM 363Nm .rejczel97 pisze:Również się podepnę pod temat, lecz sprawa tyczy się turbo vnt20.
Czy da się to wpasowac do afn? Czy może lepiej wsadzić gt2052v?
Wtryski myślę że wrzucę 216, mam duży fmic i przelot,
Czy dałoby się wyciągnąć na tym vnt20, zdrowiutkim słupku i zdrowej pompie 10mm parametry 160KM i coś 360nm albo więcej?
Sprzęgło by wtedy wskoczyło obowiązkowo vr6 pod takie momenty
Vw Polo 1.9TDI 86c RWD Central -> 12.84s 402m na ślizgającym sprzęgle i delikatnie pod górkę :D
https://www.facebook.com/VwPoloTDIRWD/?fref=ts
https://www.facebook.com/VwPoloTDIRWD/?fref=ts
Modyfikacja AFN - turbo AWX, wtryski 216, SOFT
O widzisz, ale turbo AWX czyli jak sie nie mylę GT17 ma mniejszą wydajność niż vnt20 czy gt2052v?
Program miałeś lajtowy z zapasem czy już mocny jak na 216?
Myślę że te turbinki co podałem mogłyby więcej dmuchnąć, ktoś wie jak z trwałością?
Kiedyś gdzieś widziałem wykresik na pompie afn i 216 i było lekko ponad 400nm czyli chyba mocniejszym ciśnieniem uzyskane ?
Program miałeś lajtowy z zapasem czy już mocny jak na 216?
Myślę że te turbinki co podałem mogłyby więcej dmuchnąć, ktoś wie jak z trwałością?
Kiedyś gdzieś widziałem wykresik na pompie afn i 216 i było lekko ponad 400nm czyli chyba mocniejszym ciśnieniem uzyskane ?
Moje Vento TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=580935
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości