[inny] Analiza logów 1.8T AUM Seria

Wszelakie info dotyczące diagnostyki,takie jak np.oceny logów itp.

Moderatorzy: italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

michajlow
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 450
Rejestracja: pn mar 31, 2008 23:07
Lokalizacja: Poznań

[inny] Analiza logów 1.8T AUM Seria

Post autor: michajlow » pn lip 02, 2018 06:04

Witam,
proszę o rzut oka na logi dynamiczne:
Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_WP74JdX.html
Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_wTM0E.html
Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_T4Hv2R.html
Grupy 003, 020: http://vaglogi.pl/log-003_020_aEOSYZ.html

002 i 033 robiłem 2 razy, ale wyszło to samo.

Logi robione po jakichś 60km od resetowania komputera, korekty w 032 -0.8 i 0.6.
Auto jedzie normalnie. Do 100km/h ok 9.1 - mierzone VAGiem kanał 005+excel .
Turbo steruje się dobrze, ale nie wiem czy nie za mocno obcina ciśnienie doładowania, bo nie mam porównania.
Przepływka wydaje się dobra. Stuka, ale nie wiem czy te 3-6 to dużo czy mało i co się dzieje, że zaczynają stukać po kolei cylindry od 4 do 1.
Niepokoi mnie kanał 033 i wysokie wartości %. Nie mam jeszcze pojęcia o co tu chodzi i jak to się ma do napięcia sondy na tym kanale.
Nie mam porównania do logów zdrowego silnika.
Co sprawdzić jeśli chodzi o ten kanał 033?


Audi A3 1.8T AUM

michajlow
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 450
Rejestracja: pn mar 31, 2008 23:07
Lokalizacja: Poznań

[inny] Re: Analiza logów 1.8T AUM Seria

Post autor: michajlow » ndz lip 15, 2018 09:29

Nikt mi nie odpowiedział, to sam odpowiem, może komuś się przyda.
Zrobiłem w międzyczasie logi kanału 031. Wychodzi, że lambda zadana jest równa aktualnej, więc mieszanka jest ok, tyle, że coś układ nie wydala, że musi tyle dodawać paliwa ponad mapę.
https://bit.ly/2MXmZIK

Świece wymienione, filtr paliwa wymieniony. Stukanie przeniosło się trochę wyżej.
Podciśnienie na wolnych -0,66 bar więc ok.
Kupiłem manometr pomiar ciśnienia paliwa przed listwą na zasilaniu jest poniżej, tj. pełen but jak na logi na 3 biegu od 1500 do 6500, średnie z 3 przejazdów::
Wolne obr 2,3 bar, odpięty wężyk 3 bar.
2000 obr/ 3 bar
3000 obr/ 3 bar
4000 obr/ 2,7 bar
5000 obr/ 2,4 bar
6000 obr/ 2,2 bar
6500 obr/ 2,1 bar

Log z jednego z przejazdów:
http://log.malonetuning.com/chart/23553 ... rChcOIAQAA

Diagnoza: pompa paliwa nie wyrabia.


Audi A3 1.8T AUM

ODPOWIEDZ

Wróć do „Diagnostyka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości