Witam jakiś czas temu kupiłem cały "swap" silnik skrzynia oski wiązka komp zegary stacyjka kluczyk wszystkie te pierdoły żeby wsadzić to do mk1...
Czy ktoś może mi podpowiedzieć czy ten silnik można odpalić na innym osprzęcie np. z AEB z chipem na 180 km czy to nie ma sensu... bo chodzi mi o to że ten silnik fajnie że ma 180 a nie 150 w serii ale tego ustrojstwa jest za duuużo przy nim że po co mi te 2 sondy i tyle tego a nawet komp w AEB to ma tyle pinów co RP (hehe) Wiem że przepustnica jest elektroniczna i też bym musiał zmienić , AUQ ma smienne fazy rozrządu sterowane elektrycznym zaworem i czy ten silnik do mk1 wogóle wkładać...
wszelkie propozycje mile widziane... czy to się wogóle opłąca
ECU w 1,8T AUQ golf mk1
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 53
- Rejestracja: czw gru 27, 2007 21:52
- Lokalizacja: KONIN/GENOWEFA
- Kontakt:
ECU w 1,8T AUQ golf mk1
Można odpalić na innym osprzęcie ale po co ? w tym przypadku masz wszystko co najlepsze do swapa w mk1 niema sensu tego zamieniać masz ,mapsensor ,sąde szerokopasmową w AEB tego nie ma ,jest to najlepszy osprzęt 1,8T ma wiele zalet .
-
- Nowicjusz
- Posty: 36
- Rejestracja: pt kwie 27, 2007 11:50
- Lokalizacja: Wiedeń
ECU w 1,8T AUQ golf mk1
Swapuje taki motor do MK2 i odpaliem go tydzien temu (robilem wszystko sam z lekka pomoca brata )
Mam nie zdjete immo i auto gasnie po ok sekundzie . Nie podpialem gazu , map sensora , licznikow i kilku inych gratow
bo wiazka pocieta zdrowo i rece opadaly od tej calej plataniny
Mialem juz to oddac komus co siedzi w temacie , ale uparlem sie i sam to skladam
Jak chcesz schematy elektryki itp to pisz na pw
Kolega waski00 ma racje , cala ta elektronika pomaga bardzo dobrze zdjagnozowac i podniesc dosc konkretnie moc
Mam nie zdjete immo i auto gasnie po ok sekundzie . Nie podpialem gazu , map sensora , licznikow i kilku inych gratow
bo wiazka pocieta zdrowo i rece opadaly od tej calej plataniny
Mialem juz to oddac komus co siedzi w temacie , ale uparlem sie i sam to skladam
Jak chcesz schematy elektryki itp to pisz na pw
Kolega waski00 ma racje , cala ta elektronika pomaga bardzo dobrze zdjagnozowac i podniesc dosc konkretnie moc
Bezel 2010
ECU w 1,8T AUQ golf mk1
AUQ , AUM, BAM to najlepsze stery , lepsze sa tylko z numerem 909 bo szybsze
jak masz problem z IMMO to slij ecu do mnie.
jak masz problem z IMMO to slij ecu do mnie.
DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
-
- Nowicjusz
- Posty: 36
- Rejestracja: pt kwie 27, 2007 11:50
- Lokalizacja: Wiedeń
ECU w 1,8T AUQ golf mk1
Immo i tak trzeba będzie ściągnąć (plus unieszkodliwić drugą sonde ), ale kiedyś kupiłem emulator na aledrogo i pasuje go chociaż sprawdzić czy działa
Emulator podobno blokuje linie komunikacyjną , nie ma wtedy dziagnozy i ogólnie nie jest to dobre rozwiązanie
Auta nie mam przy sobie i ogólnie cieżko z czasem , nie idę na łatwizne staram się robić sam ale i tak kiedyś auto przyjedzie do Czechowic na konkretne mody
Emulator podobno blokuje linie komunikacyjną , nie ma wtedy dziagnozy i ogólnie nie jest to dobre rozwiązanie
Auta nie mam przy sobie i ogólnie cieżko z czasem , nie idę na łatwizne staram się robić sam ale i tak kiedyś auto przyjedzie do Czechowic na konkretne mody
Bezel 2010
-
- Nowicjusz
- Posty: 36
- Rejestracja: pt kwie 27, 2007 11:50
- Lokalizacja: Wiedeń
ECU w 1,8T AUQ golf mk1
Immo zrobione auto chodzi na wolnych obrotach , jeszcze drugą sonde trzeba zwalczyć .
Powstal problem z potencjometrem gazu (silnik nie reaguje na gaz)ale to akurat małe piwo.
Cięższa sprawa z Map sensorem , gdzie i jak ma być prawidłowo zamontowany bo z różnymi opiniami się spotkałem.
Najlepiej chyba dać go przed samym kolektorem ssącym i podobno musi być w poziomie
Jak ktoś to przerabiał osobiście to proszę o radę
Powstal problem z potencjometrem gazu (silnik nie reaguje na gaz)ale to akurat małe piwo.
Cięższa sprawa z Map sensorem , gdzie i jak ma być prawidłowo zamontowany bo z różnymi opiniami się spotkałem.
Najlepiej chyba dać go przed samym kolektorem ssącym i podobno musi być w poziomie
Jak ktoś to przerabiał osobiście to proszę o radę
Bezel 2010
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości