Mody silnika 2,5 tdi 150 km !
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Mody silnika 2,5 tdi 150 km !
witka czy ktos robił juz cos oprócz chipsa w tym motorze ?
jak tak to co i jakie efekty i koszta?
mam ori przebieg 173 tys w A4 Avant do 200 km i 430 nm bym chciał podciągnac
strasznie sprzeczne opinie są o tym motorku(dobre i złe) dla mnie bomba cisza i kulturka pod machą ,z porównaniu z mk3 afn którym jezdziłem.
W poniedziałek hamowanie i vag ale mysle za chips mi nie wystarczy,czekam na pomoc
jak tak to co i jakie efekty i koszta?
mam ori przebieg 173 tys w A4 Avant do 200 km i 430 nm bym chciał podciągnac
strasznie sprzeczne opinie są o tym motorku(dobre i złe) dla mnie bomba cisza i kulturka pod machą ,z porównaniu z mk3 afn którym jezdziłem.
W poniedziałek hamowanie i vag ale mysle za chips mi nie wystarczy,czekam na pomoc
Ostatnio zmieniony śr sie 08, 2007 13:51 przez tomasz25, łącznie zmieniany 1 raz.
mk3 afn 140ps300nm G-Lab było
A4 B5 akn 180ps 400nm G-Lab było
mk4 asz 230ps420nm Kingsoft było
E61 530d 283ps 620nm Compsport było
S3 bam 330ps 400nm Comsport jest :) ----sprzedam ,zamienie na vr6 4motion buda obojętna
A4 B5 akn 180ps 400nm G-Lab było
mk4 asz 230ps420nm Kingsoft było
E61 530d 283ps 620nm Compsport było
S3 bam 330ps 400nm Comsport jest :) ----sprzedam ,zamienie na vr6 4motion buda obojętna
a wtrysków nie zmieniać ? i co ten motor rzeczywiscie kibel jest ? Usy mówił ze 100 tyś przy tym przebiegu zrobie napewno po chipsie.
mk3 afn 140ps300nm G-Lab było
A4 B5 akn 180ps 400nm G-Lab było
mk4 asz 230ps420nm Kingsoft było
E61 530d 283ps 620nm Compsport było
S3 bam 330ps 400nm Comsport jest :) ----sprzedam ,zamienie na vr6 4motion buda obojętna
A4 B5 akn 180ps 400nm G-Lab było
mk4 asz 230ps420nm Kingsoft było
E61 530d 283ps 620nm Compsport było
S3 bam 330ps 400nm Comsport jest :) ----sprzedam ,zamienie na vr6 4motion buda obojętna
Prędzej wałki rozrządu wymienisz niż przejedziesz 100tyś. te silniki to kibel na maxa. no chyba że ostatnia seria od 2003r o oznaczeniach BAU, BDH i cośtam.tomasz25 pisze:a wtrysków nie zmieniać ? i co ten motor rzeczywiscie kibel jest ? Usy mówił ze 100 tyś przy tym przebiegu zrobie napewno po chipsie.
dokładnie AKN to kupa, wałki po 150 tys się wycierają i sa do wymiany...szpac pisze:Prędzej wałki rozrządu wymienisz niż przejedziesz 100tyś. te silniki to kibel na maxa. no chyba że ostatnia seria od 2003r o oznaczeniach BAU, BDH i cośtam.
rozrząd też ostro bije po kieszeni - pasek ma chyba ze 2 km długości
fakt że wersje 163 i 180KM o oznaczeniach silnika zaczynających sie na literke B juz mają polepszone wałki
ale i tak sie to na wielkie mody nie nadaje... sory
- souler
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2515
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
- Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
- Kontakt:
150 mozna sobie zachipsowac na 170 i... to wszystko. tyle musi wystarczyc.
wlasnie rozmawialem z kolega. ma a6 z takim silnikiem. padla pompa podczas jazdy
wlasnie rozmawialem z kolega. ma a6 z takim silnikiem. padla pompa podczas jazdy
Ostatnio zmieniony czw sie 09, 2007 22:02 przez souler, łącznie zmieniany 1 raz.
Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo
- zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
- Kontakt:
w a6 to przypadkiem nie byla rzedowa 5cyl? calkiem fajny motor ta rzedowkaSouleR pisze:ma a6 z takim silnikiem
jeden koles w finlandii ma transportera t4 ze stara 5cyl rzedowka, seria minimalnie ponad 100 koni, obecnie ponad 300 koni prawie 600nm
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
- zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
- Kontakt:
prawie 600nm okolo 227kW = 304km
dodatkowo na rolkach turbo dalo rade nadmuchac tylko 1,3 bar, na drodze dmucha prawie pod 2 bary
stary 2,5tdi na pompie
dodatkowo na rolkach turbo dalo rade nadmuchac tylko 1,3 bar, na drodze dmucha prawie pod 2 bary
stary 2,5tdi na pompie
Ostatnio zmieniony pt sie 10, 2007 08:29 przez zaprzal, łącznie zmieniany 1 raz.
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
R5 2.5 TDI są w transporterach były wersje 100 i chyba 125 i 151KM - własnie z tych 151 silniku AHY i AXG pochodzą magiczne koncówki 0.216zaprzal pisze:w a6 to przypadkiem nie byla rzedowa 5cyl? calkiem fajny motor ta rzedowka
chyba jakieś kosmetyczne zmiany.. generalnie te polepszone mają oznaczenie na literke Btomasz25 pisze:panowie ja mam afb czym sie on różni od akn ????
dodam jeszzcze że trzeba uważać żeby nie zapowietrzyć pompy VP44 bo lubi padać
http://www.diagtronik.pl/forum/viewtopic.php?t=4771
i toszkę o odmie - również porada carlnova z forum DIAHTRONIK-a
http://www.diagtronik.pl/forum/viewtopic.php?t=4760
- zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
- Kontakt:
sa tez wersje 115km w audi 100 c4 i w pierwszych audi A6 - 140 koniR5 2.5 TDI są w transporterach
[ Dodano: Pią Sie 10, 2007 8:43 am ]
dokladnie, trzeba pilnowac pompy paliwa w baku, ona tez moze pomoc zalatwic pompe wtryskowadodam jeszzcze że trzeba uważać żeby nie zapowietrzyć pompy VP44 bo lubi padać
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
cowboy, dzięki poczytałem troche,sprawdze w jakim stanie są wałki i odma i mam nadziej ze pojezdze spokojnie bo furex fajny jest ,fele 17" zakładam na tygodniu i cykne zdjecia,pozdro.
Ostatnio zmieniony pt sie 10, 2007 21:10 przez tomasz25, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Nowicjusz
- Posty: 15
- Rejestracja: ndz maja 15, 2005 10:19
- Lokalizacja: Góra
- Kontakt:
Co chodzi o 2.5 TDI to występowały w wersjach R5 i V6 pierwsze rzędówki montowane były a Volvo 850 i V70 i dysponowały moca 140KM, czesto spotykane były też w Audi C4 i późniejszym modelu po lifcie tj. A6. Miały dwie moce 115 i 140KM. Najwięcej mozna ich spotkać w Busikach Volkswagena model T4 sam posiadam taki silniczek w Multivaniku, w T4 występowały trzy warianty mocy 88, 102 i 151 KM Bardzo wdzięczne silniczki tylko o paski i rolki trzeba dbać. Co do modeli V6 mogę dużo pisac miałem Passata z takim silnikiem AKN- występowaly one w Passatach B5, B5FL a takrze w Audi A4 model B5> i A6 model C5. charakteryzowały się czterema wariantamii mocy 150, 155, 163 i 180 KM. Podobno te trzy ostatnie sa poprawione, ale nadal to nie jest to co powinno być, Ja w swojim miałem 175 tys jak wymieniałem wałki, koszt nie mały, 10 tysięcy po wymianie wałków pompa padła, i miałem problem ze znalezieniem, bo w Tiptronikach podchodzi tylko jedna o oznaczeniu 106J To nieliczne usterki z którymi się borykałem. Sumując pali jak 2.8 a przyśpiesza jak 1.9 jak chcesz to go kręć ale osobiście odradzam.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości