Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
		
	 
	
Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.
	Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
			
		
		
			- 
				
								damcio151							
- Mistrz KieroVWnicy
  
- Posty: 9190
- Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
- Lokalizacja: Koszalin
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: damcio151 » pn cze 04, 2007 17:24
			
			
			
			
			grzesiu 1975 pisze:tak o oporniczku wiem tylko musze dopasowac bo na jednym szrpie a znoeu na drugim miga lampeczka od świec i dymi 
czyli masz coś nie tak ....... podłącz pod Vag , może coś pokaże , ja bym obstawiał zabrudzony nastawnik
 
		 
				
		
		 
	 
	
					
		
	
			
		
		
			- 
				
																			 grzesiu 1975
- Nowicjusz
  
- Posty: 10
- Rejestracja: sob cze 02, 2007 17:21
- Lokalizacja: kielce
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: grzesiu 1975 » pn cze 04, 2007 17:29
			
			
			
			
			Wszystko jest ok był na Vag bo jest po remonciku małym obróciło sie kolo zebate na wale korbowym i było po zabiegu.Ale juz jest wszystko nowe i jest ok 
[ Dodano: 04 Cze 2007 17:30 ]
nie miałem czasu ale najwiekszy oporniczek jaki mątowałem to 400 ohm i na tym staneło zobaczymy wiekszy
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								marcin3							
- Ma gadane
  
- Posty: 167
- Rejestracja: pt mar 02, 2007 19:55
- Lokalizacja: SIEMIANOWICE ŚL.
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: marcin3 » pn cze 04, 2007 17:40
			
			
			
			
			Niech mi ktos powie czy do afn-a tez mozna zalozyc opornik.
Chodzi o to czy ktos tego probowal
			
									
									
		
		
				sprzedam sprezyny seryjne - tdi 1,9 97r    GG 3871925  ok 100 zl
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 Gitner
- VW Baron
  
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Gitner » pn cze 04, 2007 20:54
			
			
			
			
			marcin3 pisze:Niech mi ktos powie czy do afn-a tez mozna zalozyc opornik.
Ja dzis zalozylem w A6 AFN, przyspieszenie do setki spadlo o 3s.. Opor ustawiony na 430, mniejsze kopcenie..
Pozdro
Gitner
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								marcin3							
- Ma gadane
  
- Posty: 167
- Rejestracja: pt mar 02, 2007 19:55
- Lokalizacja: SIEMIANOWICE ŚL.
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: marcin3 » pn cze 04, 2007 22:09
			
			
			
			
			A jak dorwac te oporniki z jakis starych urzadzen, skad mam wiedziec jaki ma opor dany opornik,bo chyba sa oznaczane kolorowymi paskami.
			
									
									
		
		
				sprzedam sprezyny seryjne - tdi 1,9 97r    GG 3871925  ok 100 zl
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 Gitner
- VW Baron
  
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Gitner » pn cze 04, 2007 22:10
			
			
			
			
			marcin3 pisze:A jak dorwac te oporniki z jakis starych urzadzen, skad mam wiedziec jaki ma opor dany opornik,bo chyba sa oznaczane kolorowymi paskami.
Zmierz omomierzem, w sklepie nowe grosze kosztuja..
Pozdro
Gitner
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								mikolo							
- Nowicjusz
  
- Posty: 37
- Rejestracja: pt mar 09, 2007 21:56
- Lokalizacja: Wrocław
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: mikolo » śr cze 06, 2007 18:07
			
			
			
			
			Mam problema. Po wlaczeniu opornika gasnie mi silnik. Na postoju testowalem co sie stalo i jak wlacze i silnik zgasnie to jeszcze pare sekund cos tika jak by sie cos przelaczalo. Czy ktos ma jakas rade?? Czy wymienic opornik na nowy ??
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 olek256
- Użytkownik
  
- Posty: 330
- Rejestracja: śr paź 25, 2006 10:49
- Lokalizacja: L-wa
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: olek256 » śr cze 06, 2007 19:34
			
			
			
			
			zwieksz opor opornika i zobacz czy bedzie tez gasna...
			
									
									
		
		
				Nie ma tego dobrego, co by na zle nie wyszlo... 
 
Pan instruktor nauki jazdy :bigok:
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								damcio151							
- Mistrz KieroVWnicy
  
- Posty: 9190
- Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
- Lokalizacja: Koszalin
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: damcio151 » śr cze 06, 2007 19:48
			
			
			
			
			mikolo pisze:Mam problema. Po wlaczeniu opornika gasnie mi silnik. Na postoju testowalem co sie stalo i jak wlacze i silnik zgasnie to jeszcze pare sekund cos tika jak by sie cos przelaczalo. Czy ktos ma jakas rade?? Czy wymienic opornik na nowy ??
1. Jaki masz opornik 

 ( wartość )
2. Sprawdź czy dobrze jest wszystko podłączone
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								mikolo							
- Nowicjusz
  
- Posty: 37
- Rejestracja: pt mar 09, 2007 21:56
- Lokalizacja: Wrocław
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: mikolo » śr cze 06, 2007 22:55
			
			
			
			
			olek256 pisze:zwieksz opor opornika i zobacz czy bedzie tez gasna...
Ja ma regulowana kostke wiec wnioskuje ze sie zepsula bo nie wytrzymala skrajnych warukow w komorze silnika 
 [ Dodano: 06 Cze 2007 23:06 ]
 
[ Dodano: 06 Cze 2007 23:06 ]
damcio151 pisze:1. Jaki masz opornik  ( wartość ) 
2. Sprawdź czy dobrze jest wszystko podłączone
Wartosc ustawiona na 400
wlacznik dziala, kabelki tez siedza dobrze.
Sie zdziwilem jak biore sie za auto do wyprzedzania a tu nagle buuuuuuuuuuu
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								marcin3							
- Ma gadane
  
- Posty: 167
- Rejestracja: pt mar 02, 2007 19:55
- Lokalizacja: SIEMIANOWICE ŚL.
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: marcin3 » czw cze 07, 2007 09:03
			
			
			
			
			Witam a niech mi ktos powie jak podlaczyc pod ten potencjometr kable od wtyczki i  od wlacznika bo sa 3 cypelki w potencjometrze. 
 
 
sprzedam sprezyny seryjne - tdi 1,9 97r    GG 3871925  ok 100 zl
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 olek256
- Użytkownik
  
- Posty: 330
- Rejestracja: śr paź 25, 2006 10:49
- Lokalizacja: L-wa
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: olek256 » czw cze 07, 2007 09:08
			
			
			
			
			marcin3, na 100% bedzie to srodkowy bolec polaczony z ktoryms z zew.mam taki sam ale to musisz sprawdzic miernikiem . pamietaj , przykladasz do srodkowego bolca jeden kabelek od miernika a drugim szukasz podanej wartosci na jednym z zew. miernik ustaw sobie na 2000OHM.
			
													
					Ostatnio zmieniony czw cze 07, 2007 09:09 przez 
olek256, łącznie zmieniany 1 raz.
									
Nie ma tego dobrego, co by na zle nie wyszlo... 
 
Pan instruktor nauki jazdy :bigok:
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 santana13
- Nowicjusz
  
- Posty: 5
- Rejestracja: wt maja 15, 2007 08:44
- Lokalizacja: Myślibórz
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: santana13 » czw cze 07, 2007 12:47
			
			
			
			
			witajcie a do silniczka 2.5 tdi v6  150 kucy -jak podpiąć oporniczek? chodzi mi o kostkę w aucie.
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 matnun
- Nowicjusz
  
- Posty: 13
- Rejestracja: czw sty 25, 2007 12:26
- Lokalizacja: Rzeszów
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: matnun » pn cze 11, 2007 16:09
			
			
			
			
			A czy probował ktoś takiego rozwiązania w silniku w pompowtryskiwaczami?? Jest tam inna wtyczka z mniejsza ilościa kabli, ale w tym niemieckim artykule jest cos opisane odnasie PD. Tylko moj niemiecki jest na niezbyt wysokim poziomie i nie bardzo rozumie...
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
			
	
		
	
	
	
		Kto jest online
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości