Strona 1 z 3
					
				Ile można wycisnąć z Z1. Jakie wtryski, pompa, kolektory itp
				: pt sie 31, 2007 21:08
				autor: OHMTech
				Witajcie,
Mam pytanie ile można wycisnąć z silnika Z1. Jakie muszę zrobić modyfikacje z jakich silników wtryski, turbina, kolektory, pompa itp. Co wymiana taka da. Jaki przyrost mocy. Jakie koszty takiej zabawy. 
Wahałem sie z tym postem lecz... o turbawce mało co napisane, o wtryskach to samo wszystko porozrzucane po forum. 
Dzięki za pomoc.
			 
			
					
				
				: pt sie 31, 2007 21:15
				autor: Adamm
				to jakos kiepsko szukasz kolego
wszystko zalezy od porzadanych efektow i zasobnosci portfela 
 
jesli nie chcesz duzych zmian to wtryski od AFN lub ASV
wieksze zmiany (konieczne wieksze turbo) to wtryski hybrydowe 0.216 lub 0.230
trubina to turbo od 130 konnej wersji, oznaczen musisz poszukac bo byly podawane
kolektory raczej maja mniejsze znaczenie bo turbo i tak popchnie ale mozna wstawic tez od 130 konnej wersji
co do pompy to jesli seria nie bedzie wyrabiala to wstawiasz 11mm lub ektremalnie 12mm 
 
co do kosztow to wtryski w granicach 1000 - 1500 zl zalezy co (uzywki AFN ok 450 - 500 zl)
turbo ok 1000zl
pompa pewnie tez cos kolo tego
przy wiekszej turbinie wiekszy i customowy IC 
[ Dodano: Pią Sie 31, 2007 9:19 pm ]
aaa do tych wszystkich zmian nie zapomnij o strojeniu softu
 
			
					
				
				: pt sie 31, 2007 21:45
				autor: OHMTech
				Wtryski od AFN bedą pasowały do Z1? Słyszalem aby wrzucic z AWX - Adamm, Gitner Damcio 151 - pomocy ja juz nie łapie, nie kumam już bazy. Wiecej czytam mniej wiem.
			 
			
					
				
				: pt sie 31, 2007 21:52
				autor: Fido_dido
				spokojnbie daj se czasu u siadz do lektury poczytaj i ci sie troche rozjasni 
Aw89 ma koło 230 koni przejzyj jego temat 
zobacz moj temat ja bende pomiedzy 160 a 200 zobacz ile to roboty w 1z
Cowboy ma 160 zobacz jego temat 
afn i 1z to to samo tylko roznia sie sterowaniem turbo i kolektorami 
odpowiedz se na pytanie czy masz czas i chęci i pieniądze oraz zaplecze zewby to zrobic oraz kogos ogarnietego kto ci pomoze 
a jak nie a chcesz moc to napisz mail doi firm co robia dizle powiedz ile chcesz koni i co masz a oni ci wycenia jak nie masz pojecia jak to sam zrobic 
pozdro jak bedziesz chciał cos wiedziec to pytaj sprobojemy ci pomoc  

 
			
					
				
				: pt sie 31, 2007 22:11
				autor: Adamm
				OHMTech pisze:Wtryski od AFN bedą pasowały do Z1?
 te i od ASV sa plug&play
ja u siebie mam od ASV i nawet zmiany w sofcie nie trzeba robic 
od AWX to turbo bo z tego co sie orientuje to tam jest PD
 
			
					
				
				: pt sie 31, 2007 22:23
				autor: damcio151
				OHMTech pisze:Adamm, Gitner Damcio 151 - pomocy ja juz nie łapie, nie kumam już bazy. 
co ja , co ja 
 Adamm
Adamm, ale z tą turbawką od AWX trzeba będzie kombinować ..... chodzi o sterowanie ...... gdzieś było napisane , że trzeba w mapach przesterować n18 i podłączyć go zamiast n75
Adamm pisze:jesli nie chcesz duzych zmian to wtryski od AFN lub ASV 
podobno ASV są dużo lepsze .. robili testy na audi 80 z silnikiem 1z i na wtryskach AFN wychodziło około 98-100KM , a na ASV 109KM
Adamm pisze:customowy IC 
FMIC  
 
 
Adamm pisze:te i od ASV sa plug&play 
wtrysk sterujący od AFN ma inną wtyczkę 

 
			
					
				
				: pt sie 31, 2007 23:06
				autor: Fido_dido
				jest w 1z zabawy oj jest kolektor wydechowy nie podejdzie pod turbo od awx poztym masz ine sterowanie tturbo 
warz smarujacy i spływu oleju z turbo tez jest inny w 1z niz w afn 
trzeba prawie wszystko z afn  

 
			
					
				
				: pt sie 31, 2007 23:53
				autor: adam16v
				
			 
			
					
				
				: sob wrz 01, 2007 00:32
				autor: Adamm
				damcio151 pisze:OHMTech pisze:Adamm, Gitner Damcio 151 - pomocy ja juz nie łapie, nie kumam już bazy. 
co ja , co ja 
 Adamm
Adamm, ale z tą turbawką od AWX trzeba będzie kombinować ..... chodzi o sterowanie ...... gdzieś było napisane , że trzeba w mapach przesterować n18 i podłączyć go zamiast n75
Adamm pisze:jesli nie chcesz duzych zmian to wtryski od AFN lub ASV 
podobno ASV są dużo lepsze .. robili testy na audi 80 z silnikiem 1z i na wtryskach AFN wychodziło około 98-100KM , a na ASV 109KM
Adamm pisze:customowy IC 
FMIC  
 
 
Adamm pisze:te i od ASV sa plug&play 
wtrysk sterujący od AFN ma inną wtyczkę 

 
to wszystko juz bylo setki razy wiec nakreslilem tylko ogolnie
wtryski chodzilo o plug&play bo wyjmujesz serie i wkladasz te bez zadnych zmian w mapach czy innym kombinowaniu a dorobienie przejscia miedzy wtyczkami to pikus
 
			
					
				
				: sob wrz 01, 2007 00:56
				autor: OHMTech
				Ahaaaaaaaa smakowo nie wiem po co tyle hałasu o ten AWX jak on nie podchodzi. FMIC mam juz materiały na to cos. Chciałem zmodowac silnik bez ingerencji w silnik czyli: wycinania w bloku, w głowicy, ciecia, wiercenia itp. Chodziło mi o typu wymiana wtryskow typu plug&play, pompy lub jej modyfikacja w garażu, wymiana turbo. A takie wynalazki jak Adamm pisze ze trzeba przesterowac n18 i podlaczyc zamiast n75 to juz dla mnie za wiele. Jak narazie zaznaczam. AFN jaka maja inna wtycze?
			 
			
					
				
				: sob wrz 01, 2007 01:03
				autor: Fido_dido
				OHMTech pisze:Ahaaaaaaaa smakowo nie wiem po co tyle hałasu o ten AWX jak on nie podchodzi. FMIC mam juz materiały na to cos. Chciałem zmodowac silnik bez ingerencji w silnik czyli: wycinania w bloku, w głowicy, ciecia, wiercenia itp. Chodziło mi o typu wymiana wtryskow typu plug&play, pompy lub jej modyfikacja w garażu, wymiana turbo. A takie wynalazki jak Adamm pisze ze trzeba przesterowac n18 i podlaczyc zamiast n75 to juz dla mnie za wiele. Jak narazie zaznaczam. AFN jaka maja inna wtycze?
w afn jest wszystyko inne jak w 1z wtyczki przewody kolektory zaworki masakritooo
serio daj se czasu i przejrzyj forum wszystko było 
i odpowiedz nam na pytanie co oczkujesz od auta ile chcesz koni i jake sa fundusze ???
 
			
					
				
				: sob wrz 01, 2007 01:18
				autor: OHMTech
				w granicach ok 160 -200 jak sie uda. silnik ma 64000. Tylko proszę nie piszcie ze mam sobie kupić nowy samochód, bo już mi zona sie za audi A3 2.0T sie rozgląda, a nie o to chodzi. Najlepsza jazda czyli frajda jest jak z takiego coś robi sie "rakietę" a nie kupuje sie gotowca. to jest jak z procesorami bardziej mnie podnieca podkręcenie proca z najniższym zegarem danej serii i uzyskać ten najmocniejszy z danej serii a nawet wiecej (C2D 6400 2.13@4.20 GHz)
			 
			
					
				
				: sob wrz 01, 2007 01:27
				autor: Fido_dido
				straszny rozrzut 
bo w 1z kazde 10 koni to masz inny set up 
ja proponuje 
FIMC 
wtryski 0.230
turbo gt20
pompe 11mm
wydech z 2,5 cala 
strojenie 
i z 3 miechy urlopu zeby to ogarnąć  
 
   
   
  
 
			
					
				
				: sob wrz 01, 2007 01:32
				autor: OHMTech
				Dzięki Fido_dido wszystko kumam i przełknę ale 3 miechy urlopu to załamka.