MegaSquirt w 9A

Wszystko o sterownikach silnika. Standalone, komputery oryginalne, itp...

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
qbejs
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 216
Rejestracja: wt paź 31, 2006 11:47
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Kontakt:

MegaSquirt w 9A

Post autor: qbejs » wt sie 26, 2008 09:34

Siema !

Planuje zakup MS'a do 9A turbo i tu mam do Was pytanie, jaki najlepiej wybrać, o co rozbudować żeby się to jak najlepiej sprawowało i dało ogarnąć fajnie silnik turbo.

[ Dodano: 27 Sie 2008 10:50 ]
i jak nikt nic nie wie ? :chytry:


VW Corrado 2.0 16V@GT2871r || www.shineclinic.pl -> Detaling, Valeting, Smart Repair, Zmiana koloru PlastDip !
Obrazek

Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » pn wrz 01, 2008 08:26

MS I v3 PCB + rozbudowa o kontroler szerokopasmowej sondy i wystarczy,

dalsze mody to dołożenie 60-2 na wał + czujnik indukcyjny lub hall + wasted spark i rezygnacja z aparatu zapłonowego.

[ Dodano: Pon Paź 06, 2008 8:30 am ]
mam działajace MSns z fakersa jak chcesz
cena wywaoławcza 1100zł - wersja pod wasted spark.


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

Awatar użytkownika
jendrula
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 93
Rejestracja: wt sty 23, 2007 21:08
Lokalizacja: VAG osoVWa

Post autor: jendrula » śr wrz 16, 2009 15:30

Podłącze się pod temat

a co jest potrzebne do sterowania ITB w 9A

najlepiej od A do Z ponieważ nie jestem tak obeznany

z góry dzięki



tjwasiak
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 579
Rejestracja: sob paź 20, 2007 23:39
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tjwasiak » ndz wrz 20, 2009 02:59

Szczerze mówiąc, to nie wiem dlaczego ITB ma od razu kończyć się standalone'm...



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » pn wrz 21, 2009 22:32

Może dlatego że praktycznie niewykonalne jest połączenie KE-Motronica i ITB :chytry:



Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » pt wrz 25, 2009 23:22

tjwasiak pisze:Szczerze mówiąc, to nie wiem dlaczego ITB ma od razu kończyć się standalone'm...
może kończyć się każdym ecu działającym na a-N , np. takim jak każdy jedno-punkt z VW , pytanie jest tylko kto to ustawi w miarę szybko i tanio ?


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

Awatar użytkownika
Wujek Piasek
Ziomek
Ziomek
Posty: 304
Rejestracja: wt wrz 07, 2010 20:55
Lokalizacja: Boguszów-Gorce
Kontakt:

MegaSquirt w 9A

Post autor: Wujek Piasek » ndz maja 29, 2011 17:44

W sumie też się podepnę... słabo ogarniam temat, więc potrzebuje korepetycji :pub: chcę do 2.0 16V wrzucić gaźniki z R1i właśnie co z zapłonem? skoro wywalam wtrysk, to kompa też, a co z przyspieszaczem zapłonu? w RP-ku miałem ten podciśnieniowy, a w tej 16-tce słyszałem, że komputer tym operuje... jak to w końcu jest i jak to ogarnąć?


Moj sleep'er Mk2 VR6 : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=428066" onclick="window.open(this.href);return false; ;) --> BYŁ
Moja Jetta A2 Coupe w brązie : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=533072" onclick="window.open(this.href);return false;

Obrazek

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

MegaSquirt w 9A

Post autor: toffic » ndz maja 29, 2011 18:42

ori moduł z 1.8 16V możesz użyć



Awatar użytkownika
Wujek Piasek
Ziomek
Ziomek
Posty: 304
Rejestracja: wt wrz 07, 2010 20:55
Lokalizacja: Boguszów-Gorce
Kontakt:

MegaSquirt w 9A

Post autor: Wujek Piasek » ndz maja 29, 2011 20:39

i jak to spiąć do siebie? do czego mam ten moguł podpiąć?


Moj sleep'er Mk2 VR6 : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=428066" onclick="window.open(this.href);return false; ;) --> BYŁ
Moja Jetta A2 Coupe w brązie : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=533072" onclick="window.open(this.href);return false;

Obrazek

Awatar użytkownika
Wujek Piasek
Ziomek
Ziomek
Posty: 304
Rejestracja: wt wrz 07, 2010 20:55
Lokalizacja: Boguszów-Gorce
Kontakt:

MegaSquirt w 9A

Post autor: Wujek Piasek » pn maja 30, 2011 16:45

poprawka... już ogarniam :grin: :pub:


Moj sleep'er Mk2 VR6 : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=428066" onclick="window.open(this.href);return false; ;) --> BYŁ
Moja Jetta A2 Coupe w brązie : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=533072" onclick="window.open(this.href);return false;

Obrazek

Awatar użytkownika
qbejs
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 216
Rejestracja: wt paź 31, 2006 11:47
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Kontakt:

MegaSquirt w 9A

Post autor: qbejs » pn sie 01, 2011 11:03

A to ja mam pytanie o czujnik położenia wału. Czy do 9A podjedzie czujnik montowany w obudowie uszczelnienia wału po stronie zamachu, taki jak w nowszych VW np. silnikach FSI ? Chodzi mi o to czy montażowo to da radę bo elektronicznie to jest 60-2 z hallem także każdy SA sobie poradzi.


VW Corrado 2.0 16V@GT2871r || www.shineclinic.pl -> Detaling, Valeting, Smart Repair, Zmiana koloru PlastDip !
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „ECU forum”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość