najmocniejsza pompa 10 z wtryskami 216 i turbo AWX w Polsce!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
najmocniejsza pompa 10 z wtryskami 216 i turbo AWX w Polsce!
Aby był pełen pogląd to pokazuję 3 wykresy
Seria, po wirusie z turbo AWX i FMIC (to praktycznie nic sie nie zmieniło w stosunku do wirusa na seryjnych gratach) i ostatni wykres po założeniu moich hybrdowych wtrysków
wtrsyki wymieniłem w 15 minut, hajda auto shamowane i banan na twarzy - juz podczas pomiaru widziałem że będzie dobrze
mała korekta softu (doładowanie 1,35 Bara) troszkę zdjęliśmy momentu, program bezdymny i oto co wyszło
Dzieki jak zwykle za profi obsługę w G-Lab Tuning !!
uysy
ps. auto pracuje ciszej równiej i najważniejsze zapier....ale że aż strach
ps.ps. musze zmienić podpis
Seria, po wirusie z turbo AWX i FMIC (to praktycznie nic sie nie zmieniło w stosunku do wirusa na seryjnych gratach) i ostatni wykres po założeniu moich hybrdowych wtrysków
wtrsyki wymieniłem w 15 minut, hajda auto shamowane i banan na twarzy - juz podczas pomiaru widziałem że będzie dobrze
mała korekta softu (doładowanie 1,35 Bara) troszkę zdjęliśmy momentu, program bezdymny i oto co wyszło
Dzieki jak zwykle za profi obsługę w G-Lab Tuning !!
uysy
ps. auto pracuje ciszej równiej i najważniejsze zapier....ale że aż strach
ps.ps. musze zmienić podpis
- moment
- Gadatliwa bestia
- Posty: 847
- Rejestracja: pn paź 17, 2005 13:56
- Lokalizacja: grudziądz
- Kontakt:
bardzo ładnie jestem pod wrażeniem, tezbym chciał taki motorek z taką moca
Ostatnio zmieniony pt cze 29, 2007 22:18 przez moment, łącznie zmieniany 1 raz.
adptery, dystanse info PW
S4B5 2,7 biturbo--- http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=363667
S4B5 2,7 biturbo--- http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=363667
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 633
- Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
- Lokalizacja: Oborniki Śląskie
- Kontakt:
Re: najmocniejsza pompa 10 z wtryskami 216 i turbo AWX w Pol
gratuluje
teraz pytanie - 160KM na 1,35 bara? jeśli tak to trudno mi uwierzyć w tą moc. czemu pomiar nie na hamowni maha skoro tak jej ufasz? jak z dymem ?
teraz pytanie - 160KM na 1,35 bara? jeśli tak to trudno mi uwierzyć w tą moc. czemu pomiar nie na hamowni maha skoro tak jej ufasz? jak z dymem ?
www.vagtune.pl tel. 502730289
No i widac wrescie ze Cowboy zaczyna konkretne mody
Szkoda ze na 230 sie nie zdecydowales byl by zapas na pozniej.
Wynik bardzo ladny i fajnie krzywe leca.
Gratki
P.S podtytuł ma swoje prawa autorskie
Szkoda ze na 230 sie nie zdecydowales byl by zapas na pozniej.
Wynik bardzo ladny i fajnie krzywe leca.
Gratki
P.S podtytuł ma swoje prawa autorskie
Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
powiem Ci wiecej - na 1,25 było 158 KMmirass pisze:teraz pytanie - 160KM na 1,35 bara? jeśli tak to trudno mi uwierzyć w tą moc. czemu pomiar nie na hamowni maha skoro tak jej ufasz? jak z dymem ?
dymu do 3500 praktycznie nie ma, powyżej lekko kopci ale nie jest są to kłęby czarnego dymu
bo MAHA w Nagazie nie jest tak łatwo wynająć na 3 godziny, zwłaszcza po godz. 17 w piatek , poza tym MAHA była wielokrotnie porównywana z VTECHem u Jędrasika i zawsze pokazuje to samo - u mnie MAHA pokazał ostatnio 2 KM więcej
Co do momentu to oceniam że MAHA pokaże około 355 NM
dla porówniania VTECH seria 120KM, MAHA 120KM
przy okazji shamuje sie na MAHA - moze być u Mastersa jeśli bezie to wiarygodne dla Ciebie ?
nie będzie później - ja już swój cel osiągnąłem mam 160KMrob555 pisze:Szkoda ze na 230 sie nie zdecydowales byl by zapas na pozniej.
auto ma bezpieczny setup do jeżdżenia po bułki...silnik ma nakulane 260 000 i to mi wystarczy
[ Dodano: Sob Cze 30, 2007 08:00 ]
założyłem 216-tki bo takie mam dostępne oryginały BOSCH - sprawdzone już w paru autach - hulają na 220/300, poza tym nie chciałem iść w mody pompy
wynik mnie bardzo miło zaskoczył więc pewnie zrobie pare kompletów tych hybrydek
tak więc jakby ktoś miał jakieś stare szroty wtryski AFN, AGR, ALH - wsio rawno to chetnie kupię ;P
mogę też zrobić na bazie dostarzczonych wtrysków
powiem tylko tyle turbina i kolektor AWX, FMIC dodały na hamowni 0 KM - occzywiści na drodze auto jechało mlepiej, nie puchło, turbinka lepeij reguluje cisnienie, tak więc takie hybrydki sa idealne do pierwszego wiruska w 110 - od razu można wskoczyć na 155-160KM - na doładowaniu 1,25 było 158KM
Ja odpowiem: pojechałby okolice tej mocy i na 1,1bar, to nie benzyna... Co więcej - byłoby bardziej płasko, tylko czarno z tyłu.mirass pisze:teraz pytanie - 160KM na 1,35 bara? jeśli tak to trudno mi uwierzyć w tą moc. czemu pomiar nie na hamowni maha skoro tak jej ufasz? jak z dymem ?
MAHA?? Czy w Haldenwang żyją códotwórcy, że to jedyna słuszna hamownia? jej zalety akurat nie mają nic wspólnego z wykresem końcowym
Program jest w tej chwili praktycznie bezdymny
Ostatnio zmieniony sob cze 30, 2007 09:26 przez uysy, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 633
- Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
- Lokalizacja: Oborniki Śląskie
- Kontakt:
moje pytanie co do hamowni było podyktowane wcześniejszymi postami kolegi cowboya w różnych wątkach na tym forumuysy pisze:Ja odpowiem: pojechałby okolice tej mocy i na 1,1bar, to nie benzyna... Co więcej - byłoby bardziej płasko, tylko czarno z tyłu.mirass pisze:teraz pytanie - 160KM na 1,35 bara? jeśli tak to trudno mi uwierzyć w tą moc. czemu pomiar nie na hamowni maha skoro tak jej ufasz? jak z dymem ?
MAHA?? Czy w Haldenwang żyją códotwórcy, że to jedyna słuszna hamownia? jej zalety akurat nie mają nic wspólnego z wykresem końcowym
Program jest w tej chwili praktycznie bezdymny
co do MAHY - obaj wiemy że nie jest idealna
gratuluje
www.vagtune.pl tel. 502730289
pisałem że na MAHA pkazuje około 2KM więcej ale za to 15 do 20 NM mniejmirass pisze:co do hamowni było podyktowane wcześniejszymi postami kolegi cowboya w różnych wątkach na tym forum
Moc praktycznie jest idealnie taka sama dla obu hamowni, biroąc pod uwagę że wypas w Nagazie można przyjąc za ideał (najlepeij zrobiona MAHA 4x4 w Polsce) to VTECH u Jedrasika równiez jest baaardzo OK.
Tak samo wykresy z VTECHu z Karkowa i Mastersa - róznice dlaq A4 3.0 TDI są poniżej 2KM !!
Co do momentu to wiadomo że na MAHA jest przebieg bardziej równomierny...
ale jak to mówią to nie wykres jeździ
Dodam jeszcze tylko tyle że 1,25 Bara na GT1749VA a 1,25 Bara na VNT15 z AFN-a znacznie się róznią
Mały szcegół to równiez fakt że pompa w AFN daje większe ciśnienie niż w 1Z, dlatego AFNy sa bardziej wdzięczne do zwiekszania mocy - zwłaszcza te które w serii mają 120 KM
zbiera się juz mała grupka chetnych, więc cena bedzie 1000 PLN lub mniej, cena oczywiście jezeli dostanę wtryski do zrobienia na hybrydy - termin około tygodniaFido_dido pisze:jaka cenna takich wtrysków ? GRatulacje
końcówki nowe BOSCH, więc będziecie mieli w zamian praktycznie nowe wtryski ustawione idealnie na 220 / 300 Bar !
wszystkie osoby zainteresowane takimi hybrydkami zapraszam do tego tematu:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=111530
i najfajniejsza rzecz
przejechałem 335km i wlałem 17 litrów
spalanie wyszło 5,13 !!!
leciałem z Łodzi do Wielunia i potem do Wawy, średnio 130-140 po gierkówce
raczej spokojnie bo nie było zawodników dopiero w Wawie pociągnąłem za hodną PROMOTOR na grójeckiej i nie odchodził mi zbytnio !
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=111530
i najfajniejsza rzecz
przejechałem 335km i wlałem 17 litrów
spalanie wyszło 5,13 !!!
leciałem z Łodzi do Wielunia i potem do Wawy, średnio 130-140 po gierkówce
raczej spokojnie bo nie było zawodników dopiero w Wawie pociągnąłem za hodną PROMOTOR na grójeckiej i nie odchodził mi zbytnio !
ja robiłem swoje hybrydy na bazie AGR i miały podobno 140 tys KM...zresztą to nie ma znaczenia bo i tak końcówka będzie nowaTominator pisze:silnik AFN po chipie 206tkm przejechane - czy możesz przerobic moje wtryski, czy już są za stare?
temat już nieaktualny - widziałem że koleś podniósł cene do 1200 PLN, a teraz już nie ma...Tominator pisze:można nowe turbo od AWX dostać za 900zł
jeśli będą chetni to zakupie wiekszą ilość uzywanych wtrysków, i wyślę gotowe - a stare bedziesz mógł sprzedać komuś kto jest zainteresowany podniesieniem mocy w 1Z
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości