Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
		
	 
	
Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.
	Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
			
		
		
			- 
				
								damcio151							
- Mistrz KieroVWnicy
  
- Posty: 9190
- Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
- Lokalizacja: Koszalin
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: damcio151 » wt kwie 03, 2007 21:55
			
			
			
			
			myslałem tez o wymianie turbiny ale nie wiem czy jest to opłacalne?
tak 

 
		 
				
		
		 
	 
	
					
		
	
			
		
		
			- 
				
								Adamm							
- V.I.P.
  
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Adamm » wt kwie 03, 2007 22:46
			
			
			
			
			dziechu pisze:Adamm pisze:a ja po raz kolejny ostrzegam zejezdzenie non stop / czesto / lub przy zimnym silniku moze niekorzystnie wplywac na zywotnosc 
A wogole czeste jezdzenie autem niekorzystnie wplywa na zywotnosc silnika 

 
nie mowimy o nsturalnym zuzywaniu sie silnika, po co Ci opornik ustaw nastawnikiem dawke 1mg i zobacz jak auto smiga ;p
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM??  --> napisz do mnie 
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								damcio151							
- Mistrz KieroVWnicy
  
- Posty: 9190
- Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
- Lokalizacja: Koszalin
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: damcio151 » wt kwie 03, 2007 22:47
			
			
			
			
			Adamm pisze:nie mowimy o nsturalnym zuzywaniu sie silnika, po co Ci opornik ustaw nastawnikiem dawke 1mg i zobacz jak auto smiga ;p
ale opornikiem to zwiększysz dawkę na chwile , a nastawnikiem na stałe 

 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								dziechu							
- Forum Master
  
- Posty: 1119
- Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
- Lokalizacja: Śląsk
- Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
- Silnik: 1Z
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: dziechu » wt kwie 03, 2007 23:15
			
			
			
			
			Adamm pisze:po co Ci opornik ustaw nastawnikiem dawke 1mg i zobacz jak auto smiga 
A o tym juz byla rozmowa. Mozesz nastawnikiem zwiekszyc dawke startowa, ale w miare wzrostu, dawka zbliza sie do zadanej w/g mapy. Opornik natomiast oszukuje proporcjonalnie w calym zakresie. Najlepiej byloby z kolei gdyby wlasnie w dolnym zakresie dawki pozostawaly bez zmian, a w gornym byly powiekszone.
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 olek256
- Użytkownik
  
- Posty: 330
- Rejestracja: śr paź 25, 2006 10:49
- Lokalizacja: L-wa
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: olek256 » czw kwie 05, 2007 08:38
			
			
			
			
			pwiedzy ze jade sobie na autostradzie.mam wylaczony opornik. powiedzmy ze dochodze do 190km/h i dalej juz nie chce isc. czy moge wtedy wlaczyc opornik? Jak dlugo moge na nim jechac?
Generalnie chodzi mi o to ze jak dlugo mozna jednorazowo jezdzic z wlaczonym opornikiem w zakresiie 3000-4500obr? Jak czesto moge to powtarzac?
			
									
									
		
		
				Nie ma tego dobrego, co by na zle nie wyszlo... 
 
Pan instruktor nauki jazdy :bigok:
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 Gitner
- VW Baron
  
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Gitner » czw kwie 05, 2007 09:04
			
			
			
			
			Elooo powiem Wam ze kumpel z forum zarzucil opornik rowniez do ECU, wg jego relacji turbo ciagnie lepiej.. Wkrotce hamownia i mysle ze z wykresem sie wypowie..
Pozdro
Gitner
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								cowboy							
- V.I.P.
  
- Posty: 7253
- Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
- Lokalizacja: Warszawa
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: cowboy » czw kwie 05, 2007 09:34
			
			
			
			
			Gitner pisze:powiem Wam ze kumpel z forum zarzucil opornik rowniez do ECU
ten co MAP sensor do 2500 mBar 
 
ciekaw jestem wyniku...
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								damcio151							
- Mistrz KieroVWnicy
  
- Posty: 9190
- Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
- Lokalizacja: Koszalin
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: damcio151 » czw kwie 05, 2007 11:31
			
			
			
			
			Gitner pisze:zarzucil opornik rowniez do ECU, wg jego relacji turbo ciagnie lepiej.
też musze nad tym pomyśleć , ale ja chyba nie mam "tego" ECU 
 
pozdrawiam
damcio151
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								cowboy							
- V.I.P.
  
- Posty: 7253
- Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
- Lokalizacja: Warszawa
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: cowboy » czw kwie 05, 2007 11:32
			
			
			
			
			Gitner, jaki opornik wrzucił ? +100 czy + 200 mBar?
jak ma regulowany na pompie to moze dodać jeszcze troche koksu do granicy dymienia
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 tdisiek
- Nowicjusz
  
- Posty: 2
- Rejestracja: czw kwie 05, 2007 12:41
- Lokalizacja: wschowa
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: tdisiek » czw kwie 05, 2007 12:50
			
			
			
			
			mam pytanko. temperatura w moim tdi dochodzi tylko do 70stopni"tak pokazuje wskaznik"
czy to jest normalne bo skala na wskazniku zaczyna si od 70 stopni?
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								cowboy							
- V.I.P.
  
- Posty: 7253
- Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
- Lokalizacja: Warszawa
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: cowboy » czw kwie 05, 2007 12:57
			
			
			
			
			tdisiek pisze:temperatura w moim tdi dochodzi tylko do 70stopni"tak pokazuje wskaznik" 
wymień termostat (jeśli idzie cały czas na duzy obieg) albo czujnik temperatury
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 tdisiek
- Nowicjusz
  
- Posty: 2
- Rejestracja: czw kwie 05, 2007 12:41
- Lokalizacja: wschowa
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: tdisiek » czw kwie 05, 2007 13:01
			
			
			
			
			wydaje mi sie ze termostat jest ok bo w zimie bardzo ladnie grzal tylko temperatura na wskazniku mi sie nie podnosila czy mozesz mi przyblizyc miejsce w ktorym znajduje sie czujnik temp.
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								cowboy							
- V.I.P.
  
- Posty: 7253
- Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
- Lokalizacja: Warszawa
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: cowboy » czw kwie 05, 2007 13:20
			
			
			
			
			tdisiek pisze:mozesz mi przyblizyc miejsce w ktorym znajduje sie czujnik temp.
w króćcu przy głowicy - w miejscu gdzie wychodzi rura do chłodnicy
nie rób OT - użyj opcji szukam - temat wałkowany wielokrotnie
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								jacekr							
- Nowicjusz
  
- Posty: 4
- Rejestracja: pt mar 02, 2007 12:44
- Lokalizacja: Białystok
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: jacekr » czw kwie 05, 2007 13:49
			
			
			
			
			tdisiek pisze:wydaje mi sie ze termostat jest ok bo w zimie bardzo ladnie grzal tylko temperatura na wskazniku mi sie nie podnosila czy mozesz mi przyblizyc miejsce w ktorym znajduje sie czujnik temp.
W moim Pasku Był ten sam objaw.Ogrzewanie działało ok. ale temperatura dochodziła tylko max. do 70 C.Po wymianie termostatu bez problemu jest 90c. Koszt termostatu w  INTERKARSIE to ok.30zŁ
PASSAT B4 1.9 TDI+R
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
			
	
		
	
	
	
		Kto jest online
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości