[mk4] Prośba o ocenę logów 1.8t AUM

Wszelakie info dotyczące diagnostyki,takie jak np.oceny logów itp.

Moderatorzy: italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Dragoosek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: pn lis 19, 2018 21:28

[mk4] Prośba o ocenę logów 1.8t AUM

Post autor: Dragoosek » sob wrz 04, 2021 12:41

Witam, zwracam się z prośbą o pomoc w rozwiązaniu problemu z moim autem.
Co prawda nie jest to golf, ale bliźniaczy model a3 8l. Poszukuję rozwiązania problemu tutaj, gdyż na innym forum nie dostałem odpowiedzi.

Dokładniejsza specyfikacja:
Audi a3 8l 1.8t AUM 2001rok, najprawdopodobniej seria, tak wygląda numer VAG: 06A 906 032 FC
Przebieg ok 290 tysięcy, skrzynia manualna.
Jestem raczej początkującym w diagnostyce i naprawie, dlatego postaram się jak najbardziej szczegółowo określić mój problem i dołączyć wiele materiałów diagnostycznych.


Opis problemu:
1.Odczuwalne w pojeździe falowanie obrotów na ssaniu
2.Lekkie falowanie na rozgrzanym silniku (Vag nie widzi falowania)
3.lekkie przerwy w gazie w trakcie ostrzejszego przyśpieszania(główny problem)

Błędy towarzyszące:
17511 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S1: Performance too Low
P1103 - 35-10 - - - Intermittent błąd stale powracający
Przed pojawieniem się błędu, problem nr 3 nie występował.


Rozpocząłem diagnostykę sondy lambda, tej pierwszej, przed katalizatorem 6 pinową (mam nadzieje, że o tą chodzi)
1.Oporność grzałki we wtyczce 3-4 pin 3.9Ω
2.Oporność na pinach we wtyczce 2 i 6pin ok. 75 Ω
3.Wtyczka która doprowadza prąd do sondy na pinach 3 i 4 ma :
-2.4V na zgaszonym silniku
-11-11,4V na odpalonym silniku


Podgląd na bloki pomiarowe lambdy na biegu jałowym
Grupa 30,31,32 : Log #507945
Grupa 33,34 : Log #507950



Dołączam także

Logi statyczne :
grupa 1 i 3 : Log #507953
grupa 2 i 33 : Log #507954
grupa 90 i 93 : Log #507955


Logi dynamiczne :
grupa 2 i 33 : Log #506599
grupa 3 i 20 : Log #506600
grupa 115 i 118 : Log #506601


+1 trochę starszy log z grupy 2 i 33 : Log #506602


W rzeczy konkretniejszych, to na jesieni zostały wymienione:
-4 nowe cewki BERU
-komplet świec zapłonowych NGK LASER PLATINUM PFR6Q
-Dvka z ASO
-regeneracja turbo, bo stare puszczało olej (główny problem wystąpił kilka miesięcy później)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Diagnostyka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości