[inny] Prośba o pomoc w analizie logów - silnik benzynowy
Moderatorzy: italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- panlucas
- Nowicjusz
- Posty: 11
- Rejestracja: czw gru 13, 2007 01:00
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Golf Mk4 1.9 TDI, ALH, Highline
Skoda Octavia 3 1.8 TSI, CJSA, Elegance
[inny] Prośba o pomoc w analizie logów - silnik benzynowy
Witam szacownych forumowiczów,
Zdecydowałem się napisać tutaj ponieważ ostatnio podczas diagnostyki mojego mk4 1.9 TDI ALH otrzymałem fachowe wsparcie.
Mamy w rodzinie Fabię 6Y 2002 1.4 AZE 44 KW. Od dłuższego czasu ma dwa problemy, po pierwsze błąd: "P0172 - 35-10 - System Too Rich - Intermittent "
Szukając informacji o błędzie natknąłem się na informację, że może być problem z sondą lambda.
Dodatkowo, wentylator chłodnicy po osiągnięciu temperatury roboczej silnika włącza się często. Podejrzewam, że nie otwiera się do końca.
Do TDI są ładnie rozpisane poradniki, niestety z benzynami jest trochę gorzej. Zrobiłem statyczne logi
Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_8mT6B6S.html
Grupy 001, 002: http://vaglogi.pl/log-002_001_Z8briI.html
Grupy 001, 003: http://vaglogi.pl/log-003_001_gCsQLvB.html
Grupy 001, 004: http://vaglogi.pl/log-004_001_737y4A.html
Grupy 001, 006: http://vaglogi.pl/log-006_001_jJDR0hR.html
Grupa 010: http://vaglogi.pl/log-010_7WNgn.html
Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_909Jz.html
Grupa 023: http://vaglogi.pl/log-023_6u5q2G.html
Grupa 031: http://vaglogi.pl/log-031_7Cxa1.html
Grupa 032: http://vaglogi.pl/log-032_BALCw.html
Grupa 033: http://vaglogi.pl/log-033_ltikZvf.html
Proszę pomóżcie w analizie logów. Jeśli trzeba mogę wykonać dodatkowe logi. Myślałem, że problem jest w sondzie lambda ale logach z grupy 032 wartości nie przekraczają
-0.8%. Pomożecie ?
Zdecydowałem się napisać tutaj ponieważ ostatnio podczas diagnostyki mojego mk4 1.9 TDI ALH otrzymałem fachowe wsparcie.
Mamy w rodzinie Fabię 6Y 2002 1.4 AZE 44 KW. Od dłuższego czasu ma dwa problemy, po pierwsze błąd: "P0172 - 35-10 - System Too Rich - Intermittent "
Szukając informacji o błędzie natknąłem się na informację, że może być problem z sondą lambda.
Dodatkowo, wentylator chłodnicy po osiągnięciu temperatury roboczej silnika włącza się często. Podejrzewam, że nie otwiera się do końca.
Do TDI są ładnie rozpisane poradniki, niestety z benzynami jest trochę gorzej. Zrobiłem statyczne logi
Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_8mT6B6S.html
Grupy 001, 002: http://vaglogi.pl/log-002_001_Z8briI.html
Grupy 001, 003: http://vaglogi.pl/log-003_001_gCsQLvB.html
Grupy 001, 004: http://vaglogi.pl/log-004_001_737y4A.html
Grupy 001, 006: http://vaglogi.pl/log-006_001_jJDR0hR.html
Grupa 010: http://vaglogi.pl/log-010_7WNgn.html
Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_909Jz.html
Grupa 023: http://vaglogi.pl/log-023_6u5q2G.html
Grupa 031: http://vaglogi.pl/log-031_7Cxa1.html
Grupa 032: http://vaglogi.pl/log-032_BALCw.html
Grupa 033: http://vaglogi.pl/log-033_ltikZvf.html
Proszę pomóżcie w analizie logów. Jeśli trzeba mogę wykonać dodatkowe logi. Myślałem, że problem jest w sondzie lambda ale logach z grupy 032 wartości nie przekraczają
-0.8%. Pomożecie ?
-
- Forum Master
- Posty: 1026
- Rejestracja: sob mar 14, 2015 17:24
- Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
[inny] Re: Prośba o pomoc w analizie logów - silnik benzynowy
zrób logi dynamiczne bloków 002, 003, 032,
Było: MK4 1.8 BIG TURBO 370KM i 470Nm
Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm
Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm
- panlucas
- Nowicjusz
- Posty: 11
- Rejestracja: czw gru 13, 2007 01:00
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Golf Mk4 1.9 TDI, ALH, Highline
Skoda Octavia 3 1.8 TSI, CJSA, Elegance
[inny] Re: Prośba o pomoc w analizie logów - silnik benzynowy
Dzięki za odpowiedź. Jutro zrobię logi dynamiczne.
P.S. Ładnie wykręciłeś swoje 1.8T, 463 Nm musi robić robotę
- panlucas
- Nowicjusz
- Posty: 11
- Rejestracja: czw gru 13, 2007 01:00
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Golf Mk4 1.9 TDI, ALH, Highline
Skoda Octavia 3 1.8 TSI, CJSA, Elegance
[inny] Re: Prośba o pomoc w analizie logów - silnik benzynowy
Cześć,
Zrobiłem logi dynamiczne. Właściciel miał opory przed "śmiałym" wciśnięciem pedału gazu.
Musiałem użyć siły perswazji..
Dynamiczny:
Grupy 002, 003, 032: http://vaglogi.pl/log-002_003_032_8FrzW7f.html
Zlogowałem wszystkie 3 grupy w do jednego pliku, w celu łatwiejszej korelacji.
Zrobiłem logi dynamiczne. Właściciel miał opory przed "śmiałym" wciśnięciem pedału gazu.
Musiałem użyć siły perswazji..
Dynamiczny:
Grupy 002, 003, 032: http://vaglogi.pl/log-002_003_032_8FrzW7f.html
Zlogowałem wszystkie 3 grupy w do jednego pliku, w celu łatwiejszej korelacji.
-
- Forum Master
- Posty: 1026
- Rejestracja: sob mar 14, 2015 17:24
- Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
[inny] Re: Prośba o pomoc w analizie logów - silnik benzynowy
Logi są do dupy.
Jedz na kawał prostej, drugi lub trzeci bieg i pedał w podłodze od samego dołu do odcięcia.
I mój błąd, zamiast 032 ma być 031
Jedz na kawał prostej, drugi lub trzeci bieg i pedał w podłodze od samego dołu do odcięcia.
I mój błąd, zamiast 032 ma być 031
Było: MK4 1.8 BIG TURBO 370KM i 470Nm
Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm
Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm
- panlucas
- Nowicjusz
- Posty: 11
- Rejestracja: czw gru 13, 2007 01:00
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Golf Mk4 1.9 TDI, ALH, Highline
Skoda Octavia 3 1.8 TSI, CJSA, Elegance
[inny] Re: Prośba o pomoc w analizie logów - silnik benzynowy
Dzięki za zainteresowanie tematem. Niestety narazie nie będę w stanie zrobić nowych logów.
pozdrawiam.
pozdrawiam.
-
- Forum Master
- Posty: 1026
- Rejestracja: sob mar 14, 2015 17:24
- Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
[inny] Re: Prośba o pomoc w analizie logów - silnik benzynowy
Dłuższą prostą musisz znaleźć i pedał w podłodze
Było: MK4 1.8 BIG TURBO 370KM i 470Nm
Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm
Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości