Strona 29 z 32

Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy !!

: ndz lut 21, 2016 22:44
autor: jarol2002
Model Auta : Seat Ibiza
Rodzaj Silnika : 1,9 TDI ASZ
Modyfikacje silnika : GTB2260VKRL, HF100, Wydech 3", Big FMIC, Customowy kolektor dolotowy, całość przygotowana przez FROGRACING
Moc seryjna : 131Km/310Nm
Chiptuning : 300Km/540Nm by JAROL

Auto przed pomiarem zostało zważone na wadze i wyszło dokładnie 1240kg.
Hamowane było w dwie osoby ja i kierowca (łącznie 200kg)
ciśnienie zostało wpisane z kanału 010 a temperatura zewnętrzna z klimatronika.
Auto na oponach 215/40R17
Pomiar robiony na 4 biegu

Obrazek

Re: Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy

: sob lut 27, 2016 23:53
autor: jarol2002
Model Auta : Seat Leon
Rodzaj Silnika : 1,9 TDI BKC
Modyfikacje silnika : Wydech z 2,0TDI, Turbo GTD, Pompki BA, MAP 3 bary, Mocniejsze sprzęgło
Moc seryjna : 105Km/205Nm
Chiptuning : 205Km/426Nm by JAROL

Jest to moje prywatne auto, za niedługo będzie następny stage, niestety obecnie na więcej nie pozwoliły pompki BA.
Na wiosnę do auta wpadnie dłuższa skrzynia biegów, intercooler z S3 oraz pompki AG z końcówka Firad HF25
Wtedy liczę że będzie koło 240km.

Obrazek

Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy !!

: ndz lut 28, 2016 16:55
autor: goldberg18
VW Bora kombi
1.9 TDI ARL
GTB2260VK
FMIC
FIRAD HF 100(korpusy BJ)
Sprzęgło seria, tarcza nabita okładziną kevlarową
Program Daron

Auto po sofcie od Darona bardzo przyjemnie się odpycha. Jak zwykle wykazał się profesjonalnym podejściem co zaowocowało wykresem poniżej. EGT na stosunkowo niewielkim poziomie 880°C.

Obrazek Uploaded with fotem.pl

Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy !!

: śr mar 02, 2016 14:23
autor: tomaszeklolek
Model Auta : Golf VI
Rodzaj Silnika : 1,6 TDI CAYC
Modyfikacje silnika : Brak
Moc seryjna : 102KM/238Nm
Chiptuning : 152KM/301Nm by Tuneforce



ObrazekObrazek

Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy !!

: wt mar 08, 2016 22:58
autor: jarol2002
Model Auta : Seat Leon
Rodzaj Silnika : 1,9 TDI ARL
Modyfikacje silnika : GTB2056V, DP 3", MAP 4 bary, Sprzęgło kevlar
Moc seryjna : 150km/320Nm
Chiptuning : 227Km/455Nm by JAROL


Obrazek

Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy !!

: czw mar 10, 2016 17:45
autor: magnus8888
Witam mi wyszło coś takiego bez przeróbek . Mam pytanie czy jest to w miarę zrobiony chip ?Obrazek

Re: Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy

: sob mar 12, 2016 15:57
autor: barthezz2
wczesno wiosenny Atak na Max moc na Ropie bo ibiza stała przez 2,5miesiąca w Garażu wiec trzeba było pajęczyny pozrzucać , liczyłem na wiecej ale to i tak tylko Testowo , Setup Miejski czyli 298/520 zostaje w Aucie , przy okazji zrobione pomiary przyspieszeń/Elastyczności :
( zwykłe letnie opony kumho 195/50/15 )
0-100 5,6sek
60-100 2,3sek
80-120 2,6sek
100-160 4,8sek
100-200 9.9sek


Obrazek

Obrazek


na wiecej mocy na samej Ropie blokuje Turbo chciałem sie poprostu dowiedzieć ile można zrobić :) co ciekawe 320KM idzie zrobić na małym EGT na małych dawkach paliwa za to zeby dojśc do tych 336KM sporo ropy trzeba dolać także nie warto :) Naprawie w końcu pompe Metanolu to sprawdze jeszcze ile sam metanol dodaje mocy w tym Setupie :)

Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy !!

: ndz mar 13, 2016 16:29
autor: jarol2002
Model Auta : VW Golf IV
Rodzaj Silnika : 1,9 TDI ARL
Modyfikacje silnika : GTB2260VK, DP 3", MAP 4 bary by FROGRACING
Moc seryjna : 150km/320Nm
Chiptuning : 230Km/450Nm by JAROL


Obrazek

Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy !!

: pn mar 14, 2016 19:22
autor: Hajmuś
Skoda Octavia II 1,9tdi 105km z DPF. Soft do przyjemniejszego wyprzedzania bez parcia na niutony. :)

Obrazek

Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy !!

: czw mar 24, 2016 10:24
autor: -michau-
Leon 1m arl, wycięty kat + fmic, reszta seria, przebieg auta ok. 450k km.
Po programie wyszło w 1 próbie 191/422, potem 188/413.

Obrazek

Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy !!

: pn kwie 04, 2016 12:16
autor: rbul
Taka ciekawostka

Pożyczone od DieselSoft Płock. Audi A3 1.9TDI ASZ haldex(?) GTD2060, Big Fmic, Customowykolektor wydechowy i ssący.

Obrazek

Re: Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy

: ndz kwie 10, 2016 09:53
autor: barthezz2
VW Corrado po swapie na 1.9TDI ARL Turbo GTB2260v z BMW , Głowica Porting , Wałek Grundler , Wtryski RACE783 ( jedyne co blokuje moc ) . Wykres po Modyfikacji w Warszawie vs aktualna Modyfikacja. Wyniki na Samej Ropie

Obrazek

Re: Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy

: śr kwie 20, 2016 07:53
autor: jarol2002
Model Auta : Seat Leon
Rodzaj Silnika : 1,9 TDI BKC
Modyfikacje silnika : Wydech z 2,0TDI, Turbo GTD, Pompki AG z końcówką Firad, MAP 3 bary, Mocniejsze sprzęgło
Moc seryjna : 105Km/205Nm
Chiptuning : 231Km/435Nm by JAROL


Obrazek

Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy !!

: sob kwie 23, 2016 14:41
autor: D1CEZAR
Mitsubishi Outlander 2.2D-ID seria + GTB1765VK z FAP'em i katalizatorem

Obrazek