Wykres AFN po wirusie

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Wykres AFN po wirusie

Post autor: Dario84 » wt lut 05, 2008 00:23

1,35Bar - aktualny:
Obrazek

1,5Bar z Notlaufem:
Obrazek

1,1Bar:
Obrazek

1,3 Bar + rezystorek:
Obrazek

Z modow mechanicznych zmienione Turbo na hybryde AWX/ARL.

Wykres 1,5 Bar ma dolek poniewaz wtedy doladowanie wyszlo poza zakres Mapsensora (Overboost do 1,7Bar), i byl chwilowy notlauf.

Wszystko na ori wtryskach AFN :P

Jutro dalej modzimy :)
Ostatnio zmieniony pt maja 09, 2008 13:18 przez Dario84, łącznie zmieniany 2 razy.


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Mekto
-
-
Posty: 530
Rejestracja: pn wrz 25, 2006 21:36
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Mekto » wt lut 05, 2008 00:59

Dario84 pisze:Wszystko na ori wtryskach AFN
To tylko pozazdrościć takich wtrysków!!

AFNzawsze ładnie się wirusowały - ile było w serii wg hamowni?



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » wt lut 05, 2008 01:02

rezystorek? po co?

kto robi?
Ostatnio zmieniony wt lut 05, 2008 01:03 przez souler, łącznie zmieniany 1 raz.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » wt lut 05, 2008 08:13

Rezystorek mialem zamontowany wczesniej na starym sofcie, i chcialem zobaczyc z ciekawosci rezultaty.

Serii niestety nie mierzylismy bo turbina jest juz przelozona a na hybrydzie nie bylo sensu mierzyc serii. Poza tym mialem juz wirusa a grzebanie z kosciami tylko po to zeby zmierzyc serie mija sie troszke z celem.

Soft robi kolega, nie robi softy dla forum. Zapytam sie go czy moge ujawnic jego dane tutaj.
Ostatnio zmieniony wt lut 05, 2008 08:15 przez Dario84, łącznie zmieniany 1 raz.


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

mirass
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 633
Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Kontakt:

Re: Wykres AFN po wirusie

Post autor: mirass » wt lut 05, 2008 09:15

Dario84 pisze:1,35Bar - aktualny:
[url=http://images29.fotosik.pl/152/69323b5746e621ccm.jpg]Obrazek[/URL]

1,5Bar z Notlaufem:
[url=http://images32.fotosik.pl/131/8efcceaa720f3976m.jpg]Obrazek[/URL]

1,1Bar:
[url=http://images33.fotosik.pl/132/a18c2fe8732800e6m.jpg]Obrazek[/URL]

1,3 Bar + rezystorek:
[url=http://images32.fotosik.pl/131/9c568216fa3a260am.jpg]Obrazek[/URL]

Z modow mechanicznych zmienione Turbo na hybryde AWX/ARL.

Wykres 1,5 Bar ma dolek poniewaz wtedy doladowanie wyszlo poza zakres Mapsensora (Overboost do 1,7Bar), i byl chwilowy notlauf.

Wszystko na ori wtryskach AFN :P

Jutro dalej modzimy :)

moment leci na łeb, a notlaufa trzeba opanować bo te turbiny z AWXa rożnie reagują na overboosty
ori wtryski?? mi pisałeś że 216stki

powodzenia


www.vagtune.pl tel. 502730289

Mekto
-
-
Posty: 530
Rejestracja: pn wrz 25, 2006 21:36
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Mekto » wt lut 05, 2008 10:32

mirass pisze:mi pisałeś że 216stki
Właśnie jak na ori to jakiś bonus masakryczny musiałby być :grin:



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt lut 05, 2008 10:37

widać że nie ma sensu dmuchać więcej niz 1,35 Bar

ja bym zostawił seryjne doładowanie dla tej turbinki



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » wt lut 05, 2008 11:19

cowboy pisze:widać że nie ma sensu dmuchać więcej niz 1,35 Bar
:bigok: najladniejszy wykres

maly OT: czy teraz juz wszystkie wykresy z dynometu maja normalna skale, jak u kolegi dario?


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

mirass
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 633
Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Kontakt:

Post autor: mirass » wt lut 05, 2008 11:56

cowboy pisze:widać że nie ma sensu dmuchać więcej niz 1,35 Bar

ja bym zostawił seryjne doładowanie dla tej turbinki
nie ma sensu walić ponad 1,5 bara, ponieważ zaczyna spadać wydajność...ja ustawiam na 1,45 bara i to jest optimum - bez overboostów i falowania oczywiście.gwarantuje to długi zakres maks momentu i jest bezpieczne dla turbiny


www.vagtune.pl tel. 502730289

Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » wt lut 05, 2008 12:40

A wiec tak wtryski jak na razie Ori, w planach sa sopiero 216 :). Tak na probe moze dzis uda sie przelozyc 216 i zrobic pomiar.

Cis chce ustawic na ok 1,4 bar zeby nie bylo overboostow i zeby cis nie wychodzilo poza skale mapsensora.

Dzis bedziemy dalej modzic, troszke jeszcze podniesiemy napiecie na nastawniku.

Z moich obserwacji wynika ze dolot sie gotuje (seryjny smic na razie), gdyby nie to pewnie peklo by 150KM, przy kazdym kolejnym pomiarze moc max byla przy coraz mniejszych obr.

Dzisiejszy pomiar zrobimy jeszcze na swiezo zagrzanym silniku i bedzie to odniesienie do innych pomiarow.

mirass co masz na mysli mowiac ze moment leci na leb ?
Ostatnio zmieniony wt lut 05, 2008 13:07 przez Dario84, łącznie zmieniany 1 raz.


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt lut 05, 2008 13:13

mirass co masz na mysli mowiac ze moment leci na leb ?
ano leci :)
przez te małe dziurki 0,205 pompa nie wtrysnie juz wystarczającej ilości paliwa :P

czy auto kopci mocno powyżej 3500 rpm

zakładaj czem prędzej 216, zrób ze 160KM i bedzie gites :)

ja mam 1,35 Bara ustawione ale juz sprzęgło zimą pracuje na granicy wytrzymałości, mimo że mam zdjęte z dołu to jak się zapomne i depne z 2000 rpm to juz dwumas telepie ..



Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » wt lut 05, 2008 13:16

Kolega specjalnie wyszedl z samochodu zeby sprawdzic czy samochod dymi a ja jechalem, dymi tylko podczas zalaczania sie boost, pozniej nic.

216 beda tylko spokojnie :).

A co macie na mysli mowiac ze moment leci na leb ?


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt lut 05, 2008 13:26

Dario84 pisze:dymi tylko podczas zalaczania sie boost, pozniej nic.
czyli dymi zanim turbo nadmucha

skoro nie dymi na górze to znaczy że można podlać... :)

żeby podlać trzeba wydajniejsze wtryski

jak będą większe wtryski to bedzie wiecej momentu na górze, czyli wiecej mocy, czyli moment nie będzie tak mocno spadał w przedziale 3000-4000 czyli moc bedzie bardziej płasko w tym zakresie



Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » wt lut 05, 2008 13:31

Jak na razie ustawimy to cis tak jak chce i podlejemy troche paliwka.

Moze jesli bedzie czas zmienimy wtryski na 216 jeszcze do pomiaru, ciekawe czy uda sie wyciagnac wiecej niz 160KM...

Pozniej zdam relacje co wyszlo dzisiaj na pomiarach :)


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości