Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Binekk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: sob lip 25, 2015 21:38
Lokalizacja: Piła WLKP

Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.

Post autor: Binekk » ndz lis 01, 2015 10:47

A takie pytanie koledzy, podejdzie koło zębate od AHF do pompy 038 130 107j



tomek08
Forum Master
Forum Master
Posty: 1556
Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
Lokalizacja: okolice Częstochowy

Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.

Post autor: tomek08 » ndz lis 01, 2015 22:26

Witam, jeśli koło wygląda tak:
http://allegro.pl/kolo-pasowe-pompy-wtr ... 99691.html" onclick="window.open(this.href);return false;
to, tak, a raczej jest takie, jak w linku z allegro. :bigok:
Pozdrawiam.


Tomek

Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.

Post autor: Sztomel » ndz lis 01, 2015 23:34

To jest to samo koło pasowe.
Nie będzie żadnego batorego.
Należy Vagiem sprawdzić dawkę paliwa ustawioną na nastawniku tej 11 na rozgrzanym silniku bo akurat w moim przypadku okazało się, że była zmieniana uszczelka pod nastawnikiem i nastawnik nie został ustawiony a silnik po jej wymianie zaczął na wolnych obrotach nierówno pracować - tak jakby na 3 gary - strasznie nim szarpało a nawet całą budą auta i mechanik powiedział, że pompa jest do roboty - okazało się, tak jak zresztą słusznie mechanikowi podpowiedziałem, że dawka paliwa jest za wysoka i tak faktycznie było. Zmiana dawki paliwa - jej zmniejszenie uspokoiło pracę silnika na biegu jałowym i jest OK do tej pory.
Jak miała dawkę paliwa ustawioną na około 1.6-1.8 mg/skok to koła mieliły nawet na 3 biegu i auto miało depę konkretną ale oczywiście silnik telepał na biegu jałowym. Trzeba było dawkę zmniejszyć do wartości około 4.2 mg/skok.
Poprzednią pompę 11 musiałem zwrócić gdyż po jej zamontowaniu okazało się, że nie można na niej było wejść na wyższe obroty - silnik pracował tylko do 2000 obrotów a przy tym dymił i szarpał - dawka paliwa skakała i kąt wtrysku wariował w niebotycznych wartościach.


Obrazek

Awatar użytkownika
Binekk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: sob lip 25, 2015 21:38
Lokalizacja: Piła WLKP

Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.

Post autor: Binekk » pn lis 02, 2015 00:09

tomek08, czyli ma się rozumieć że jwst to regulacja na fasolkach. Dziękuję za pomoc koledzy



carol1976
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: śr lip 02, 2014 15:12

Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.

Post autor: carol1976 » czw lis 19, 2015 15:47

Pany czy jest ktoś ogarnięty z okolic Katowic kto by wymienił pompę na 11 i wszystko ustawił żeby autko chodziło jak należy ? ( oczywiście później korekta softu w późniejszym terminie u tunera)



tomek08
Forum Master
Forum Master
Posty: 1556
Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
Lokalizacja: okolice Częstochowy

Re: Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.

Post autor: tomek08 » sob lis 21, 2015 12:01

carol1976 pisze:Pany czy jest ktoś ogarnięty z okolic Katowic kto by wymienił pompę na 11 i wszystko ustawił żeby autko chodziło jak należy ? ( oczywiście później korekta softu w późniejszym terminie u tunera)
Witam, dało by się zrobić.
Pozdrawiam.


Tomek

KamilzB5
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pn gru 14, 2015 19:01

Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.

Post autor: KamilzB5 » pn gru 14, 2015 20:14

Witam jestem świeżak tak ze prosze o wyrozumiałość jesli pisze nie w tym temacie co powinienem ale potrzebuje pomocy...
Mianowicie mam passata B5 1.9 afn i ostatnio uzbroiłem go w pompe 11 i nowe wtryski (końcówki 216 boscha a korpusy z AHH). po tym zabiegu przyrost mocy jest zauważalny ok 2s mniej 0-100km/h ale ogólne spodziewałem sie czegoś wiecej :D
spadły tez obroty na biegu jałowym do ok 860 przy których wydech wpada w spore wibracje a przy ok 1000 obrotach na każdym biegu przy dodawaniu gazu zaczyna telepać samochodem , wzrosło tez spalanie, dodam ze ogólnie nie kopci i dobrze zapala. i tu moje pytanie.
jakie wartości kąta wtrysku i dawki paliwa ustawić? (obecne wartości to kąt 56/57 a dawka 3.3mg) i czy zmiana kąta lub dawki zwiekszy obroty lub zlikwiduje telepanie?
ewentualnie co byście doradzili???



Awatar użytkownika
ostryt4
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: sob lip 14, 2012 23:36
Lokalizacja: Grimsby, Anglia

Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.

Post autor: ostryt4 » pn gru 14, 2015 20:41

Zaprowadzić auto na zmianę oprogramowania jednostki sterującej czyli hamownia itp.



Probe041
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 124
Rejestracja: pt kwie 02, 2010 19:09
Lokalizacja: DW

Re: Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.

Post autor: Probe041 » wt gru 15, 2015 11:35

Zmniejsz dawkę



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9225
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.

Post autor: wesol » wt gru 15, 2015 18:19

Przy tkaiej pompie i 216 to powinien ustawic mysle ze gdzies blisko 5 mg. Aczkolwiek ten parametr to nei ejst tak do konca dawka paliwa. TO Jakby parametru ustawienia wyjsciowy. I tak ECM nad wszystkim czuwa i jak obroty jakowe sa ustawione na powiedmzy 900 obr to bedzie tak robil by takowe obroty utryzmywac a nie ze jakas dawka nastawnika bedzie sie ustawiać.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

saj234
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: śr cze 18, 2014 18:21

Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.

Post autor: saj234 » śr sty 27, 2016 17:36

Panowie jest ktos tutaj ogarniety co zbudowałby mi pompe wtryskową hybryde? :chytry:



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9225
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.

Post autor: wesol » śr sty 27, 2016 19:43

Tak Fiodor robi pompki i 11 i 12 generalnie pompy na 300 koni.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

KLICHO
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 668
Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45

Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.

Post autor: KLICHO » śr sty 27, 2016 20:16

Tez szukam kogos z kielc lub okolic :)


Diagnostyka 1.9 TDI 2.5 TDI 2.7 TDI 3.0 TDI 4.2 TDI . Podnoszenie mocy w silnikach TDI każdego rodzaju. Wszystko na terenie Kielc lub okolic.

W sprawie diagnostyki lub programu pisać na PW

KLICHO
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 668
Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45

Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.

Post autor: KLICHO » czw mar 03, 2016 23:52

Ogólnie ktoś zna wartość ciśnienia wewnętrznego pompy 11 ?


Diagnostyka 1.9 TDI 2.5 TDI 2.7 TDI 3.0 TDI 4.2 TDI . Podnoszenie mocy w silnikach TDI każdego rodzaju. Wszystko na terenie Kielc lub okolic.

W sprawie diagnostyki lub programu pisać na PW

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości