Czekam na wynikiKonradzikIV pisze:jaro4444, moze masz racje, jutro jade na hamownie to zobaczymy co tam wypluje
SWAP hamulców, skrzyni, turbiny, wtrysków w Leonie TDI VP
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- KonradzikIV
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2722
- Rejestracja: pn gru 17, 2007 15:13
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- KonradzikIV
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2722
- Rejestracja: pn gru 17, 2007 15:13
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Wykres fajny. Osobiście zdjąłbym minimalnie momentu chyba, że masz inne sprzegło jak seria ALH i bardziej go wypłaścił. Nie będzie "strzała" z dołu ale moc powinna podejść w okolice 140 KM. Poza tym naprawdę ładnie.
Dymi?
Dymi?
Ostatnio zmieniony sob paź 18, 2008 07:52 przez jaro4444, łącznie zmieniany 1 raz.
Biegnę siły swe wszystkie biegowi oddając...
Słucham pośród krzyku piękna ciszy poszukując...
Był Leon jest Audi
Słucham pośród krzyku piękna ciszy poszukując...
Był Leon jest Audi
- KonradzikIV
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2722
- Rejestracja: pn gru 17, 2007 15:13
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
zabralem sie za wymiane dolotu w moim AHF na ARL i niestety mam klopot, chodzi o przeplywke, u siebie mam taka jajowata wtyczke z 5 przewodami (Pierburg, bez wyciaganego wkladu), w przeplywomierzu ARL mam podluzne gniazdo (wtyczka tez na 5 bolcow, wyciagany wklad), czy wystarczy ulozyc kabelki w takiej kolejnosci jak sa oryginalnie w ARL i bedzie dzialac? czy ktos moze mi podac kolejnosc kabelkow kolorkami zebym mogl ocenic czy po samych kolorach do czegos dojde?
Ostatnio zmieniony pn lut 23, 2009 22:25 przez johnson, łącznie zmieniany 1 raz.
A ja dla odmiany obliczyłem prędkości dla skrzyń 6-coi biegowych przy 5000rpm jeśli nasze silnik zdołają się na najwyższych przełożeniach do tylu wkręcić
Dla długiej skrzyni ERF (FMH) wynoszą (przy 5000 obr/min):
(3000rpm) (5000rpm)
1 - 30 km/h 50,1 km/h
2 - 56km/h 93,52 km/h
3 - 88km/h 146,96 km/h
4 - 119km/h 198,73 km/h
5 - 148km/h 247,16 km/h
6 - 176km/h 293,92 km/h
Najdłuższa DRW ma:
1 - 30,6km/h 51,1 km/h
2 - 55,5km/h 92,7 km/h
3 - 86,8km/h 144,6 km/h
4 - 120km/h 200,4 km/h
5 - 149km/h 248,8 km/h
6 - 180km/h 300,6 km/h
Najkrótsze 6 czyli DRV/FEK mają (przy 5000 obr/min):
1 - 25,5km/h 42,6 km/h
2 - 46km/h 76,8 km/h
3 - 74,4km/h 124,25 km/h
4 - 106km/h 177 km/h
5 - 134km/h 223,8 km/h
6 - 161km/h 268,9 km/h
Średnia EFF ma:
1 -29,6km/h 49,6 km/h
2 - 54km/h 90,2 km/h
3 - 84,4km/h 140,95 km/h
4 - 116,8km/h 195 km/h
5 - 143km/h 238,8 km/h
6 - 171km/h 285,6 km/h
Jeśli się pomyliłem o proszę o poprawienie mnie
A tutaj dla porównania prędkości dla skrzyni 4T 5-cio biegowej z MK2 i bliźniaczych skrzyń CHD z MK3:
(2500rpm) (5000rpm)
1 - 20,8km/h 41,7 km/h
2 - 37km/h 74,1 km/h
3 - 56km/h 112 km/h
4 - 79,1km/h 158,2 km/h
5 - 96,6km/h 193,25 km/h
Dla długiej skrzyni ERF (FMH) wynoszą (przy 5000 obr/min):
(3000rpm) (5000rpm)
1 - 30 km/h 50,1 km/h
2 - 56km/h 93,52 km/h
3 - 88km/h 146,96 km/h
4 - 119km/h 198,73 km/h
5 - 148km/h 247,16 km/h
6 - 176km/h 293,92 km/h
Najdłuższa DRW ma:
1 - 30,6km/h 51,1 km/h
2 - 55,5km/h 92,7 km/h
3 - 86,8km/h 144,6 km/h
4 - 120km/h 200,4 km/h
5 - 149km/h 248,8 km/h
6 - 180km/h 300,6 km/h
Najkrótsze 6 czyli DRV/FEK mają (przy 5000 obr/min):
1 - 25,5km/h 42,6 km/h
2 - 46km/h 76,8 km/h
3 - 74,4km/h 124,25 km/h
4 - 106km/h 177 km/h
5 - 134km/h 223,8 km/h
6 - 161km/h 268,9 km/h
Średnia EFF ma:
1 -29,6km/h 49,6 km/h
2 - 54km/h 90,2 km/h
3 - 84,4km/h 140,95 km/h
4 - 116,8km/h 195 km/h
5 - 143km/h 238,8 km/h
6 - 171km/h 285,6 km/h
Jeśli się pomyliłem o proszę o poprawienie mnie
A tutaj dla porównania prędkości dla skrzyni 4T 5-cio biegowej z MK2 i bliźniaczych skrzyń CHD z MK3:
(2500rpm) (5000rpm)
1 - 20,8km/h 41,7 km/h
2 - 37km/h 74,1 km/h
3 - 56km/h 112 km/h
4 - 79,1km/h 158,2 km/h
5 - 96,6km/h 193,25 km/h
Ostatnio zmieniony czw sie 20, 2009 23:14 przez arwam, łącznie zmieniany 2 razy.
Witam!
A jak mam pyt. odnośnie pierwszego posta w tym temacie, który napisał jaro444 - odnośnie zmiany hebli na 312mm
Moja seria to 280mm przy 110ps w tdi, ale za tydzień mam umówioną wizyte do Roberta (Tune-up), a mody to 0,216 turbo ARL, wywalony kat i ma być około 150-160ps, 320-340nm.
Czy warto wydać około 800zł na zmiane hebli na 312mm przy takim umiarkowanym modzie??!!
Dodam, ze zwrotnice mam raczej do wymiany, bo zmieniłem łożyska (FAG) ok. 8tyś km temu i teraz znów to samo, a podczas wymiany widziałem że zwrotnice miały sporo kolorków, a poza tym w jednej jest zrypane mocowanie zacisku, bo był gwint zerwany, więc rozwierciłem troche, przegwintowałem na większy gwint i wstawiłem tuleje, na której pracuje zacisk - ale nie podobają mi sie takie kombinacje!!
Więc, albo moge postarać sie załatwić same zwrotnice - koszt ok. 300zł, lub przy okazji zmodzić coś...
A tu link:
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=786049196
A jak mam pyt. odnośnie pierwszego posta w tym temacie, który napisał jaro444 - odnośnie zmiany hebli na 312mm
Moja seria to 280mm przy 110ps w tdi, ale za tydzień mam umówioną wizyte do Roberta (Tune-up), a mody to 0,216 turbo ARL, wywalony kat i ma być około 150-160ps, 320-340nm.
Czy warto wydać około 800zł na zmiane hebli na 312mm przy takim umiarkowanym modzie??!!
Dodam, ze zwrotnice mam raczej do wymiany, bo zmieniłem łożyska (FAG) ok. 8tyś km temu i teraz znów to samo, a podczas wymiany widziałem że zwrotnice miały sporo kolorków, a poza tym w jednej jest zrypane mocowanie zacisku, bo był gwint zerwany, więc rozwierciłem troche, przegwintowałem na większy gwint i wstawiłem tuleje, na której pracuje zacisk - ale nie podobają mi sie takie kombinacje!!
Więc, albo moge postarać sie załatwić same zwrotnice - koszt ok. 300zł, lub przy okazji zmodzić coś...
A tu link:
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=786049196
Ostatnio zmieniony pt paź 23, 2009 20:19 przez rav_tdi, łącznie zmieniany 1 raz.
Kolego warto zmienić hamulce na większe,to nie ulega wątpliwości.
Wtedy docenisz piękno takich tarcz.
Zmieniłem swoje 256 na 288 i różnica jest kosmiczna,a będzie jeszcze lepiej,jak zmienię pompę z 20tki na 25mm.
Przekonałem się już nie raz,że taki zestaw potrafi zatrzymać bezpiecznie autko z każdej prędkości i śmiało mogę wszystkim taki swap polecić.
Jeden feler takiego hamulca,to felga 16tka,na 15tke 312 nie wejdzie,max to 288.
Biorąc pod uwagę,jak trudno dorwać jarzma pod 312tki,to cena musi być odpowiednia.
Widzę,że wydałeś już niejednego tauzena na podniesienie mocy,a wahasz się wydać 800 i zapewnić sobie i innym bezpieczeństwo na drodze.
Warto,a przekonasz się o tym,jak przyjdzie wyhamować ze 160ciu do zera.rav_tdi pisze:Czy warto wydać około 800zł na zmiane hebli na 312mm przy takim umiarkowanym modzie??!!
Wtedy docenisz piękno takich tarcz.
Zmieniłem swoje 256 na 288 i różnica jest kosmiczna,a będzie jeszcze lepiej,jak zmienię pompę z 20tki na 25mm.
Przekonałem się już nie raz,że taki zestaw potrafi zatrzymać bezpiecznie autko z każdej prędkości i śmiało mogę wszystkim taki swap polecić.
Jeden feler takiego hamulca,to felga 16tka,na 15tke 312 nie wejdzie,max to 288.
Biorąc pod uwagę,jak trudno dorwać jarzma pod 312tki,to cena musi być odpowiednia.
Warto wydać ponad tysiąca na nieznaczne zwiększenie mocy?rav_tdi pisze:Czy warto wydać około 800zł na zmiane hebli
Widzę,że wydałeś już niejednego tauzena na podniesienie mocy,a wahasz się wydać 800 i zapewnić sobie i innym bezpieczeństwo na drodze.
Ostatnio zmieniony sob paź 24, 2009 19:51 przez sagon, łącznie zmieniany 1 raz.
AFN 165,5@380,8
Hmmm, co prawda jak już pisałem jest to okazja na zmodzenie czegoś, a w tym przypadku poprawe bezpieczeństwa.
W sumie robie duze trasy w roku z 8 razy do NL i powrót, czyli jakieś 2500km na kurs, z regóły w 3osoby + załadunek i prędkości rzędu 160-180km/h. Nieraz się zdarzają dziwne przypały na drodze...
Szkoda mi troche moich hebli bo to orginały -tarcze jak i klocki, które są na jakieś 80% jeszcze, więc bym sie sporo pobujał na nich, a nie były tanie...
W sumie robie duze trasy w roku z 8 razy do NL i powrót, czyli jakieś 2500km na kurs, z regóły w 3osoby + załadunek i prędkości rzędu 160-180km/h. Nieraz się zdarzają dziwne przypały na drodze...
Szkoda mi troche moich hebli bo to orginały -tarcze jak i klocki, które są na jakieś 80% jeszcze, więc bym sie sporo pobujał na nich, a nie były tanie...
Ostatnio zmieniony ndz paź 25, 2009 00:20 przez rav_tdi, łącznie zmieniany 1 raz.
- KonradzikIV
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2722
- Rejestracja: pn gru 17, 2007 15:13
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
A mam jeszcze jedno małe pyt., na średnicy 312mm jest o ile mi wiadomo rozstaw śrub 5 x 112, co nie??, U mnie w 280mm jest 5 x 110, więc do tego czekają mnie jeszcze dystanse ze zmianą rozstawu otworów, o ile sie nie myle!! Zime mam na 16" a lato na 17", więc powinno być ok!!
SCIROCCO 4 EVER D BEST!!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości