[MK3] Problem z immo po wymiana ECU na 16 bit.

Wszystko o sterownikach silnika. Standalone, komputery oryginalne, itp...

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
VW_seller
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2625
Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
Lokalizacja: okolice kutna

[MK3] Problem z immo po wymiana ECU na 16 bit.

Post autor: VW_seller » śr sty 28, 2015 00:23

gg to 8bit z tego co wiem


naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv

skalim1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: pn sty 26, 2015 22:30

[MK3] Problem z immo po wymiana ECU na 16 bit.

Post autor: skalim1 » czw lut 12, 2015 14:07

GG 16bit. A jeśli chodzi o sterowniki 16bit 028906021 stosowane w Audi i Seatach, w tych samych silnikach co VW, można je stosować pod VW? Nie ma przeciwwskazań? Nie będzie błędów?



Awatar użytkownika
VW_seller
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2625
Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
Lokalizacja: okolice kutna

[MK3] Problem z immo po wymiana ECU na 16 bit.

Post autor: VW_seller » czw lut 12, 2015 16:43

z audi do vw golfa 3 ,seata skody itp z silnikami ahu 1z działac działają ale są rózne błedy na vagu i rózne cuda sie dzieją . co innego z passata b5 do audi b5 o tych samych nr sterownika tu wszystko pasuje zamiennie tylko immo trzeba za adoptowac i działą.


naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv

drunk_bear
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: pn mar 19, 2007 21:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

[MK3] Problem z immo po wymiana ECU na 16 bit.

Post autor: drunk_bear » wt maja 19, 2015 12:52

Czy da się zrobić tak aby posiadać 2 sztuki ECU aby działały z tym samym IMO tak żeby móc je podmieniać bez konieczności adaptowania go? Kopiując wsad z mapami ze starego ECU do nowego nadal będę potrzebował adaptować go z IMO za każdym razem jak podmienię ECU? Oczywiście mówię o takich samych ECU, z tymi samymi numerami.



Awatar użytkownika
VW_seller
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2625
Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
Lokalizacja: okolice kutna

[MK3] Problem z immo po wymiana ECU na 16 bit.

Post autor: VW_seller » śr maja 20, 2015 15:30

drunk_bear pisze:Kopiując wsad z mapami ze starego ECU do nowego nadal będę potrzebował adaptować go z IMO za każdym razem jak podmienię ECU?
tak za każdym razem trzeba .nie ma innej opcji


naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv

Awatar użytkownika
DjExit
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 197
Rejestracja: śr kwie 28, 2010 11:45
Lokalizacja: Wałbrzych

Re: [MK3] Problem z immo po wymiana ECU na 16 bit.

Post autor: DjExit » śr maja 20, 2015 21:39

drunk_bear pisze:Czy da się zrobić tak aby posiadać 2 sztuki ECU aby działały z tym samym IMO tak żeby móc je podmieniać bez konieczności adaptowania go? Kopiując wsad z mapami ze starego ECU do nowego nadal będę potrzebował adaptować go z IMO za każdym razem jak podmienię ECU? Oczywiście mówię o takich samych ECU, z tymi samymi numerami.
A w jakim celu chcesz tak robić?


VW Golf MK3 TDI Pink Floyd 1Z++ 125KM/300Nm ---> VW Golf MK4 TDI Highline ARL (194KM 433Nm) Stage :satan: ---> ARL + GTB2060VKLR (247KM 508Nm) Stage :satan: :satan: ---> ARL + GTB2265VKLR + HF100 + Świątek + Big FMIC + Straight Pipe 3" = 320KM, 650Nm Stage: :satan: :satan: :satan: ---> Pewnie autokasacja

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=559688

drunk_bear
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: pn mar 19, 2007 21:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

[MK3] Problem z immo po wymiana ECU na 16 bit.

Post autor: drunk_bear » czw maja 21, 2015 11:00

Chcę na początku trochę podrasować silniczek, potem jakieś większe przeróbki i myślałem że będę robił w ten sposób, że wkładam ECU sprawdzam jak jeździ po wgraniu map, potem biorę ponownie do poprawek a na ten czas podłączam stary. Jeden chcę mieć nie ruszony, że jak coś się nie uda to nie będzie stresu. Oczywiście mógłbym to robić nie wyciągając go z auta ale chyba bezpieczniej na stole.



Awatar użytkownika
VW_seller
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2625
Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
Lokalizacja: okolice kutna

[MK3] Problem z immo po wymiana ECU na 16 bit.

Post autor: VW_seller » czw maja 21, 2015 12:10

drunk_bear pisze:że jak coś się nie uda to nie będzie stresu.
no nie wiem ,jak ci korby bokiem wyjdą czy coś to będzie duży stres.
drunk_bear pisze:Oczywiście mógłbym to robić nie wyciągając go z auta ale chyba bezpieczniej na stole.
to się zdecyduj o co ci chodzi. zrób przejsciowke z kabli na 2 ecu jak ci sie chce i mozesz sobie to przełaczac guzikiem :helm:


naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv

drunk_bear
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: pn mar 19, 2007 21:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

[MK3] Problem z immo po wymiana ECU na 16 bit.

Post autor: drunk_bear » czw maja 21, 2015 23:23

Chodziło mi o samo wgrywanie map. Robiąc to w aucie jest podobno większa szansa uwalenia sterownika więc wolałbym robić to na stole. Dlatego chciałem brać go do chałupy i na ten czas wkładać drugi sterownik. Ale jak za każdym razem trzeba robić adaptację to mija się to z celem.



Awatar użytkownika
DjExit
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 197
Rejestracja: śr kwie 28, 2010 11:45
Lokalizacja: Wałbrzych

[MK3] Problem z immo po wymiana ECU na 16 bit.

Post autor: DjExit » pt maja 22, 2015 09:16

Powiem tak, ja osobiście woziłem ECU w podszybiu niczym nie zamocowany i z rozkręconą obudową po to właśnie że podjeżdżałem do garażu, szybko mogłem go wyjąć (na kablach) i wyciągać pamięci z podstawek, programować, szybko wsadzić spowrotem i testować. A w razie "w" woziłem w woreczku strunowym ze sobą oryginalne kostki z oryginalnym programem i to mogłem w razie czego podmienić.


VW Golf MK3 TDI Pink Floyd 1Z++ 125KM/300Nm ---> VW Golf MK4 TDI Highline ARL (194KM 433Nm) Stage :satan: ---> ARL + GTB2060VKLR (247KM 508Nm) Stage :satan: :satan: ---> ARL + GTB2265VKLR + HF100 + Świątek + Big FMIC + Straight Pipe 3" = 320KM, 650Nm Stage: :satan: :satan: :satan: ---> Pewnie autokasacja

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=559688

skalim1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: pn sty 26, 2015 22:30

[MK3] Problem z immo po wymiana ECU na 16 bit.

Post autor: skalim1 » pn cze 01, 2015 21:15

Jak wygląda kwestia wsadzenia ECU 16bit do auta w którym immo nie było? Jak trzeba je dezaktywować? W VAGu przez KKL czy bezpośrednio w eepromie przez wiolsa?



zgredd
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 523
Rejestracja: ndz mar 08, 2009 01:27
Lokalizacja: Oborniki Śląśkie

[MK3] Problem z immo po wymiana ECU na 16 bit.

Post autor: zgredd » czw cze 04, 2015 04:45

Bezpośrednio w ee-promie.



Awatar użytkownika
machul333
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 292
Rejestracja: ndz lip 20, 2014 10:36

[MK3] Problem z immo po wymiana ECU na 16 bit.

Post autor: machul333 » ndz cze 07, 2015 23:04

A może ktoś powiedzieć co może być źle jak nie można wykonać procedury adaptacji , Wszystko robię według instrukcji na 1 stronie , błedów brak ale dalej brak reakcji . Wkładam starą puszkę i dalej na niej pracuje choć nie powinien



Awatar użytkownika
mimax
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 357
Rejestracja: wt lut 02, 2010 19:41
Lokalizacja: Lublin

[MK3] Problem z immo po wymiana ECU na 16 bit.

Post autor: mimax » wt wrz 06, 2016 10:42

Odgrzewam kotleta mam to samo złożyłem drugi sterownik chce zaadaptować .W instrukcji adaptacji piszecie :
- Łączymy się z Immobilizerem (25)
- Adaptacja (10)
- Kanał 00 wartość 0 (domyślna)
- Testujemy, jak nie wywali żadnego "Ale" to Zapisujemy (i tu jest właśnie u mnie problem nie podswietla mi opcji testuj ,to tak ma być?czy coś mam nie tak?)
ObrazekObrazekTo mój ecu 16 bit
Obrazek


Kupie Spoiler dachowy Combi, Daszek, Volkswagen Golf III kombi i dostawkę klapy zderzaka tylnego tu link do zdjęcia
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b47cfd447337c62c.html

ODPOWIEDZ

Wróć do „ECU forum”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość