BV50 - jak zdjąc vnt ?!

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

BV50 - jak zdjąc vnt ?!

Post autor: Fahoo » pt gru 27, 2013 14:33

porada fajna ale nie masz klucza nie ma czyszczenia


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
KoJ@K
...
...
Posty: 5923
Rejestracja: pt maja 28, 2010 08:45
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

BV50 - jak zdjąc vnt ?!

Post autor: KoJ@K » pt gru 27, 2013 14:37

Czasami jest mozliwosc jego dorobienia itd, mniej wiecej tylko pokazalem w jaki sposob ja sobie z tym poradzilem.


Obrazek

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7717
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

BV50 - jak zdjąc vnt ?!

Post autor: wesol » pt gru 27, 2013 16:03

podaj jakiej jest srednicy ten klucz. Mysle ze jak ktos w domu ma jakies kawalki preta o tej srednicy badz rure spasuje to mozna sobie tam napawac te trzy cycki albo przykrecic kawalek srubki i spawareczka przylapac i juz klucz mamy.


Touran bls+ oraz Touran cayc+

Awatar użytkownika
KoJ@K
...
...
Posty: 5923
Rejestracja: pt maja 28, 2010 08:45
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

BV50 - jak zdjąc vnt ?!

Post autor: KoJ@K » pt gru 27, 2013 20:10

Wiadomo, że jak się ma gdzie i czym to praktycznie wszystko jest do zdrutowania. Już nie jeden właśnie pisał odnośnie wymiarów, ale trochę ciężko tak z du py jest to zwymiarowac, w zależności od BV są w nich różne średnice i różne klucze do tego potrzebne by były. Mając suszarkę na wierzchu najwygodniej jest wtedy sobie to przypasowywac. A odnośnie tych trzech cycków to nie wiem, bo same spawy mogłyby chyba nie wytrzymac siły potrzebnej do odkręcenia. Można by to przydrutowac jeszcze z cienkiego płaskowniczka, zrobic trójkąt wpasowujący się w te ząbki, w środku wspawac kawałek pręta lub śrubki, jakaś rurka w górę i tak próbowac odkręcic.

Fahoo, a Ty masz do tego specjalne profi klucze, czy też jakieś dorabiane ?


Obrazek

Rysiek80
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: czw sty 04, 2018 20:38

Re: BV50 - jak zdjąc vnt ?!

Post autor: Rysiek80 » wt cze 18, 2019 07:52

Witam , moze kumus pomoge , zrobilem klucz do odkrecania nieszczesnej nakretki VNT i zdala egzamin. Ponizej kilka zdjec.



Rysiek80
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: czw sty 04, 2018 20:38

Re: BV50 - jak zdjąc vnt ?!

Post autor: Rysiek80 » wt cze 18, 2019 07:57

Cos te zdjecia nie moge dodac , probuje ale bez skutku , ktos mi doradzi co i jak to zrobic?



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7717
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Re: BV50 - jak zdjąc vnt ?!

Post autor: wesol » wt cze 18, 2019 10:51

Może za duży format zdjęcia. Tak ze 3 Mpx nie większe.


Touran bls+ oraz Touran cayc+

Rysiek80
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: czw sty 04, 2018 20:38

Re: BV50 - jak zdjąc vnt ?!

Post autor: Rysiek80 » wt cze 18, 2019 17:18

Wyswietla mi ze od 1 czerwca 2019 zostanie usunieta mozliwosc dodawania zdjec wiec chyba sie nie da :rozpacz:



Rysiek80
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: czw sty 04, 2018 20:38

Re: BV50 - jak zdjąc vnt ?!

Post autor: Rysiek80 » wt cze 18, 2019 17:23

Da sie jakos inaczej zaladowac filmik i zdjecia ?



Rysiek80
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: czw sty 04, 2018 20:38

Re: BV50 - jak zdjąc vnt ?!

Post autor: Rysiek80 » wt cze 18, 2019 18:41


Wrzucilem na youtuba tylko jakosc filmu taka sobie :P



Awatar użytkownika
KoJ@K
...
...
Posty: 5923
Rejestracja: pt maja 28, 2010 08:45
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Re: BV50 - jak zdjąc vnt ?!

Post autor: KoJ@K » wt cze 25, 2019 13:19

Filmik niedostępny ...


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości