Komputer 2,8 2,9 VR6 po 95 roku

Wszystko o sterownikach silnika. Standalone, komputery oryginalne, itp...

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Komputer 2,8 2,9 VR6 po 95 roku

Post autor: TAZ » wt maja 19, 2009 17:04

Jak w temacie. Komp nie daje mi po przekręceniu kluczyka masy na przekaźnik pompy paliwa. Co z tym zrobić, czy da się skąd indziej wziąć skąd indziej tą masę ?? Nie mam zamiaru grzebać w kompie i szukać zimnych lutów czy czegoś w tym stylu.



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » wt maja 19, 2009 20:26

da sie włożyć inny przekaźnik i pompa działa cały czas przy włączonym zapłonie ale wtedy błędy wywala no i pompa więcej dostaje



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » wt maja 19, 2009 20:44

A jak groźne to błędy i który dać przekaźnik bo auto na majówkę trzeba wyszykować, a po majówce się kompa wyjmie i zrobi. Wszystko działa tylko tego sygnału masowego nie daje na przekaźnik pompy.



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » wt maja 19, 2009 21:36

No błąd wyskoczy na VAGu, że przekaźnik pompy nie działa, nr z głowy nie pamiętam. Przed usunięciem imo też tak było??



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » wt maja 19, 2009 22:09

Też tak było, jakby było inaczej to bym oddał kompa magikowi żeby poprawił.



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » wt maja 26, 2009 08:20

Żeby ECU nie sypało błędami można zrobić proste obejście. Wkładasz przekaźnik do skrzynki (oryginał oczywiscie) w górne mocowania. Styki główne włączasz w obwód pompy a pomocnicze między masę a + po stacyjce. Wtedy pompa będzie chodzic cały czas po przekręceniu kluczyka, a ECU nie będzie sypało błędami.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

ODPOWIEDZ

Wróć do „ECU forum”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości