Zakładanie kolektora od ARL/ASZ do TDI VP
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Kontynuujac mysl jaro4444 zrobilem do swojego tdika taka przejsciowke: FOTKI
Ostatnio zmieniony śr sie 19, 2009 13:06 przez Rossi_PL, łącznie zmieniany 1 raz.
Moim zdaniem,to dobre rozwiązanie,warto je powielać.
Ja obecnie pracuje na zupełnie innym kolektorem zapożyczonym z silnika 2.5 tdi ACV.
Ja obecnie pracuje na zupełnie innym kolektorem zapożyczonym z silnika 2.5 tdi ACV.
Ostatnio zmieniony śr sie 19, 2009 20:54 przez sagon, łącznie zmieniany 1 raz.
AFN 165,5@380,8
tomek08 kolega tokarz na cnc opitolil to wg. mojego rysunku zerznietego na oko z wyrobu jaro4444 + do tego pomierzony ori AFN dolot. Tylko ksztalt-obwod robilem sam (frezarka cnc), rozstawu otworow nie moglem dobrze zlapac dlatego sa znacznie powiekszone.
Niedlugo bede to skladal bo na razie robilem tylko przymiarki. Fabrycznie w dolocie tuz przed krawedzia wlotu jest zrobiony stozek, tutaj tez taki zastosowalem. Ogolnie jest tez srednica wieksza o 1mm. Jak bede mial okazje to zrobie sobie nastepne jeszcze z ciut wieksza srednica (ograniczeniem jest tu cienka scianka pod opaske-tam gdzie sie waz zaciska, ale mysle ze troche sie jeszcze urwie).
Niedlugo bede to skladal bo na razie robilem tylko przymiarki. Fabrycznie w dolocie tuz przed krawedzia wlotu jest zrobiony stozek, tutaj tez taki zastosowalem. Ogolnie jest tez srednica wieksza o 1mm. Jak bede mial okazje to zrobie sobie nastepne jeszcze z ciut wieksza srednica (ograniczeniem jest tu cienka scianka pod opaske-tam gdzie sie waz zaciska, ale mysle ze troche sie jeszcze urwie).
Ostatnio zmieniony śr sie 19, 2009 23:44 przez Rossi_PL, łącznie zmieniany 1 raz.
Dzis wlasnie zamontowalem klasycznego ssaka od PD i zaslepilem EGR (pozniej beda foty) i szczerze mowiac jestem lekko zdziwiony. Jedyne co zauwazam to ze reakcja na gaz sie troszke poprawila, zmiany dzwieku ani innych ubocznych nie zauwazylem. Musze wiecej pojezdzic dzis za malo potestowalem Moze to dlatego ze moj ropociag pomimo przebiegu ok 270k mial baaardzo malo nagaru w starym ssaku podlog tego co koledzy pokazywali na forum jakie to zatkane mieli.
[ Dodano: 23 Sie 2009 12:15 ]
Zaktualizowalem fotki, jak to wyglada po montazu: ZDJECIA
[ Dodano: 23 Sie 2009 12:15 ]
Zaktualizowalem fotki, jak to wyglada po montazu: ZDJECIA
arwam serio serio ? Jestem bardzo zaciekawiony, gdyz poki co nie bylo z nia problemu. W moich poprzednich postach mozesz znalezc teamty z LOGami z vaga, jest maly problem z wstawaniem turbo, do tego czasami niezbyt precyzyjnie jest regulowane doladowanie, pewnie przypiekaja sie te nieszczesne kierownice, poza tym bez zarzutu (po wywaleniu KATa znacznie slychac gwizd ale tylko na obrotach 1500~2200). Nigdy nie gwalcone na zimnym i zawsze studzone, powiedzialbym nawet przesadnie.
Ostatnio zmieniony ndz sie 23, 2009 15:10 przez Rossi_PL, łącznie zmieniany 1 raz.
arwam super ze zwracasz uwage nigdy nie widzialem sprezarki tak blisko i myslalem ze to normalny ksztalt lopatek jest wlasnie. Prosze smialo o wszelkie sugestie bo moze mi sie szykuje jakis grubszy mod a nawet o tym nie wiem;)
Ostatnio zmieniony ndz sie 23, 2009 18:37 przez Rossi_PL, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości