Ile można wycisnąć z Z1. Jakie wtryski, pompa, kolektory itp
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Ile można wycisnąć z Z1. Jakie wtryski, pompa, kolektory itp
Witajcie,
Mam pytanie ile można wycisnąć z silnika Z1. Jakie muszę zrobić modyfikacje z jakich silników wtryski, turbina, kolektory, pompa itp. Co wymiana taka da. Jaki przyrost mocy. Jakie koszty takiej zabawy.
Wahałem sie z tym postem lecz... o turbawce mało co napisane, o wtryskach to samo wszystko porozrzucane po forum.
Dzięki za pomoc.
Mam pytanie ile można wycisnąć z silnika Z1. Jakie muszę zrobić modyfikacje z jakich silników wtryski, turbina, kolektory, pompa itp. Co wymiana taka da. Jaki przyrost mocy. Jakie koszty takiej zabawy.
Wahałem sie z tym postem lecz... o turbawce mało co napisane, o wtryskach to samo wszystko porozrzucane po forum.
Dzięki za pomoc.
Chciałbym inteligentnie zarobić i mądrze wydać.
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
to jakos kiepsko szukasz kolego
wszystko zalezy od porzadanych efektow i zasobnosci portfela
jesli nie chcesz duzych zmian to wtryski od AFN lub ASV
wieksze zmiany (konieczne wieksze turbo) to wtryski hybrydowe 0.216 lub 0.230
trubina to turbo od 130 konnej wersji, oznaczen musisz poszukac bo byly podawane
kolektory raczej maja mniejsze znaczenie bo turbo i tak popchnie ale mozna wstawic tez od 130 konnej wersji
co do pompy to jesli seria nie bedzie wyrabiala to wstawiasz 11mm lub ektremalnie 12mm
co do kosztow to wtryski w granicach 1000 - 1500 zl zalezy co (uzywki AFN ok 450 - 500 zl)
turbo ok 1000zl
pompa pewnie tez cos kolo tego
przy wiekszej turbinie wiekszy i customowy IC
[ Dodano: Pią Sie 31, 2007 9:19 pm ]
aaa do tych wszystkich zmian nie zapomnij o strojeniu softu
wszystko zalezy od porzadanych efektow i zasobnosci portfela
jesli nie chcesz duzych zmian to wtryski od AFN lub ASV
wieksze zmiany (konieczne wieksze turbo) to wtryski hybrydowe 0.216 lub 0.230
trubina to turbo od 130 konnej wersji, oznaczen musisz poszukac bo byly podawane
kolektory raczej maja mniejsze znaczenie bo turbo i tak popchnie ale mozna wstawic tez od 130 konnej wersji
co do pompy to jesli seria nie bedzie wyrabiala to wstawiasz 11mm lub ektremalnie 12mm
co do kosztow to wtryski w granicach 1000 - 1500 zl zalezy co (uzywki AFN ok 450 - 500 zl)
turbo ok 1000zl
pompa pewnie tez cos kolo tego
przy wiekszej turbinie wiekszy i customowy IC
[ Dodano: Pią Sie 31, 2007 9:19 pm ]
aaa do tych wszystkich zmian nie zapomnij o strojeniu softu
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
- Fido_dido
- Gadatliwa bestia
- Posty: 894
- Rejestracja: sob mar 03, 2007 22:55
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
spokojnbie daj se czasu u siadz do lektury poczytaj i ci sie troche rozjasni
Aw89 ma koło 230 koni przejzyj jego temat
zobacz moj temat ja bende pomiedzy 160 a 200 zobacz ile to roboty w 1z
Cowboy ma 160 zobacz jego temat
afn i 1z to to samo tylko roznia sie sterowaniem turbo i kolektorami
odpowiedz se na pytanie czy masz czas i chęci i pieniądze oraz zaplecze zewby to zrobic oraz kogos ogarnietego kto ci pomoze
a jak nie a chcesz moc to napisz mail doi firm co robia dizle powiedz ile chcesz koni i co masz a oni ci wycenia jak nie masz pojecia jak to sam zrobic
pozdro jak bedziesz chciał cos wiedziec to pytaj sprobojemy ci pomoc
Aw89 ma koło 230 koni przejzyj jego temat
zobacz moj temat ja bende pomiedzy 160 a 200 zobacz ile to roboty w 1z
Cowboy ma 160 zobacz jego temat
afn i 1z to to samo tylko roznia sie sterowaniem turbo i kolektorami
odpowiedz se na pytanie czy masz czas i chęci i pieniądze oraz zaplecze zewby to zrobic oraz kogos ogarnietego kto ci pomoze
a jak nie a chcesz moc to napisz mail doi firm co robia dizle powiedz ile chcesz koni i co masz a oni ci wycenia jak nie masz pojecia jak to sam zrobic
pozdro jak bedziesz chciał cos wiedziec to pytaj sprobojemy ci pomoc
Bling Bling........ rrados TDI Gangster's :D!! Siee Wiee !! Sieeeeeemanko team :D VR6 ynynynyn;]
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
te i od ASV sa plug&playOHMTech pisze:Wtryski od AFN bedą pasowały do Z1?
ja u siebie mam od ASV i nawet zmiany w sofcie nie trzeba robic
od AWX to turbo bo z tego co sie orientuje to tam jest PD
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
co ja , co jaOHMTech pisze:Adamm, Gitner Damcio 151 - pomocy ja juz nie łapie, nie kumam już bazy.
Adamm, ale z tą turbawką od AWX trzeba będzie kombinować ..... chodzi o sterowanie ...... gdzieś było napisane , że trzeba w mapach przesterować n18 i podłączyć go zamiast n75
podobno ASV są dużo lepsze .. robili testy na audi 80 z silnikiem 1z i na wtryskach AFN wychodziło około 98-100KM , a na ASV 109KMAdamm pisze:jesli nie chcesz duzych zmian to wtryski od AFN lub ASV
FMICAdamm pisze:customowy IC
wtrysk sterujący od AFN ma inną wtyczkęAdamm pisze:te i od ASV sa plug&play
- Fido_dido
- Gadatliwa bestia
- Posty: 894
- Rejestracja: sob mar 03, 2007 22:55
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
jest w 1z zabawy oj jest kolektor wydechowy nie podejdzie pod turbo od awx poztym masz ine sterowanie tturbo
warz smarujacy i spływu oleju z turbo tez jest inny w 1z niz w afn
trzeba prawie wszystko z afn
warz smarujacy i spływu oleju z turbo tez jest inny w 1z niz w afn
trzeba prawie wszystko z afn
Bling Bling........ rrados TDI Gangster's :D!! Siee Wiee !! Sieeeeeemanko team :D VR6 ynynynyn;]
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
damcio151 pisze:co ja , co jaOHMTech pisze:Adamm, Gitner Damcio 151 - pomocy ja juz nie łapie, nie kumam już bazy.
Adamm, ale z tą turbawką od AWX trzeba będzie kombinować ..... chodzi o sterowanie ...... gdzieś było napisane , że trzeba w mapach przesterować n18 i podłączyć go zamiast n75podobno ASV są dużo lepsze .. robili testy na audi 80 z silnikiem 1z i na wtryskach AFN wychodziło około 98-100KM , a na ASV 109KMAdamm pisze:jesli nie chcesz duzych zmian to wtryski od AFN lub ASVFMICAdamm pisze:customowy ICwtrysk sterujący od AFN ma inną wtyczkęAdamm pisze:te i od ASV sa plug&play
to wszystko juz bylo setki razy wiec nakreslilem tylko ogolnie
wtryski chodzilo o plug&play bo wyjmujesz serie i wkladasz te bez zadnych zmian w mapach czy innym kombinowaniu a dorobienie przejscia miedzy wtyczkami to pikus
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
Ahaaaaaaaa smakowo nie wiem po co tyle hałasu o ten AWX jak on nie podchodzi. FMIC mam juz materiały na to cos. Chciałem zmodowac silnik bez ingerencji w silnik czyli: wycinania w bloku, w głowicy, ciecia, wiercenia itp. Chodziło mi o typu wymiana wtryskow typu plug&play, pompy lub jej modyfikacja w garażu, wymiana turbo. A takie wynalazki jak Adamm pisze ze trzeba przesterowac n18 i podlaczyc zamiast n75 to juz dla mnie za wiele. Jak narazie zaznaczam. AFN jaka maja inna wtycze?
Chciałbym inteligentnie zarobić i mądrze wydać.
- Fido_dido
- Gadatliwa bestia
- Posty: 894
- Rejestracja: sob mar 03, 2007 22:55
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
w afn jest wszystyko inne jak w 1z wtyczki przewody kolektory zaworki masakritoooOHMTech pisze:Ahaaaaaaaa smakowo nie wiem po co tyle hałasu o ten AWX jak on nie podchodzi. FMIC mam juz materiały na to cos. Chciałem zmodowac silnik bez ingerencji w silnik czyli: wycinania w bloku, w głowicy, ciecia, wiercenia itp. Chodziło mi o typu wymiana wtryskow typu plug&play, pompy lub jej modyfikacja w garażu, wymiana turbo. A takie wynalazki jak Adamm pisze ze trzeba przesterowac n18 i podlaczyc zamiast n75 to juz dla mnie za wiele. Jak narazie zaznaczam. AFN jaka maja inna wtycze?
serio daj se czasu i przejrzyj forum wszystko było
i odpowiedz nam na pytanie co oczkujesz od auta ile chcesz koni i jake sa fundusze ???
Bling Bling........ rrados TDI Gangster's :D!! Siee Wiee !! Sieeeeeemanko team :D VR6 ynynynyn;]
w granicach ok 160 -200 jak sie uda. silnik ma 64000. Tylko proszę nie piszcie ze mam sobie kupić nowy samochód, bo już mi zona sie za audi A3 2.0T sie rozgląda, a nie o to chodzi. Najlepsza jazda czyli frajda jest jak z takiego coś robi sie "rakietę" a nie kupuje sie gotowca. to jest jak z procesorami bardziej mnie podnieca podkręcenie proca z najniższym zegarem danej serii i uzyskać ten najmocniejszy z danej serii a nawet wiecej (C2D 6400 2.13@4.20 GHz)
Chciałbym inteligentnie zarobić i mądrze wydać.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości