Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9227
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: wesol » pn wrz 12, 2011 07:22

wezyk gumowy dlugosci 1,5 metra i łączysz odpowietrznik hamulca w zacisku kola z odpowietrznikiem sprzegla na skrzyni biegów. Luzujesz odpowietrzniki i pompujesz sobie i jednym i drugim pedalem tak z 5 minut i masz bankowo odpowietrzone sprzeglo oraz hamulec ( na tym kole napewno). Szybko, prosto bez udzialu osob dodatkowych.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Jacques
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: czw lut 25, 2010 11:59
Lokalizacja: Tychy

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: Jacques » wt wrz 13, 2011 22:08

ok zalatwione, wszystko hula dzieki za podpowiedzi



spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: spawacz » śr wrz 14, 2011 17:21

Jak coprawda nie zakladalem zestawu G60/VR6 , ale moge polecic ABF 228mm, i taki kpl. naprawde daje rade.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Awatar użytkownika
heyus1986
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 580
Rejestracja: sob lut 09, 2008 13:02
Lokalizacja: Stargard Szczeciński

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: heyus1986 » wt wrz 20, 2011 15:07

Witam wiem ze sprawa zmiany z dwumasa na jedno masa jest ciagle walkowana, ale proszę o kakretna porade gdyz w moim B3 mam wsadzony silnik 1.9 TDI AJM 115 km na pompowtryskach i skrzynia 6-cio biegowa od golfa IV. Chce zmienic dwumasa na jednomasa tylko nie wiem jaki zestaw kupic gdyz chce to zrobic raz a pozadnie a nie paprac sie z tym. Aha i czy wsadzenie jednomasa odelzy silnik i doda mu mocy?


Był GOLF II GTD --> viewtopic.php?f=87&t=150527" onclick="window.open(this.href);return false;

Teraz śmigam Passat b3 Variant 1.9tdi 116 km --> viewtopic.php?f=91&t=395759" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9227
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: wesol » wt wrz 20, 2011 16:19

jak bys uzyl opcji szukaj lun poczytal troszke temat to bys znalazl ze nie ma naturalnego zamiennika jednomasowego do sześciobiegowych. albo dorobienie u fachowca calosci od podstawa albo zakup jednomasu firmy valeo- tez do znalezienia na necie co i jak.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
jaaano
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 407
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 18:49
Lokalizacja: ELA

Re: Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: jaaano » śr wrz 21, 2011 01:53

heyus1986 pisze: Aha i czy wsadzenie jednomasa odelzy silnik i doda mu mocy?
Panie,bedzie latał po tym odelzeniu :rotfl: umieram :rozpacz: k_rwa jak ja kocham to forum :grin:


Powered by www.g-lab.pl stage 1-140KM/320Nm , stage 2-150KM/340Nm ,stage 3-180KM/400Nm ,stage 4-200KM/410Nm
Next step :Volvo S60 D5 185KM/400Nm stage 1 DPF out-210KM/500Nm.

Shmatan
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6972
Rejestracja: sob sie 01, 2009 22:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: Shmatan » śr wrz 21, 2011 08:28

jaaano, zaje**y post kolego - gratuluje inteligencji.

heyus1986, raczej nie doda mocy, chociaż sztywne koło ma troszke mniejszą mase więc google=>odelżanie koła zamachowego



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9227
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: wesol » śr wrz 21, 2011 10:49

moze nieco inaczej ksztaltowac sie wykres ale to nie beda zmiany wielkie. Koło zamachowe to jednak masa wirujaca wiec nie liczy sie tylko masa tego kola na wadze ale masa wirujaca czyli wazne jest gdzie jest tej masy duzo. Jak ktos trzymal zamach w reku najlepiej jednomasowy to wie ze duzo tej masy jest na zewnetrznych czesciach. Koło zamachowe jest tez swego rodzaju akumulatorem energii. Zdjecie masy najczescie powoduje iz zmniejszy sie nam moc ( niuton) w dolnych obrotach silnika ale silnik bedzie sie nieco szybciej wkrecal na obroty. Osobiscie ja bym nie ruszal i absolutnie nie sciagał masy z zamachu.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
heyus1986
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 580
Rejestracja: sob lut 09, 2008 13:02
Lokalizacja: Stargard Szczeciński

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: heyus1986 » śr wrz 21, 2011 18:19

Aha to troche sie dowiedzialem juz, ale chcialbym sie pozbyc dwu masa z mojego silnika na jednomasa przed pojechaniem na strojenie silnika jak zrobie fmic i lepszy dolot bo przelot juz mam i chce zeby to mialo rece i nogi. A nie jezdzic przerabiac stotysiecyrazy i na darmo kase wywalac.


Był GOLF II GTD --> viewtopic.php?f=87&t=150527" onclick="window.open(this.href);return false;

Teraz śmigam Passat b3 Variant 1.9tdi 116 km --> viewtopic.php?f=91&t=395759" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
RA_FEEL_IT!
Administrator
Administrator
Posty: 2306
Rejestracja: pt gru 19, 2008 16:14
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Passat B5 FL 1.8T
Silnik: AWT

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: RA_FEEL_IT! » ndz wrz 25, 2011 19:05

Panowie komu za małego plusika zachciałoby się złożyć mi zestaw komplet sprzęgła? posiadam 1500zł.
Chciałbym by komplet wytrzymał 150-180KM bo w tyle będę starał się celować.
Baaaardzo poprosiłbym linki do akcji z allegro :wink: (temat sprzęgła jest mi kompletnie obcy).
Serdeczne dzięki za fatygę.



Awatar użytkownika
RA_FEEL_IT!
Administrator
Administrator
Posty: 2306
Rejestracja: pt gru 19, 2008 16:14
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Passat B5 FL 1.8T
Silnik: AWT

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: RA_FEEL_IT! » ndz wrz 25, 2011 20:02

a to używka, nie ma może nowego?



Shmatan
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6972
Rejestracja: sob sie 01, 2009 22:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: Shmatan » ndz wrz 25, 2011 20:04

200zł to za dużo za koło, ale nie widziałem nic tańszego tak na szybko ;)

Sata, nówka jest, oczywiście - 500zł w ASO pod warunkiem że zostawisz swoje... używane ;) więc musiałbyś to kupić żeby dostać tamte, a akurat koło zamachowe to się nie zużywa na tyle żeby myśleć o nowym

Koło najłatwiej dopaść z golfów na części (najłatwiej z mk3 1z) albo na szrotach - czasem i za dobrą wódke można kupić...



Awatar użytkownika
jaaano
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 407
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 18:49
Lokalizacja: ELA

Re: Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: jaaano » ndz wrz 25, 2011 20:25

Pierwsze co to poczytaj http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 1&start=28" onclick="window.open(this.href);return false; tu masz koło http://moto.allegro.pl/kolo-zamachowe-v ... 75543.html" onclick="window.open(this.href);return false; a tu komplet http://moto.allegro.pl/sprzeglo-vw-corr ... 83765.html" onclick="window.open(this.href);return false; do tego potrzeba nowych śrub do zamachu i docisku oraz uszczelniacza-podkowy.Poczytasz pierwszy link oraz ten http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=73716" onclick="window.open(this.href);return false; w tym masz numery uszczelniacza i śrub,zresztą w pierwszym też-i wiesz wszystko.Nie ponosze żadnej odpowiedzialności za wskazane części. :hmm:Shmatan twoje lepsze :grrr:


Powered by www.g-lab.pl stage 1-140KM/320Nm , stage 2-150KM/340Nm ,stage 3-180KM/400Nm ,stage 4-200KM/410Nm
Next step :Volvo S60 D5 185KM/400Nm stage 1 DPF out-210KM/500Nm.

Shmatan
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6972
Rejestracja: sob sie 01, 2009 22:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: Shmatan » ndz wrz 25, 2011 21:41

jaaano, to koło jest z paska - nie podejdzie do mk4



Zablokowany

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 43 gości