oporność cewki jest OK 95 OHm z tego co pamiętammirass pisze:mierzyłeś oporność wtrysku sterującego?
wtrsyki na dawce ALH o przebiegu 120 tys km, podmieniane było ze sterującym AFN, na koniec wymieniona końcówka w BOSCHu, i jeszcze raz wymieniony dawca
całość regulacji robiona, jak to jaro444 pisze u najlepszego pompiarza w Polsce idealnie ustawione cisnienia... wiec ja sie juz poddaje, tym bardziej że sam słyszałem jak silnik pracuje i ja nie słyszałem żadnego cykania ani stukania, a przykładałem ucho do wtrysku
moze kolega z AFN nie ustawiał cisnien, tylko wsadził końcówke 216 i ma na tym sterującym np 180/290.. podczas gdy reszta wtrysków jest ustawione na 225/305 (lekki zapas na ułożenie się wtrysku)Dario84 pisze:na wtrysku kolegi AFN z koncowka 216 nic nie halasuje
dodatkowo po zamianie na 216 moze lekko twardziej chodzić na zimnym bo się opóźnia kąt wtrysku o około 20 -25 jednostek, więc dobrze mieć jednakowe cisnienia we wszystkich i skorygować kąt po rozgrzaniu
ja więcej pomysłów nie mam, końcówka zmieniona, wtrysk zmieniany, pompiarz to raczej poprawia po innych, sam widziałem potrafi wyregulować co do 1 Bara !