[MK3] Problem z immo po wymiana ECU na 16 bit.
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- VW_seller
 - VWGolf.pl Killer

 - Posty: 2625
 - Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
 - Lokalizacja: okolice kutna
 
[MK3] Problem z immo po wymiana ECU na 16 bit.
gg to 8bit z tego co wiem
			
									
									naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv
						[MK3] Problem z immo po wymiana ECU na 16 bit.
GG 16bit. A jeśli chodzi o sterowniki 16bit 028906021 stosowane w Audi i Seatach, w tych samych silnikach co VW, można je stosować pod VW? Nie ma przeciwwskazań? Nie będzie błędów?
			
									
									- VW_seller
 - VWGolf.pl Killer

 - Posty: 2625
 - Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
 - Lokalizacja: okolice kutna
 
[MK3] Problem z immo po wymiana ECU na 16 bit.
z audi do vw golfa 3 ,seata skody itp z silnikami ahu 1z działac działają ale są rózne błedy na vagu i rózne cuda sie dzieją . co innego z passata b5 do audi b5 o tych samych nr sterownika tu wszystko pasuje zamiennie tylko immo trzeba za adoptowac i działą.
			
									
									naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv
						- 
				drunk_bear
 - Nowicjusz

 - Posty: 34
 - Rejestracja: pn mar 19, 2007 21:48
 - Lokalizacja: Warszawa
 - Kontakt:
 
[MK3] Problem z immo po wymiana ECU na 16 bit.
Czy da się zrobić tak aby posiadać 2 sztuki ECU aby działały z tym samym IMO tak żeby móc je podmieniać bez konieczności adaptowania go? Kopiując wsad z mapami ze starego ECU do nowego nadal będę potrzebował adaptować go z IMO za każdym razem jak podmienię ECU? Oczywiście mówię o takich samych ECU, z tymi samymi numerami.
			
									
									- VW_seller
 - VWGolf.pl Killer

 - Posty: 2625
 - Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
 - Lokalizacja: okolice kutna
 
[MK3] Problem z immo po wymiana ECU na 16 bit.
tak za każdym razem trzeba .nie ma innej opcjidrunk_bear pisze:Kopiując wsad z mapami ze starego ECU do nowego nadal będę potrzebował adaptować go z IMO za każdym razem jak podmienię ECU?
naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv
						Re: [MK3] Problem z immo po wymiana ECU na 16 bit.
A w jakim celu chcesz tak robić?drunk_bear pisze:Czy da się zrobić tak aby posiadać 2 sztuki ECU aby działały z tym samym IMO tak żeby móc je podmieniać bez konieczności adaptowania go? Kopiując wsad z mapami ze starego ECU do nowego nadal będę potrzebował adaptować go z IMO za każdym razem jak podmienię ECU? Oczywiście mówię o takich samych ECU, z tymi samymi numerami.
VW Golf MK3 TDI Pink Floyd 1Z++ 125KM/300Nm ---> VW Golf MK4 TDI Highline ARL (194KM 433Nm) Stage 
 ---> ARL + GTB2060VKLR (247KM 508Nm)  Stage 
 
 ---> ARL + GTB2265VKLR + HF100 + Świątek + Big FMIC + Straight Pipe 3" = 320KM, 650Nm Stage: 
 
 
 ---> Pewnie autokasacja
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=559688
						http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=559688
- 
				drunk_bear
 - Nowicjusz

 - Posty: 34
 - Rejestracja: pn mar 19, 2007 21:48
 - Lokalizacja: Warszawa
 - Kontakt:
 
[MK3] Problem z immo po wymiana ECU na 16 bit.
Chcę na początku trochę podrasować silniczek, potem jakieś większe przeróbki i myślałem że będę robił w ten sposób, że wkładam ECU sprawdzam jak jeździ po wgraniu map, potem biorę ponownie do poprawek a na ten czas podłączam stary. Jeden chcę mieć nie ruszony, że jak coś się nie uda to nie będzie stresu. Oczywiście mógłbym to robić nie wyciągając go z auta ale chyba bezpieczniej na stole.
			
									
									- VW_seller
 - VWGolf.pl Killer

 - Posty: 2625
 - Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
 - Lokalizacja: okolice kutna
 
[MK3] Problem z immo po wymiana ECU na 16 bit.
no nie wiem ,jak ci korby bokiem wyjdą czy coś to będzie duży stres.drunk_bear pisze:że jak coś się nie uda to nie będzie stresu.
to się zdecyduj o co ci chodzi. zrób przejsciowke z kabli na 2 ecu jak ci sie chce i mozesz sobie to przełaczac guzikiemdrunk_bear pisze:Oczywiście mógłbym to robić nie wyciągając go z auta ale chyba bezpieczniej na stole.
naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv
						- 
				drunk_bear
 - Nowicjusz

 - Posty: 34
 - Rejestracja: pn mar 19, 2007 21:48
 - Lokalizacja: Warszawa
 - Kontakt:
 
[MK3] Problem z immo po wymiana ECU na 16 bit.
Chodziło mi o samo wgrywanie map. Robiąc to w aucie jest podobno większa szansa uwalenia sterownika więc wolałbym robić to na stole. Dlatego chciałem brać go do chałupy i na ten czas wkładać drugi sterownik. Ale jak za każdym razem trzeba robić adaptację to mija się to z celem.
			
									
									[MK3] Problem z immo po wymiana ECU na 16 bit.
Powiem tak, ja osobiście woziłem ECU w podszybiu niczym nie zamocowany i z rozkręconą obudową po to właśnie że podjeżdżałem do garażu, szybko mogłem go wyjąć (na kablach) i wyciągać pamięci z podstawek, programować, szybko wsadzić spowrotem i testować. A w razie "w" woziłem w woreczku strunowym ze sobą oryginalne kostki z oryginalnym programem i to mogłem w razie czego podmienić.
			
									
									VW Golf MK3 TDI Pink Floyd 1Z++ 125KM/300Nm ---> VW Golf MK4 TDI Highline ARL (194KM 433Nm) Stage 
 ---> ARL + GTB2060VKLR (247KM 508Nm)  Stage 
 
 ---> ARL + GTB2265VKLR + HF100 + Świątek + Big FMIC + Straight Pipe 3" = 320KM, 650Nm Stage: 
 
 
 ---> Pewnie autokasacja
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=559688
						http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=559688
[MK3] Problem z immo po wymiana ECU na 16 bit.
Jak wygląda kwestia wsadzenia ECU 16bit do auta w którym immo nie było? Jak trzeba je dezaktywować? W VAGu przez KKL czy bezpośrednio w eepromie przez wiolsa?
			
									
									[MK3] Problem z immo po wymiana ECU na 16 bit.
A może ktoś powiedzieć co może być źle jak nie można wykonać procedury adaptacji , Wszystko robię według  instrukcji na 1 stronie , błedów brak ale dalej brak reakcji . Wkładam starą puszkę i dalej na niej pracuje choć nie powinien
			
									
									[MK3] Problem z immo po wymiana ECU na 16 bit.
Odgrzewam kotleta mam to samo złożyłem drugi sterownik chce zaadaptować  .W instrukcji adaptacji piszecie :
- Łączymy się z Immobilizerem (25)
- Adaptacja (10)
- Kanał 00 wartość 0 (domyślna)
- Testujemy, jak nie wywali żadnego "Ale" to Zapisujemy (i tu jest właśnie u mnie problem nie podswietla mi opcji testuj ,to tak ma być?czy coś mam nie tak?)

To mój ecu 16 bit

			
									
									- Łączymy się z Immobilizerem (25)
- Adaptacja (10)
- Kanał 00 wartość 0 (domyślna)
- Testujemy, jak nie wywali żadnego "Ale" to Zapisujemy (i tu jest właśnie u mnie problem nie podswietla mi opcji testuj ,to tak ma być?czy coś mam nie tak?)

To mój ecu 16 bit
Kupie Spoiler dachowy Combi, Daszek, Volkswagen Golf III kombi i dostawkę klapy zderzaka tylnego tu link do zdjęcia
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b47cfd447337c62c.html
						http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b47cfd447337c62c.html
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości

