Strona 1 z 1

[mk4] Logi do sprawdzenia

: pt paź 02, 2020 21:31
autor: voo
Witajcie. Czy jakiś znawca tematu mógłby zerknąć na logi mojego golfika.
Statyczne :
http://vaglogi.pl/log-000_N50ssa.html
http://vaglogi.pl/log-001_Ge979ZR.html
http://vaglogi.pl/log-003_8gwtE0h.html
http://vaglogi.pl/log-004_5Y50kz.html
http://vaglogi.pl/log-007_Hoa3VR.html
http://vaglogi.pl/log-008_k02Z4q3.html
http://vaglogi.pl/log-013_wOpGPM.html
Dynamiczne:
http://vaglogi.pl/log-000_fmWg8u.html
http://vaglogi.pl/log-000_R9N1cx.html
http://vaglogi.pl/log-001_CiEX08l.html
http://vaglogi.pl/log-003_DmT9Jjh.html
http://vaglogi.pl/log-004_u2izqjp.html
http://vaglogi.pl/log-008_0GI1r0.html
http://vaglogi.pl/log-010_a8kr99.html
http://vaglogi.pl/log-011_ZsE2Eg.html

Silnik to AGR. Problem jest taki ze silnik jest mocno zmulony.Podczas jazdy szarpie,jakby na sekundy odzyskiwał power ,ale zaraz go znów muli. Po odpieciu przepływomierza jest ok.Szarpanie nie występuję ale moc też nie taka jak być powinna.
Komp pokazuje bład 552 czujnika tem ,a po zrobieniu logów i przeciągnieciu silnika wyskoczył dodatkowo błąd 553 przepływomierza
Dynamiczne grupy 000 zrobione 2 razy bo przy pierwszej próbie szarpał jak głupi

[mk4] Re: Logi do sprawdzenia

: sob paź 03, 2020 09:55
autor: wesol
Nie wiem czy przeplywke odlaczyles czy może błędów nie kasowales przed kolejnym logowaniem ewentualnie restartem silnika bo sztywno stoi na 550 czyli wartość zastępcza. To świadczy jakby o uwakeniu przeplywki ale jakimś takim że jakby ha spaliło w diabły lub co bardziej prawdopodobne to jakaś przerwa w kablotece do przeplywki. To musisz sprawdzić wpierw.

Turbo luchawo dmucha. I tu jeśli nie ma jakiejś niedużej nieszczelności na rurach lub IC to jeszcze bym kuknal w egr. Na test można egr zaskepic. Ale jeśli to nic nie zmieni to wina albo w turbo albo zawór WG jest niedomykany czyli półotwarty.

[mk4] Re: Logi do sprawdzenia

: sob paź 03, 2020 17:01
autor: voo
Wczorajsze logi robiłem z błędem 553 ,bo nie dał sie wykasować .Dzisiaj po skasowaniu są takie logi 

statyczne - http://vaglogi.pl/log-003_VTs250.html
dynamiczne - http://vaglogi.pl/log-003_OM1JmIp.html  Przy tej próbie auto rozpędziło się tylko do 2 tyś 
dynamiczne z odpiętą przepływką http://vaglogi.pl/log-003_90vkd.html

[mk4] Re: Logi do sprawdzenia

: sob paź 03, 2020 18:27
autor: wesol
Fajnie by było podmienić przeplywke bo jakieś naprawdę durne wartości podaje. Odpięcie to przejście w wartość zastępcza czyli stałe 550. Można też dać oczewiscie mostek diodowy by zasymulować wartość przeplywki no 1100 czy 1200. Wtedy powinien iść jak szatan. No chyba że jednak turbo ma defekt.

[mk4] Re: Logi do sprawdzenia

: ndz paź 04, 2020 21:58
autor: voo
Mam drugiego golfika ale tam jest inna przepływka,wiec pozostaje kupić nową i przetestować.
Szukam przyczyny szarpania i zamulenia silnika. Zauważyłem patrząc na wartości przepływomierza że gdy szarpnie a trawa to sekundę to wartosci w drugiej rubryce lecą ponad 1200 i wtedy na chwilę odzyskuje moc.Ale to jest dosłownie sekunda.A później znów muł. I tak potrafi szarpać kilkanaście razy. I albo ustawi się na zamulonym już do końca jazdy albo wskoczy na te stałe wartości zastępcze.

[mk4] Re: Logi do sprawdzenia

: czw paź 22, 2020 21:00
autor: tomasz.krakow1
Witam, może to niezbyt ładnie ale chciał bym się podłączyć aby któryś z kolegów rzucił okiem również na moje logi :).
Pochodzą z nowego nabytku :) Golfa IV GTI 1.8T AGU 1999 rok ,nie wiem czy właściwe grupy ale proszę o wyrozumiałość -średnio się na tym znam.
Statytczne :
http://vaglogi.pl/log-001_007_s31d8P2.html
http://vaglogi.pl/log-002_008_3wvxA2.html
Dynamiczne :
http://vaglogi.pl/log-002_008_3wvxA2.html
http://vaglogi.pl/log-002_025_qSou4.html
http://vaglogi.pl/log-001_013_Qto91.html