SWAP hamulców, skrzyni, turbiny, wtrysków w Leonie TDI VP
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
SWAP hamulców, skrzyni, turbiny, wtrysków w Leonie TDI VP
czy konieczna jest wymiana wybieraka i lewarka na ten z 6 gang?
SWAP hamulców, skrzyni, turbiny, wtrysków w Leonie TDI VP
hmm a mnie sie zawsze wydawalo ze uklady hamulcowe dobiera sie do masy auta jakie maja wyhamowac te heble. Jesli bedziesz sie rozpedal do predkosci powyzej 200 km/h i hamowal i tak kilka razy podrzad to owszem wieksze sprawdza sie napewno ale przy stylu jazdy raczej niewiele zmienionym seria spokojnie da rade. heble w zasadzie nie powinny byc uwarunkowane od mocy auta.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
SWAP hamulców, skrzyni, turbiny, wtrysków w Leonie TDI VP
wesol, to nie jeździłes autem 100 ps up to 2xx
ja takim smigam i ci powiem ze seria z atd 280 to sie pali przy kole 17 zoll i hamowaniu ze 170
czekam na piaskowanie jarzm i wlatuje 288 conajmniej
ja takim smigam i ci powiem ze seria z atd 280 to sie pali przy kole 17 zoll i hamowaniu ze 170
czekam na piaskowanie jarzm i wlatuje 288 conajmniej
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 523
- Rejestracja: ndz mar 08, 2009 01:27
- Lokalizacja: Oborniki Śląśkie
SWAP hamulców, skrzyni, turbiny, wtrysków w Leonie TDI VP
Wydmuchać uszczelkę to może nawet bez latania v-maxem. Pytasz o robociznę czy koszty zakupu. Tam nie ma nic trudnego siadasz w garażu i przekładasz chodzi mi o przód różnica jest bardzo duża po zmianie na 312. Sam mam z przodu 312 tył seria i przy mocy ponad 200km spokojnie daje rade. Fahoo Już nie pamiętam bo wrzucałem skrzynie ponad rok temu wybierak zmieniałem więc na 99% nie pasuje.
SWAP hamulców, skrzyni, turbiny, wtrysków w Leonie TDI VP
zgredd, to lipa bo ciezko w tydzien graty pokompletowac ...handlarze tna linki nie demontujac ze skrzyni i sraka.....
SWAP hamulców, skrzyni, turbiny, wtrysków w Leonie TDI VP
R-lineXXyahre, a reczny czym bedziesz obsługiwał?
Re: SWAP hamulców, skrzyni, turbiny, wtrysków w Leonie TDI V
na tyl jak zrobisz swap na 256 to mozesz zakladac tarcze od np. 1.4 (przednie). Inaczej
robisz swap na 256 u siebie z tylu i mozesz zakladac tarcze od 1.4 (1.4 z przodu mialy 256), duzo taniej to wychodzi.
robisz swap na 256 u siebie z tylu i mozesz zakladac tarcze od 1.4 (1.4 z przodu mialy 256), duzo taniej to wychodzi.
ALH+++
wtryski 0.260
pompa 11 ori 107 J
Turbo GTB2260
Mój BOLF ---> viewtopic.php?f=89&t=425728" onclick="window.open(this.href);return false;
wtryski 0.260
pompa 11 ori 107 J
Turbo GTB2260
Mój BOLF ---> viewtopic.php?f=89&t=425728" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 523
- Rejestracja: ndz mar 08, 2009 01:27
- Lokalizacja: Oborniki Śląśkie
SWAP hamulców, skrzyni, turbiny, wtrysków w Leonie TDI VP
Tarcze ok ale chodzi mu tutaj o zacisk nie będzie pasował przedni zacisk do tyłu ponieważ nie jest on przystosowany do hamulca ręcznego. Fahoo wrzucasz skrzynie 6 biegową. Jak miałeś wcześniej ATD to nie ma tragedii siedzi tam ewt albo ggu to chyba nie ma problemu z prędkościami. Pamiętaj że w skrzyni 6 biegowej nie ma impulsatora i prędkość brana jest z czujnika abs a nie wszystkie zegary czytają po absie.
SWAP hamulców, skrzyni, turbiny, wtrysków w Leonie TDI VP
w sumie jak juz dal wieksze na prod to wypadaloby dac i tez proporcjonalnie wieksze na tył .
Z tą zmiana na wieksze to dlatego tak pisalem bo przeciez ARL serynie nie ma mega duzych hebli a po zaledwie programie tez juz jest prawie 200 KM i jakos to daje rade. Spalic heble mozna i nawet 115 konnym ajm to tez prawda. Wszystko zalezy od "upalacza" za sterami.
Z tą zmiana na wieksze to dlatego tak pisalem bo przeciez ARL serynie nie ma mega duzych hebli a po zaledwie programie tez juz jest prawie 200 KM i jakos to daje rade. Spalic heble mozna i nawet 115 konnym ajm to tez prawda. Wszystko zalezy od "upalacza" za sterami.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
SWAP hamulców, skrzyni, turbiny, wtrysków w Leonie TDI VP
zgredd, własnie mam problemy z predkosciami
mówisz o skrzynkach z leonów itp ja chce DRW ona ma impulsator to raz a 2 mam możliwośc przełączenia zlicznia predkosci ...zegary can SE edition...tym sie nie martwie
mówisz o skrzynkach z leonów itp ja chce DRW ona ma impulsator to raz a 2 mam możliwośc przełączenia zlicznia predkosci ...zegary can SE edition...tym sie nie martwie
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 523
- Rejestracja: ndz mar 08, 2009 01:27
- Lokalizacja: Oborniki Śląśkie
SWAP hamulców, skrzyni, turbiny, wtrysków w Leonie TDI VP
To spoko nie masz się czym martwić Ja bym jednak złożył jakąś krótszą skrzynie typu HDS v-max z 240km/h spokojnie przy tej turbinie co masz starczy. Jeśli będziesz pakował jakieś większe turbo to bym założył właśnie DRW lub FSM. U mnie przy turbinie ARL i sofcie skrzynia FSM się marnowała nie było gdzie tak rozpędzić auta i strasznie zamulała. Teraz po założeniu dużego turbo widać sporą różnicę góra jest bardzo fajna i na 2 biegu mam 90km/h a na 3 biegu 140km/h. Wszystkie prędkości podane z licznika przy oponie 205/45/16 i odcięciu na 5tys.
SWAP hamulców, skrzyni, turbiny, wtrysków w Leonie TDI VP
A czy ma ktoś jakieś info na temat dłuższych skrzyń lub prędkości poszczególnych skrzyń w 4Motion PD i VP ?
MK3 Variant AFN+ http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=442695
[URL=http://www.fotosik.pl][img]http://images41.fotosik.pl/1467/baf50f8e6f4d0d08med.jpg[/img][/URL]
[b]AFN+BRD+0.216+AWX+11mm+FMIC+G60+Wydech 2,25+ TIP 1Z/BXE + 1,55B + ECUProject (Mirass) = 179,1KM / 381,3Nm[/b]
[URL=http://www.fotosik.pl][img]http://images41.fotosik.pl/1467/baf50f8e6f4d0d08med.jpg[/img][/URL]
[b]AFN+BRD+0.216+AWX+11mm+FMIC+G60+Wydech 2,25+ TIP 1Z/BXE + 1,55B + ECUProject (Mirass) = 179,1KM / 381,3Nm[/b]
SWAP hamulców, skrzyni, turbiny, wtrysków w Leonie TDI VP
W 4motion PD była przeważnie DRV skrzynia, znacznie krótsza niz np. DRW
SWAP hamulców, skrzyni, turbiny, wtrysków w Leonie TDI VP
ja chce drw bo jeżdziłem takim autem z taka skrzynią i mi pasuje
tu niechodzi o v max a zuzycie paliwa i hałas
jedz w weekend 7-8h non stop 120 przy ponad 2500 rmp
ty wiesz ile to ropy sie marnuje?
Policzyłem ze ok 0,9 na kazde 100km
Taki swap szybko mi sie zwroci poza tym moje g60 nie za bardzo chce przeniesc 440nm
przy moim turbo BRD moc to 211KM i 435nm
tu niechodzi o v max a zuzycie paliwa i hałas
jedz w weekend 7-8h non stop 120 przy ponad 2500 rmp
ty wiesz ile to ropy sie marnuje?
Policzyłem ze ok 0,9 na kazde 100km
Taki swap szybko mi sie zwroci poza tym moje g60 nie za bardzo chce przeniesc 440nm
przy moim turbo BRD moc to 211KM i 435nm
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości