Witam mam problem z turbo dziurą, słabo przyspiesza do 2000rpm, później idzie jak z fabryki. Ta niesprawność wynikła z wymiany przepływomierza (allegro115zł) i wszystkich wężyków podciśnienia. Dlaczego wymieniłem przepływomierz: samochód dziwnie przerywał w momencie przyspieszania jak by odcinało paliwo i po chwili przechodził w tryb awaryjny. Po podłączeniu pod kompa przepływka do wymiany. Bąbelki w wężyku zasilającym pompe były i są nie wiem skąd. Po wymianie tej przepływki na nową z allegro (rok gwarancji) i wężyków podciśnienia starych w oplocie nowych bez oplotu problem z turbo dziurą. Zrobiłem dziś logi statyczne i dynamiczne grup 000, 003, 008, 010, 011. Turbina bez zmiennej geometrii tylko z wastergate, N75 mam jak na foto. Zawór EGR od dawna zaślepiony, brak katalizatora.
Grupy: 011-010-003 dynamicznie
Grupy: 003-008-011 dynamicznie
Grupy: 000-001-010 dynamicznie
Grupa 000 statycznie
Grupa 003 statycznie
Grupa 011 statycznie
Zawór sterujący turbo
[mk4] 1.9TDI AGR 1999 prośba o ocenę logów
Moderatorzy: italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
[mk4] Re: 1.9TDI AGR 1999 prośba o ocenę logów
Samochód naprawiony, winny przepływomierz powietrza można zamykać temat.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości