Logi dynamiczne/statyczne 1.4 TDI

Wszelakie info dotyczące diagnostyki,takie jak np.oceny logów itp.

Moderatorzy: italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
kwadrat
Forum Master
Forum Master
Posty: 1483
Rejestracja: śr sty 17, 2007 19:36
Lokalizacja: SC CzęstochoVWa
Auto: 2x Golf
Silnik: 2x +

Logi dynamiczne/statyczne 1.4 TDI

Post autor: kwadrat » śr sty 31, 2018 21:12

Witam proszę o ocenę logów statycznych/dynamicznych :
VW Polo
Silnik 1.4 TDI/BAY seria
Rok produkcji 04r.
Auto rok temu w zimę miało nieraz problemy z odpalaniem na zimnym silniku. W tym roku sytuacja się powtórzyła-ciężko odpala przy temperaturach granicznych bliskich 0 st Celcjusza i niższych, na zimnym silniku. Dzisiaj auto zostało zvagowane. Proszę o ocenę logów ekspertów. Mam już jakiś obraz w głowie, ale proszę o opinię ekspertów, ponieważ nie znam się na tyle.
Statyczne
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Miała być grupa 18 zamiast 16. W 18 było w trzech kolumnach 0, a jak coś tam pododawałem gazu to na chwilę 4 wskakiwało

Dynamiczne
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Mein grün GT(i) produziert in Wolfsburg
ObrazekObrazek
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9269
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Logi dynamiczne/statyczne 1.4 TDI

Post autor: wesol » czw lut 01, 2018 19:31

Dla mnie to zdrowy motor jest.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
kwadrat
Forum Master
Forum Master
Posty: 1483
Rejestracja: śr sty 17, 2007 19:36
Lokalizacja: SC CzęstochoVWa
Auto: 2x Golf
Silnik: 2x +

Logi dynamiczne/statyczne 1.4 TDI

Post autor: kwadrat » czw lut 01, 2018 19:54

A jeśli chodzi o przepływomierz to te dane rządane różnią się od aktualnych, które jak dla mnie dość wariują. Nie powinny być podobne do rządach i wzrastać liniowe wraz ze wzrostem obrotów?
Właśnie namierzyłem odpięte podciśnienie od air boxa, które łączy się z "centralą podciśnień".. Jakie zadanie spełnia to podciśnienie?
Ostatnio zmieniony pn lut 05, 2018 14:25 przez kwadrat, łącznie zmieniany 1 raz.


Mein grün GT(i) produziert in Wolfsburg
ObrazekObrazek
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9269
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Logi dynamiczne/statyczne 1.4 TDI

Post autor: wesol » czw lut 01, 2018 21:50

Ten wężyk to tylko byle nie zaciągał brudu. Przeplywka okej. Ważne by nie zaniżała. Wszystko jest okej. Zdziwilbym się gdybyś miał problem z silnikiem.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
kwadrat
Forum Master
Forum Master
Posty: 1483
Rejestracja: śr sty 17, 2007 19:36
Lokalizacja: SC CzęstochoVWa
Auto: 2x Golf
Silnik: 2x +

Logi dynamiczne/statyczne 1.4 TDI

Post autor: kwadrat » pn lut 05, 2018 14:30

Ok, dzięki za pomoc.
W takim razie szukam dalej przyczyny, tego złego odpalania przy minusowych temperaturach. Został wymieniony filtr paliwa, świece, ale problem pozostał. Mierzona temperatura w VAGu, wszystko ok. Jeśli ktoś może coś poradzic, to z chęcią wysłucham. Niby da się z tym jeździc ale szkoda mi auta


Mein grün GT(i) produziert in Wolfsburg
ObrazekObrazek
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest

ODPOWIEDZ

Wróć do „Diagnostyka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości